Okay ... Dit zegt best veel, zo niet genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:00 schreef dfdsdfds het volgende:
Kijk naar Volkert van de G. Die had ook nog nooit iets uitgevreten en hebben ze daar ook heen gestuurd.
Lezen kunnen ze vaak wel, maar of ze altijd even helder kunnen denken is een vraag.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Dit blijft toch wel een goeie troll. Het is wachten op een "rechter" of "OvJ" die ook even laat weten dat hij/zij alles in dit topic gelezen heeft.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef keesshadow het volgende:
[..]
Lezen kunnen ze vaak wel, maar of ze altijd even helder kunnen denken is een vraag.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de huidige rechtspraak.
Maar goed, on topic.
Wat denk je dat een rechter met teksten doet die hier neergezet zijn??
Dat ze mij gaan oppakken omdat ik hier geschreven heb dat het OM en de politie de 2 grootste criminele organisaties zijn???
Dat ze TS harder gaan straffen??
Ze laten hem niet voor niets los na 4 maanden voorarrest. Dan komt er echt geen keigarde straf achteraan.
Laten we hopen dat ie er at van geleerd heeft en het hem niet weer overkomt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef keesshadow het volgende:
Ik kan hier een aantal verhalen neerzetten waar je nekharen van overeind gaan staan en je doen inzien dat justitie 1 van de grootste criminele organisaties is.
Maar goed on topic.
Waarom doe je je verhaal niet gewoon of houd er je mond over?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef keesshadow het volgende:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de huidige rechtspraak.
Maar goed, on topic.
Ik zal een voorbeeldje geven. Schiedammerparkmoord. Wordt een zwakbegaafde man voor opgepakt. Verder onderzoek naar een andere "dader" werd gestaakt. Eindeloos verhoord tot hij "bekend". Later werd door een aantal rechtsgeleerden dit verhoren door de betrokken agenten schandalig genoemd en ook werd aantoponbaar ontlastend bewijs niet geruikt.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je je verhaal niet gewoon of houd er je mond over?
Die steken onder water zonder bewijzen leiden nergens toe.
Zet dat eens af tegen het aantal keer dat het wel goed gaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:24 schreef keesshadow het volgende:
Google maar eens op dwalingen in de rechtspraak.
OK, dus als ik het goed begrijp acht jij Justitie "1 van de grootste criminele organisaties" omdat blijkt dat er fouten gemaakt worden?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:24 schreef keesshadow het volgende:
Ik zal een voorbeeldje geven. Schiedammerparkmoord.
[tekst]
Overkomt nog wel ... Het slachtoffertje.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef keesshadow het volgende:
Laten we hopen dat ie er at van geleerd heeft en het hem niet weer overkomt.
Al even afgezien van het feit dat TS de gebeurtenissen niet ontkent, slechts bagatelliseert.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zet dat eens af tegen het aantal keer dat het wel goed gaat.
Makkelijk praten als het niet jezelf betreft. Ik wil jou wel horen als ze jou van de straat plukken en je gaat achter de tralies voor iets wat je niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zet dat eens af tegen het aantal keer dat het wel goed gaat.
Dat heb ik niet beweerd. Goed lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jaja, de gevangenis zit vol met onschuldige mensen.
Knap dat jij denk te kunnen weten wat ik denk.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef keesshadow het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd. Goed lezen is moeilijk.
Ik zeg wel dat er meer onschuldigen vastzitten dan jij denkt.
Wie zegt dát nou weer?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:28 schreef keesshadow het volgende:
Maar een onschuldige veroordelen moet kunnen, immers het gaat vele keren wel goed.
Jij zegt tegen een ander dat-ie goed moet lezen? Oh de ironiequote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef keesshadow het volgende:
Dat heb ik niet beweerd. Goed lezen is moeilijk.
Geef eens getallen dan? Jij weet er blijkbaar veel vanafquote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef keesshadow het volgende:
Ik zeg wel dat er meer onschuldigen vastzitten dan jij denkt.
Een tunnelvisie hebben, ontlastend bewijsmateriaal weggooien / niet gebruiken en er alles aan doen om maar een veroordeling te krijgen ook al is het bewijs voor diegene's onschuld nog zo groot, dat valt bij mij niet onder de categorie fouten, dat valt bij mij onder de categorie misdadig.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
OK, dus als ik het goed begrijp acht jij Justitie "1 van de grootste criminele organisaties" omdat blijkt dat er fouten gemaakt worden?
Interessante conclusie.
[knip]
Cijfers zijn er niet, er wordt geen onderzoek baar gedaan zei ik al. Alleen de spraakmakende zaken komen in de aandacht.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wie zegt dát nou weer?
Kom eens onder je bureau vandaan en denk eens na zeg.
Elke veroordeelde onschuldige is er één teveel.
Maar je blaast het aan alle kanten op alsof het schering en inslag is, terwijl je nulkommanul cijfers hebt.
Lekker onderbuikroeptoeteren omdat je zelf een bekrompen tunnelvisie hebt. Ga lekker in BNW of TRU posten als je niet met steekhoudende argumenten aan kan komen zeg.
[edit, aanvulling tussendoor]
[..]
Jij zegt tegen een ander dat-ie goed moet lezen? Oh de ironie
[..]
Geef eens getallen dan? Jij weet er blijkbaar veel vanaf
Die wordt ongeacht het feit dat hij de gebeurtenissen toegeeft uiteraard door de discussie an sich tot slachtoffer van justitie verklaard.... het arme schaap.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef simmu het volgende:
allemaal leuk en aardig hoor, deze discussie. maar wat heeft die van doen met ts?
NIks, maar zoals ik al aangaf off topic. Ik moest alleen op die eigenwijze antwoorden.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef simmu het volgende:
allemaal leuk en aardig hoor, deze discussie. maar wat heeft die van doen met ts?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef keesshadow het volgende:
Ik moest alleen op die eigenwijze antwoorden.
Ja, als-ie wordt veroordeeld, een duidelijk geval van een ernstige dwaling van onze falende rechtspraak! Hij heeft het helemaal niet verdiend, dat blijkt wel uit zijn houding...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wordt ongeacht het feit dat hij de gebeurtenissen toegeeft uiteraard door de discussie an sich tot slachtoffer van justitie verklaard.... het arme schaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |