Eigenlijk net zoals die jongen op het plaatje in de OPquote:
Niet echt.quote:
Mensen moeten gewoon meer openstaan voor alternatievelingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Hangt er vanaf wat je er verder bij aan doet.. Heb je ook van dat half-lange haar en zo'n hipsterbril? Dan is het namelijk geen gezicht..
En wat als ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon meer openstaan voor alternatievelingen.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan het op zich wel waarderen als er een leuk shirt bijgedragen word met muts op enzoSowieso ben ik niet zo van de 'normale' types.
Maar zoals de rest zegt, je moet wel het figuur ervoor hebben
Kijk je maar de andere kant op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
En wat als ik dat niet wil?
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Gewoon klassiek erbij lopen, krijg je meer sjans ook van de dames.
[ afbeelding ]
True, waarom zou je het niet dragen omdat ze weer eens met hanengedrag bezig zijn en jou homo noemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mij
Dat zijn geen dames.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |