Waar wilde je anders uit squirten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef Phantomesse het volgende:
Daardoor ben ik me af gaan vragen of het eigenlijk wel mogelijk is om uit je vagina te squirten?
Lol, lees nog eens.quote:
Ja, wij snapten het ook niet. Ik dacht 'HUH, kwam het nou uit mijn CLIT?! HOE dan?!' Maar hij heeft even heel goed gekeken en blijkbaar hebben vrouwen kliertjes onder hun clitoris zitten, onderzoek op internet heeft dat bevestigd. Ze hebben ook moeilijke namen, maar ze bestaan en mijn vriend ziet ze ook zitten bij mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoef je bij mij niet te proberen in ieder geval, bedwetter. Met je dierlijke duo-gaatjes. Want daar snap ik niks van?
Zorgen die niet gewoon voor de bevochtiging, en werd het bij jou op dat moment net iets natter dan normaal?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lol, lees nog eens.
Ik heb onder mijn clitoris 2 gaatjes zitten, kliertjes met moeilijke namen. Ik spoot dus NIET uit mijn vagina.
Dierlijke duo-gaatjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoef je bij mij niet te proberen in ieder geval, bedwetter. Met je dierlijke duo-gaatjes. Want daar snap ik niks van?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan de mogelijkheden voor de man, de enorme stimuli die hij kan verkrijgen door het binnendringen van die gaten. Eventueel samen met een andere man, godallejezus. Ik voorzie een compleet nieuw genre.
Duw eerst maar eens een dildo in je eigen plasbuis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
Denk eens aan de mogelijkheden voor de man, de enorme stimuli die hij kan verkrijgen door het binnendringen van die gaten. Eventueel samen met een andere man, godallejezus. Ik voorzie een compleet nieuw genre.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Phantomesse het volgende:
Het kan ook voorkomen dat het er letterlijk uitspuit en dan spreken we over een vrouwelijke ejaculatie. Dit laatste komt maar bij slechts 10% van de vrouwen voor.
Dit dus. Maar die gaatjes zitten niet bij mijn urinebuis, echt nog geen cm onder mijn clit gewoon.
Ik ben raar.
Ja, ik voelde me ook een beetje een dier.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef kornuitbuffel het volgende:
Dat betekend dat jij jouw territorium afbakend in de mond van je vriend.
Zegt wel hoe egoistisch je bent TS, je wilt werkelijk álles voor jezelf hebben.
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
Denk dat ik er maar een parfum van moet gaan fabriceren en zo de hele wereld af ga bakenen.
Wel meer steekjes. Maar aan alle Fokkers mankeert wel iets anders zitten ze niet a la day op Fok!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Newsflash! Het is officieel bevestigd dat Phantomesse 2 gaatjes en een steekje verkeerd heeft
ik heb ook n beriggie gestuurt dat k t wel even zal onderzoeke togquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef Arcadia het volgende:
De hoeveelheid DM's en PM's die jij gaat krijgen dankzij jouw OP ga ik mij niet kunnen voorstellen
Phantomesse is de Nederlandse Cytherea![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef Phantomesse het volgende:
Okay, twee weken terug heb ik zonder het zelf te voelen in mijn vriend zijn mond gesquirt toe hij mij likte
Doet me denken aan een Totally Spies aflevering waarin een vrouw van haar zweet parfum ging maken en alle mannen werden helemaal obsessed met haar en shit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
Denk dat ik er maar een parfum van moet gaan fabriceren en zo de hele wereld af ga bakenen.
Dat jij dit als beroepsecto kent verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Totally Spies aflevering waarin een vrouw van haar zweet parfum ging maken en alle mannen werden helemaal obsessed met haar en shit.
Ik ga ook even een grondig onderzoek doen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef Phantomesse het volgende:
Na wat grondig onderzoek blijk ik 2 ienie mini gaatjes onder mijn clit te hebben waar ik uit gespoten heb, ik voel me nu net een diermaar dat terzijde.
You'd like to know yehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Vieze guytjes, what bout jullie gurls Etha, Panzer. Squirten ze?
Dan ben je wel erg lenigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ga ook even een grondig onderzoek doen!
LOL, ik heb je foto in BB topic gezien pik. Minder lullen, meer trainen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat jij dit als beroepsecto kent verbaast mij niets.
Oh did u squirt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, ik heb je foto in BB topic gezien pik. Minder lullen, meer trainen.
Geil, mag ik ff komen snuffelen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ga ook even een grondig onderzoek doen!
Beroepsectoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
True that.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is helaas een beroepsgeheim. En hey, don't hate the player.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Vieze guytjes, what bout jullie gurls Etha, Panzer. Squirten ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |