quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je Chuck
![]()
't zijn een stelletje scheiters hier wat lapo - TT - fipo betreft
at youre servicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je Chuck
![]()
Blijft je alleen maar achtervolgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je Chuck
![]()
Hey! Praat voor jezelf!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je Chuck
![]()
die is bijna bedorvenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bollokus het volgende:
Wat leuk dat er een lekker hj klaar staat.... Fijn om te weten
Uiteraard, staat altijd koud voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bollokus het volgende:
Bollooooooooooooohooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bollokus het volgende:
Oja ? waar ??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bollokus het volgende:
valt best mee tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Jullie houden het lang vol hier, op de SC
Joh, hier valt het nog wel mee. Is een andere SC waar mijn post gemiddelde een stuk hoger ligtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Jullie houden het lang vol hier, op de SC
Bier bederft nietquote:
komen de herinneringen weer bovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bollooooooooooooohooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zat effe die ouwe SST SC terug te lezen, dus ja, ik loop achter
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef bollokus het volgende:
Oei, nog lekkerder, zo van de tap afquote:
mee too, die met MissJLo nog eens doorgelezen, zat weer in m'n broek te piesenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
komen de herinneringen weer boven![]()
Laatst ook een keer gedaan, lachte me kapot
quote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mee too, die met MissJLo nog eens doorgelezen, zat weer in m'n broek te piesen
TIJD VOOR EEN RLS, ik zeg DOEN
kijk mark weet zich nog steeds te onderscheidenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk mark weet zich nog steeds te onderscheiden
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef bollokus het volgende:
Daaaaaaaaag chuck.... En waar zijn die verrekte smilys op de tab???
gewoon, bij smileys. Moet je iets van mobiele layout aanzetten ofzo geloof ik. Maar bij mij ging dat automatischquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef bollokus het volgende:
Als het goed is staat boven het invoer veld een smiley, als je die aantikt krijg je de rest van de smiley's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef bollokus het volgende:
gewoon een keer op pc inloggen op FOK en bij setting instellen voor mobiel gebruik. krijg je als het goed is deze layoutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het goed is staat boven het invoer veld een smiley, als je die aantikt krijg je de rest van de smiley's.
Maar echteop FOK! kennen ze natuurlijk allemaal uit hun hoofd
*prut*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
peukie pakt, drankje erbij, en wat te snaaien pakt
nee de javaanse is in de kastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
peukie pakt, drankje erbij, en wat te snaaien pakt
Toch ook weer begonnen met rokenquote:
nee, maar er liggennog 2 sloffen .......quote:
ja en soms gaat de spatie niet helemaal goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
typ je wel met 10 vingers op de tablet ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, maar er liggennog 2 sloffen .......
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en soms gaat de spatie niet helemaal goed
wat is een tablet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
typ je wel met 10 vingers op de tablet ?
Gewoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[ [url=http://http://olie.home.xs4all.n(...)blauw.gif]afbeelding[/url] ][ [url=http://http://olie.home.xs4all.n(...)blauw.gif]afbeelding[/url] ]
ben nooit gestoptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Niet te lang hier rondhangen dan, want bepaalde mensen beginnen dan weer met roken
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Niet te lang hier rondhangen dan, want bepaalde mensen beginnen dan weer met roken
quote:
asperinequote:
Ben er wel ff klaar mee! Heb volgens mij ook geen longen meer die heb ik afgelopen weken allemaal er uit gehoest BBBquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Maar verder gaat het wel goed ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ben er wel ff klaar mee! Heb volgens mij ook geen longen meer die heb ik afgelopen weken allemaal er uit gehoest BBB
ach schijnt er bij te hofen als je stoptquote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft een ipad*ik ook nie*
had ik geen last vanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach schijnt er bij te hofen als je stopt
Ceetje welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft een ipad*ik ook nie*
ik ook nietquote:
Jij heb niet eens een fatsoenlijke foonquote:
Ja, maar jij heb wel zo'n geile Samsung Galaxy Tabquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij heb niet eens een fatsoenlijke foon
spot er maar meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, de longetjes links zijn ook van een niet-roker die zijn/haar hele leven in een stad gewoond heeft. En over 10 jaar zien Bollo's longetjes er weer als de rechter uitquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij heb wel zo'n geile Samsung Galaxy Tab
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's in Duitsland, tsssssss, dat geldt niet voor Nederlanders![]()
![]()
![]()
word dat weer goed ja.... Toch nooit helemaal ??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, de longetjes links zijn ook van een niet-roker die zijn/haar hele leven in een stad gewoond heeft. En over 10 jaar zien Bollo's longetjes er weer als de rechter uit
niet helemaal, maar wordt wel beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
word dat weer goed ja.... Toch nooit helemaal ??
Duurt een paar jaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
Niet als je al chronische rokersbronchitus hebt opgelopen, maar na tien jaar niet gerookt te hebben, zien je longen er weer net zo uit als mensen die nooit gerookt hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach we zien het wel. Voelme nogniks Anders na 5 weken. Maar ja dat hoeft ook niet ;-)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet helemaal, maar wordt wel beter
mijn buuf loopt de hele dag met zo'n electronische sigaret rondquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach we zien het wel. Voelme nogniks Anders na 5 weken. Maar ja dat hoeft ook niet ;-)
Goeie vraagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zitten/zaten er in team bol eigenlijk ?
Me, Ceetje, MArymuis, MarkvanRinsum, Bollokus, Jesje. PietPaniek,Vikingsmeisjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Wie zitten/zaten er in team bol eigenlijk ?
Goed geheugenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Me, Ceetje, MArymuis, MarkvanRinsum, Bollokus, Jesje. PietPaniek,Vikingsmeisje
MissJquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
En na een jaar weet je nog niet hoe ik heetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
spreek geen spaansquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En na een jaar weet je nog niet hoe ik heet
heb je toch wat leuke dingen gemist welquote:
Relluhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je toch wat leuke dingen gemist wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en relluh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen heb ik wel gezien, of was ik er wel . kweet het niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je toch wat leuke dingen gemist wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en relluh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh, hoe heb ik je dan leren kennenquote:
d'r waren overal rellen, bij SSTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Rellen heb ik wel gezien, of was ik er wel . kweet het niet meer
geen idee eigenlijk hoe ie daar verzeild raakte, in mijn beleving was ie er ineens, gewoon, zomaar, omdat het kan, zeg maarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef bollokus het volgende:
Lol, team bol. Waseigenlijk het idee van piet paniek.... Die op een hele rare manier in de SC kwam![]()
Ow ja, dat was het de TCquote:
Of ik op zo'n normale manier de SC binnen kwamquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef bollokus het volgende:
Lol, team bol. Waseigenlijk het idee van piet paniek.... Die op een hele rare manier in de SC kwam![]()
het leek toen net of hij iedereen voor de gek aan het houden was. Maar hij snaptehet gewoon niet metzijn aaipatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk hoe ie daar verzeild raakte, in mijn beleving was ie er ineens, gewoon, zomaar, omdat het kan, zeg maar
Vertel ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of ik op zo'n normale manier de SC binnen kwam
Volgens mij had ik hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oja, dat was het ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
het leek toen net of hij iedereen voor de gek aan het houden was. Maar hij snaptehet gewoon niet metzijn aaipat
dat hadden we allemaal, daar was MM niet de enige in hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hetzelfde probleem
Jij was er al iets eerder, want jij was al aan het relluhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hetzelfde probleem
weetik niet jij was er volgens mij eerder als ik ..... Het was toen bommie die mij toen gehaald heeft gloof ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werd met open armen ontvangen hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat hadden we allemaal, daar was MM niet de enige in hoor
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij was er al iets eerder, want jij was al aan het relluh
Ik werd pas ietsjes later de COS uitgezet omdat ik daar zei dat je goed bezig was.
En versabommie moest mij toen nog uitleggen wat FB was
En toen kwam PCeend en het zure muisje met de muisjes guillotine
alleen bij RLSsen , dus worddt tijd dat er weer eentje komtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
werd met open armen ontvangen hier![]()
Jammer dat Versabommie niet meer komt
jij hebt ook al een goed geheugenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij was er al iets eerder, want jij was al aan het relluh
Ik werd pas ietsjes later de COS uitgezet omdat ik daar zei dat je goed bezig was.
En versabommie moest mij toen nog uitleggen wat FB was
En toen kwam PCeend en het zure muisje met de muisjes guillotine
Jij was er eerder dan ik [SC12] daar waar men wel iets pikt van de ander!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
weetik niet jij was er volgens mij eerder als ik ..... Het was toen bommie die mij toen gehaald heeft gloof ik
jij lult met iedereen meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef bollokus het volgende:
A ja zo was het verhaal.... Lol!
Ik relde nooit ik luisterdegewoon alfijd naar de modjes
nja njaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef bollokus het volgende:
A ja zo was het verhaal.... Lol!
Ik relde nooit ik luisterdegewoon alfijd naar de modjes
Laatst gezien vanochtend om 09:05 bij Parkeergarage Klanderij in Leeuwardenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt ook al een goed geheugen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij was er eerder dan ik [SC12] daar waar men wel iets pikt van de ander!
zo Ben ik...... iedereen loopt met mij meequote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo Ben ik...... iedereen loopt met mij mee
echt!!! Vanmorgen nog een hele kuddequote:
niet op de tabquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt!!! Vanmorgen nog een hele kudde
Die weten nog niet dat ze uiteindelijk in het slachthuis terecht komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt!!! Vanmorgen nog een hele kudde
dat duurt nog ff zijn net moeder gewordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die weten nog niet dat ze uiteindelijk in het slachthuis terecht komen
opera mobilequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In welke webbrowser zit je te kutten dan
Ow, correctie dan, die weten nog niet dat je hun zonen/dochters bij ze weg gaat halenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat duurt nog ff zijn net moeder geworden
dat duurt ook nog 8 maanden. Heb ze lekker buiten in de zon gezetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, correctie dan, die weten nog niet dat je hun zonen/dochters bij ze weg gaat halen
Bollukes gehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan we het nou nergens meer mogen doenn?!?!? pffff echt het gaat toch om de lol. en we hebben hier gister n vandaag ook gewoon lol bij. tuurlijk gaat het over SST en als je het niet wil zien ga dan lekker een deur verder spreken in de COS![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat duurt ook nog 8 maanden. Heb ze lekker buiten in de zon gezet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef bollokus het volgende:
Zo de plop is bijna op.... Wou eigenlijk nu Al slapen
politiek correct opgelost. Zoals een echte man doetquote:
dat heb ik je vaker horen zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef bollokus het volgende:
Zo de plop is bijna op.... Wou eigenlijk nu Al slapen
ze hebben het niet slecht hier hoorquote:
quote:
Dat weet ik tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hebben het niet slecht hier hoor
PietPaniek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zag dat je je internet kwijt was..... is PietPaniek ook bij jou langs geweest
Jaquote:
Smileys had ik nog... Verbinding had ik niet meer...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja![]()
Als die langs kwam raakte iedereen zijn smileys kwijt
klopt, maar toen kon ik nog niet lopen ...........quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jou ga ik even lekker eengeven..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja![]()
Als die langs kwam raakte iedereen zijn smileys kwijt
toen had je nog banden jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, maar toen kon ik nog niet lopen ...........
juist ja!quote:
quote:
en box nogwatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jesje
![]()
Miss.J.
en Kahaarin
en Vultarian
Flashbox, knagsje, BPquote:
BBQSausage die zorgde toch voor de streams, of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Flashbox, knagsje, BP
BBQSausage kwam toch ook wel eens, of zat die alleen maar in de COS
Dat was HidiHoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
BBQSausage die zorgde toch voor de streams, of was dat iemand anders?
Ik wil ook wel.. Morgen om negen uur een open sollicitatie gesprek.. Is eigenlijk niet handig..quote:
ik was even langs memorylanequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom altijd kijken naar wat je mist.. Terwijl je hier al zoveel waardevolle mensen hebt zitten.. Kokkie, Bollo, Muisje, Shampoo, en Ceetje..
Ik mis Kahaarin best heel erg hoor, en ik niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom altijd kijken naar wat je mist.. Terwijl je hier al zoveel waardevolle mensen hebt zitten.. Kokkie, Bollo, Muisje, Shampoo, en Ceetje..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
flash was van meer filmpjes volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die was toch ook van de Mo-Maik filmpjes?
Ja met alles wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die was toch ook van de Mo-Maik filmpjes?
klopt, die moet ookmaar eens gaan twitterenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis Kahaarin best heel erg hoor, en ik niet alleen
i knowquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dat mag best hoor, was ook niet echt een verwijt...
Klopt, Hidiho zorgde dat we onbetaald de streams konden ontvangen, en flashbox nam alles op en poste de filmpjes op youtubequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
flash was van meer filmpjes volgens mij
solli morgen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. ben eigenlijk helemaal nog niet nerveus.. maar kan nog...
Was bij mij altijd een goed teken, pas een half uur vóór gesprek nerveus worden. Ging gesprek eigenlijk altijd erg goed. Was ik de avond tevoren al nerveus dan werd het nietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
open sollicitatie gesprek.. bij een instantie voor dak- en thuislozen en crisisopvang...quote:
ook niet doen. Je weet wat je te bieden hebt en daar gewoon gaan zitten! Lukt je wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal voor je duimenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
open sollicitatie gesprek.. bij een instantie voor dak- en thuislozen en crisisopvang...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook niet doen. Je weet wat je te bieden hebt en daar gewoon gaan zitten! Lukt je wel!
30% schat ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
Hoeveel uur met streamlock toen ? Dat is echt zo fout !
ik Ben volgens mij nog nooit echt nerveus geweest voor zoiets. Misschien omdat ik er ook altijd vrijgoeddoorheen fietste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was bij mij altijd een goed teken, pas een half uur vóór gesprek nerveus worden. Ging gesprek eigenlijk altijd erg goed. Was ik de avond tevoren al nerveus dan werd het niets
Ze hebben momenteel van die achterlijke sollicitatievragen pffquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik Ben volgens mij nog nooit echt nerveus geweest voor zoiets. Misschien omdat ik er ook altijd vrijgoeddoorheen fietste.
Ik praat heul makkelijk ;-)
Als ik niet nerveus ben, heeft het me (nog) niet geraakt.. Maar dat kan morgen tijdens het gesprek altijd wel gebeuren natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was bij mij altijd een goed teken, pas een half uur vóór gesprek nerveus worden. Ging gesprek eigenlijk altijd erg goed. Was ik de avond tevoren al nerveus dan werd het niets
Datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik niet nerveus ben, heeft het me (nog) niet geraakt.. Maar dat kan morgen tijdens het gesprek altijd wel gebeuren natuurlijk!
gaat goedkomen, ik voel het, ik voel het,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
open sollicitatie gesprek.. bij een instantie voor dak- en thuislozen en crisisopvang...
Heb twee heerlijke pluspunten!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook niet doen. Je weet wat je te bieden hebt en daar gewoon gaan zitten! Lukt je wel!
Ook lief!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gaat goedkomen, ik voel het, ik voel het,en doet morgen heeeeeel hard duimen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb twee heerlijke pluspunten!!
opbinden danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
had 3 ween geleden een mondeling examen in het frans. Zag het echt niet zitten. Ben er heen gegaan en heb gewoon 40 min continu gepraat zodat ze bijna geen vragen konden stellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze hebben momenteel van die achterlijke sollicitatievragen pff
3 weeën geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
had 3 ween geleden een mondeling examen in het frans. Zag het echt niet zitten. Ben er heen gegaan en heb gewoon 40 min continu gepraat zodat ze bijna geen vragen konden stellen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
had 3 ween geleden een mondeling examen in het frans. Zag het echt niet zitten. Ben er heen gegaan en heb gewoon 40 min continu gepraat zodat ze bijna geen vragen konden stellen
daarom. Je moet ze gewoon ff vertellen dat jij DE persoon bent voor de jobquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
te snel typen.........quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat vond ik zo stoer van je, en dan gewoon met een 6,5 nog halen ook
ik heb mezelf Al uit zoveel problemen geluld zo op school. Voor toen ik er nog niks voor deedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
Zo moet je dat dus doen wahaha. Ik klap dan dicht
het is wel waar, en Jesje is nog steeds op Fok, alleen was d'r iets met d'r laptoppiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar Jesje is niet meer op fok ? Is het wel waar of roddel
dank je was ook zo trots alsee aap met 7 lullenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat vond ik zo stoer van je, en dan gewoon met een 6,5 nog halen ook
hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb mezelf Al uit zoveel problemen geluld zo op school. Voor toen ik er nog niks voor deed
haha dat is wel fijn danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb mezelf Al uit zoveel problemen geluld zo op school. Voor toen ik er nog niks voor deed
Dit is voor mij heel herkenbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
minuut hoeveel, kan ik er op lettenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Toch nog maar een keertje hier posten FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
Ben ik ook zichtbaar op
Van jou verwacht ik dat je gaat zoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
minuut hoeveel, kan ik er op letten
alleen die kauwgumquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Toch nog maar een keertje hier posten FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
Ben ik ook zichtbaar op
komen 600 mensen voorbiijj in 7 minutenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dat je gaat zoeken
vertel even hoeveelste minuutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik ook zichtbaar op
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik ook zichtbaar op
Ahum, ja, ik ben geloof inmiddels een beetje geFOK!edquote:
En binnenkort blauw heb ik gehoord!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, ik ben geloof inmiddels een beetje geFOK!ed
Wat is zijn user op FOK!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik beken, ik ben verliefd geworden op Martijn van Dam.. toen ik zijn kraagje goed deed in Leeuwarden...
quote:
Doei Bol, kom snel nog eens een keertje, als je tenminste niet in een Galaxy far far away bentquote:
goed kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef sjampoeh het volgende:
Waar ben je marymouse ?? Ikke nie weet !
Doegggg Bollekus
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
*trek heeft............ *kaas uit kast gaat trekken
weer in the mood komt en lapo gaat huntenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
En het gaat weer eens lukken om een 2e topic vol te krijgen in een avond
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weer in the mood komt en lapo gaat hunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weer in the mood komt en lapo gaat hunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das lang geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
En het gaat weer eens lukken om een 2e topic vol te krijgen in een avond
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |