abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115513451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.

Holy sheit, zelf ben je zo'n pareltje uit onze maatschappij en dan zeiken omdat de bewaker je niet met de fluwelen handschoen behandelt. Ontzettende kneus ben je.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:57:51 #152
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_115538413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En waar.
Kunnen we een FOK!meet houden op de publiekstribune
Waar kan ik me aanmelden? :s)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_115550044
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:50 schreef Basp1 het volgende:
Dat heeft wat langer geduurd dan dat je eerder gedacht had. Plaats je hier ook nog de uitspraak?
Ja dat zal dan eind september worden. Misschien kan ik dan niet meer posten omdat ik vast zit :X

Volgende maand begin ik gwn weer met school. Hadden jullie niet gedacht he? Ik heb nog steeds een blanco strafblad *)
pi_116657643
Gisteren was de zitting :X Mijn god wat duurde dat lang: bijna 4 uur!!

De eis van de officier: 240 uur taakstraf, 2 jaar voorwaardelijk en 2 jaar verplicht reclasseringstoezicht + 2000,- schadevergoeding voor 3(!) keer poging tot doodslag 8)7 8)7 8)7

En dat terwijl ik weer naar school ga!! Wat een vuile gleuf is het ook.

Wat houdt dat reclasseringstoezicht nou in? Moet ik weer de bak in als ik niet met zo'n pipo wil gaan praten?

Omg dus als ze meegaan met de eis en ik sla iemand binnen 2 jaar een keer op z'n gezicht, dan moet ik dus 20 maanden zitten??? :X
pi_116657712
Trololololol
pi_116658250
Ja, en dat vindt je raar :?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:34:35 #157
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_116658492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef dfdsdfds het volgende:
Wat dacht je dan, dat je met een 'foei' weg zou komen?

Naar mijn mening heb je nog geluk gehad...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_116658710
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Scorpie het volgende:
Trololololol
Dit dus
pi_116660820
quote:

De eis van de officier: 240 uur taakstraf, 2 jaar voorwaardelijk en 2 jaar verplicht reclasseringstoezicht + 2000,- schadevergoeding voor 3(!) keer poging tot doodslag 8)7 8)7 8)7

[...]

Omg dus als ze meegaan met de eis en ik sla iemand binnen 2 jaar een keer op z'n gezicht, dan moet ik dus 20 maanden zitten??? :X
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Haha je bedoelt het PPC. Daar zitten gekken met medische klachten die totaal doorgedraaid zijn. En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. En voor TBS moet je echt wel behoorlijk doorgedraaid zijn hoor. Alsof ze je dat geven voor zoiets. Nee ik hou me braaf aan de wet. Die schadevergoeding vind ik het allerergste. Mocht ik nog een keer de bak in draaien dan zou het voor fraude zijn of zo niet voor geweldsdelicten. Iets wat tenminste iets oplevert. Dit soort dingen kosten je alleen maar geld :X En die 2e zin van jou zegt ook iets over jouw stoornis...
Ja. Heel vuil. Wellicht dat ze willen voorkomen dat je nog eens dit soort geintjes flikt?
Hoe durven ze zeg! Zomaar de burgerbevolking beschermen tegen gekken! :o
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_116661574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Nielsch het volgende:
Veel commerciële werkgevers vragen niet om een VOG. Daar zul je dus ook geen last hebben van je strafblad. Als je bij de overheid wil werken ligt het een stuk lastiger, en justitie kun je voorlopig wel helemaal op je buik schrijven.
Uhm bij m'n huidige werkgever heb je zelfs voor 'n onnozel baantje als schroefjes in doosjes doen 'n VOG nodig hoor, dus succes d'rmee TS. :D :')
Hallon!
pi_116662695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Scorpie het volgende:
Trololololol
Zucht. Bekijk mijn post met de foto van mijn dossier eens?
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm bij m'n huidige werkgever heb je zelfs voor 'n onnozel baantje als schroefjes in doosjes doen 'n VOG nodig hoor, dus succes d'rmee TS. :D :')
:') waar werk jij dan in godsnaam? In een PI waar ze klusjesmannen zoeken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef destrovel het volgende:

[..]

[..]

Ja. Heel vuil. Wellicht dat ze willen voorkomen dat je nog eens dit soort geintjes flikt?
Hoe durven ze zeg! Zomaar de burgerbevolking beschermen tegen gekken! :o
Gast ik hou me al meer dan een jaar aan de wet o|O En als dank daarvoor moet ik ook nog eens 240 uur taakstraf gaan doen? Wat een gekken daar 8)7 Hoe moet ik dat überhaubt combineren met m'n school :? Mag ik dat ook in de zomervakantie plannen? Kun je een taakstraf laten vervangen voor gevangenisstraf? Ik ga liever 2 maandjes brommen dan 240 uur schoffelen hoor! 240 uur! Hoger gaan ze niet in dit land! Wat een gestoord mens ook. Als die taakstraf echt zo hoog uitvalt ga ik gwn in hoger beroep :6

En wat bedoel je met beschermen? Als het aan haar ligt mag ik nog steeds vrij rond blijven lopen hoor :6
pi_116662863
Het is wel erg, want ik zou m ook krijgen maar gelukkig kon ik er van af komen want was toen 17, en ze vertelden me als er nog een keer zo iets ging gebeuren op mijn 18e of ouder het erge gevolgen zou hebben voor mijn toekomst..dus het is niet echt suuuperernstig maar het verkleint je kansen wel, dus extra goed je best doen word het
pi_116663212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef dfdsdfds het volgende:

:') Kan zo 'n paar grote logistieke bedrijven noemen waar je per definitie 'n VOG nodig hebt. Puur omdat ze allerlei dure en gevaarlijke spullen opslaan en/of laden en lossen. :)
Hallon!
pi_116666765
En hoe wil je 2 maanden brommen combineren met school? Ik vind het nog meevallen, e666,- schadevergoeding per poging tot doodslag is niet bepaald veel. Als je 16u per week aan je taakstraf werkt, ben je er in 15 weken vanaf - is gewoon twee dagjes.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_116670904
quote:

[..]

Gast ik hou me al meer dan een jaar aan de wet o|O En als dank daarvoor moet ik ook nog eens 240 uur taakstraf gaan doen? Wat een gekken daar 8)7 Hoe moet ik dat überhaubt combineren met m'n school :? Mag ik dat ook in de zomervakantie plannen? Kun je een taakstraf laten vervangen voor gevangenisstraf? Ik ga liever 2 maandjes brommen dan 240 uur schoffelen hoor! 240 uur! Hoger gaan ze niet in dit land! Wat een gestoord mens ook. Als die taakstraf echt zo hoog uitvalt ga ik gwn in hoger beroep :6

En wat bedoel je met beschermen? Als het aan haar ligt mag ik nog steeds vrij rond blijven lopen hoor :6
Ik houd me al 23 jaar aan de wet. Wat dus mijn hele leven is. Nog nóóit zelfs ook maar een bedankkaartje voor gezien. En jij verwacht dat ze dus even je 3-voudige poging tot doodslag vergeten "want hij heeft zich al een jaar gedragen"? :')

En hoezo "hoe zal ik dat combineren met school"? Toevallig nog nagedacht over hoe je slachtoffers hun ongeplande ziekenhuisbezoek gingen combineren met school, studie, werk? Eventuele trauma's? De tijd in de rechtbank?

Er gaan overigens 40 uur in een week, 4 weken (1 maand) is dus 160 uur, 2 maanden 320 uur. Jammer dat je inderdaad door die taakstraf niet naar school kan, je kan het best nog wel gebruiken.
Nouja, flink huiswerken dan he? :s)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_116672601
Mijn god. Als ik het zo lees is Guantanamo Bay niets bij waar de TS heeft gezeten. :{

Ts. Serieus, misschien slim om contact op te nemen met Amnesty International om te kijken wat voor stappen je kan ondernemen.

Success :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 12 september 2012 @ 07:25:45 #167
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_116675221
quote:
Gast ik hou me al meer dan een jaar aan de wet o|O En als dank daarvoor moet ik ook nog eens 240 uur taakstraf gaan doen?
Eh, whut?? Jij denkt dat ze die 3x poging tot doodslag wel even vergeten omdat je een jaar geen rottigheid hebt uitgehaald?

Ik hoop serieus dat je een trol bent, anders is het héél triest met je gesteld.

quote:
Niet alleen het slachtoffer wordt beschermd. Ook de samenleving in zijn geheel heeft er baat bij dat jij voortaan je handjes thuishoudt. In m.i. doet de rechter precies datgene waardoor jij misschien met je botte kop gaat inzien dat je dat moet doen (je handjes thuishouden, dus).
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 september 2012 @ 08:39:32 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116675894
240 uur vind ik wel minimaal eigenlijk. Da's 6 weken schoffelen...dat stelt toch niks voor.
pi_116676134
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:') Kan zo 'n paar grote logistieke bedrijven noemen waar je per definitie 'n VOG nodig hebt. Puur omdat ze allerlei dure en gevaarlijke spullen opslaan en/of laden en lossen. :)
Ik werk ook in zo'n logistiek bedrijf en inderdaad, élke werknemer heeft zo'n VOG nodig, dus ook gewoon de mensen op de heftruck... Dat heeft te maken met douaneregelingen en certificaten voor het vervoer en de opslag van goederen.

Maar goed ook, want ik zou TS niet als collega willen hebben... :X
Don't let my username fool you...
pi_116677436
Om tuig zoals de TS tegen te gaan: Stem VVD! ;)
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_116679328
quote:
Gisteren was de zitting :X Mijn god wat duurde dat lang: bijna 4 uur!!

Wat houdt dat reclasseringstoezicht nou in? Moet ik weer de bak in als ik niet met zo'n pipo wil gaan praten?

Wanneer hoor je eigenlijk het vonnis?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_116679692
Het beeld wat ze van je schetsen klopt precies zo te lezen.

totaal geen emphatie met een lichte vorm van schizofrenie.
Feit dat je alles wegwuift en totaal niet inziet wat je hebt aangericht, het je haast niets kan schelen en totaal en alleen aan jezelf denkt zegt genoeg.

Je verdient straf en komt er bijzonder mild vanaf als die 3x poging tot doodslag ook maar enigszins klopt.
pi_116680359
quote:

[..]

Zucht. Bekijk mijn post met de foto van mijn dossier eens?

[..]

[..]

Elke 2 uur taakstraf staat gelijk aan 1 dag zitten.
Op je eerdere vraag of je je aan dat teclasserings toezicht moet houden, ja. Kom je niet op dagen dan melden ze dat aan de OVJ. Die gaat dan weer een zitting organiseren en dan wordt die taakstraf omgezet naar gevangenisstraf. Minus de uren die je al aan je taakstraf hebt voldaan. Dus voor elke 2 uur gaat er 1 dag af. Het is aan jou dus of je 2 jaar lang de gesprekken gaat doen of dat niet doet en dan maar die detentie voor lief neemt.
Er wordt geen rekenig gehouden met je school vwb de gevangenisstraf.
Je taakstraf zal in overleg met de uitvoerder taakstraf worden ingepland. Dit kan ook aan de hand van je lesrooster. Je weekenden zal je voorlopig wel ff bezig gehouden worden. Maar je kan ook na schooltijd ingepland kunnen worden.

If you cannot do the time, don't do the crime.
  woensdag 12 september 2012 @ 11:55:04 #174
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116681025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het beeld wat ze van je schetsen klopt precies zo te lezen.

totaal geen emphatie met een lichte vorm van schizofrenie.
Feit dat je alles wegwuift en totaal niet inziet wat je hebt aangericht, het je haast niets kan schelen en totaal en alleen aan jezelf denkt zegt genoeg.

Je verdient straf en komt er bijzonder mild vanaf als die 3x poging tot doodslag ook maar enigszins klopt.
TS is 'of een enorme trol, of iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis.
Ik hoop het eerste. :{w
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 12 september 2012 @ 12:12:27 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116681712
quote:

En dat terwijl ik weer naar school ga!!

Nou ja zeg! Ga je gewoon weer naar school, moet je alsnog boeten voor je fouten. Belachelijk! Een aai over je bol, knul!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116682339
Dit is wat je krijgt voor poging tot doodslag? Kanonne...
pi_116684616
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Heb een leraar er vandaag naar gevraagd. Hij zij dat ze bij ASML/Philips niet moeilijk doen over dit soort gezeik. Ben sowieso al 5 keer zoveel kwijt aan m'n WA :% :r o|O
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik houd me al 23 jaar aan de wet. Wat dus mijn hele leven is. Nog nóóit zelfs ook maar een bedankkaartje voor gezien. En jij verwacht dat ze dus even je 3-voudige poging tot doodslag vergeten "want hij heeft zich al een jaar gedragen"? :')

En hoezo "hoe zal ik dat combineren met school"? Toevallig nog nagedacht over hoe je slachtoffers hun ongeplande ziekenhuisbezoek gingen combineren met school, studie, werk? Eventuele trauma's? De tijd in de rechtbank?

Er gaan overigens 40 uur in een week, 4 weken (1 maand) is dus 160 uur, 2 maanden 320 uur. Jammer dat je inderdaad door die taakstraf niet naar school kan, je kan het best nog wel gebruiken.
Nouja, flink huiswerken dan he? :s)
Wat boeit mij wat zij willen? Ze krijgen hun poen toch?

Hopelijk kan ik die taakstraf in de zomervakantie doen. Als ik dat ook nog met school moet gaan combineren zeg ik gwn dat m'n cijfers er onder zullen gaan lijden en krijg wel uitstel. Wat is het ergste en het minst erge dat ze je kunnen laten doen?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:03 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wanneer hoor je eigenlijk het vonnis?
Over 2 weken.
quote:
13s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef mootie het volgende:
Dit is wat je krijgt voor poging tot doodslag? Kanonne...
Dit is het verhaal van de officier he. Ze liegt dat het gedrukt staat die gleuf.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef keesshadow het volgende:

[..]

Elke 2 uur taakstraf staat gelijk aan 1 dag zitten.
Op je eerdere vraag of je je aan dat teclasserings toezicht moet houden, ja. Kom je niet op dagen dan melden ze dat aan de OVJ. Die gaat dan weer een zitting organiseren en dan wordt die taakstraf omgezet naar gevangenisstraf. Minus de uren die je al aan je taakstraf hebt voldaan. Dus voor elke 2 uur gaat er 1 dag af. Het is aan jou dus of je 2 jaar lang de gesprekken gaat doen of dat niet doet en dan maar die detentie voor lief neemt.
Er wordt geen rekenig gehouden met je school vwb de gevangenisstraf.
Je taakstraf zal in overleg met de uitvoerder taakstraf worden ingepland. Dit kan ook aan de hand van je lesrooster. Je weekenden zal je voorlopig wel ff bezig gehouden worden. Maar je kan ook na schooltijd ingepland kunnen worden.

If you cannot do the time, don't do the crime.
Hoevaak moet ik dan op komen dagen? En wat bespreken die pipo's in godsnaam met je? Ik ga toch weer naar school?

Hmmm 2 uur is 1 dag brommen zeg je? Als ik 60 dagen vrij heb kan ik op die manier dus 120 uur van m'n taakstraf af snoepen?

Fuck die taakstraf :r Ik ga gwn in hoger beroep zodat ik het komende jaar tenminste niks hoef te doen.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:30:01 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116684708
Reclassering lijkt me anders een prima idee zolang jij er nog geen enkele blijk van geeft dat je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen misstappen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116685416
TS lijkt me toch een tikje gek in zijn hoofd. Dat totale ontbreken van empathie is wel een teken aan de wand.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:54:29 #180
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_116685815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
TS lijkt me toch een tikje gek in zijn hoofd. Dat totale ontbreken van empathie is wel een teken aan de wand.
Ik hoop nog steeds dat het een trolll is, maar begin te geloven dat er werkelijk zulke klapjosti's bestaan :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')