Gescheurde toompjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet ruig, was ik ook niet van plan.![]()
Al die gescheurde toompjes, mij niet gezien.
Je moet gewoon zorgen dat ze goed nat is van tevorenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje opbouw is toch niet mis, niet dat ik hem tergend langzaam er in ga stoppen.
[..]
Ik ben niet ruig, was ik ook niet van plan.![]()
Al die gescheurde toompjes, mij niet gezien.
Ik ook, ik vermaak me prima op mijn zolderkamertje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit gewoon de hele avond op mijn kamer achter mijn PC
Loka en niet natquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat ze goed nat is van tevoren![]()
Goed scheuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer goed scheuren, dan heb je er nooit meer last van.
Die twee woorden zorgen voor plaatsvervangende pijn.quote:
Ik ben 12, hoe krijg je een meisje nat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat ze goed nat is van tevoren![]()
Je kunt het voorkomen trouwens heloef. Gewoon nooit meer neuken (is er meer voor mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed scheuren.
[..]
Die twee woorden zorgen voor plaatsvervangende pijn.
Afhankelijk van het meisje kan het nog best wel moeilijk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 12, hoe krijg je een meisje nat?
Door niet te liegen over je leeftijd, lijkt me al een mooi begin!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een trio gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je als je geen trio met mij doet...
DAt is een vraag waar ik geen antwoord op weet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed rochellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afhankelijk van het meisje kan het nog best wel moeilijk zijn
Ik moet eerst neuken om nooit meer te kunnen neuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het voorkomen trouwens heloef. Gewoon nooit meer neuken (is er meer voor mij)
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik onthoud het nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flink spetteren bij de afwas. En een lach omdat je de afwas doet EN ze is nat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een nieuw voorstel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
De reactie: 'Nu kan de date niet doorgaan'
No shit![]()
Dus ik stuur terug: 'Niet op die datum in ieder geval' Als in: 'Hint hint'
Als ze die niet snapt is ze niet zo snugger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
No shit![]()
Vind ik een beetje een shittig antwoord om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
No shit![]()
Ik spuug wel in der kut, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afhankelijk van het meisje kan het nog best wel moeilijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |