Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Russische maffia, Russische politie, allemaal 1 pot nat als het bericht betrouwbaar is.
Om het op te rekken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat was de bedoeling van een champagnefles in de gevangenis?
Halve zool dat je der bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit moeten haast wel ongelovige gasten zijn.
Geef de atheïsten maar weer de schuld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit moeten haast wel ongelovige gasten zijn. Als je dusdanig je geweten weet uit te schakelen, wellicht op DNA niveau, dan mis je een leidraad in je leven, een houvast.
Ik krijg ietwat kotsachtige neigingen van deze berichten.²
Je weet de details niet. Misschien wilden ze hem wel een lesje 'verhoudingen' leren, zoiets als 'jouw lul in een kind is dus naar verhouding net zo groot als deze fles in jouw aars'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit moeten haast wel ongelovige gasten zijn. Als je dusdanig je geweten weet uit te schakelen, wellicht op DNA niveau, dan mis je een leidraad in je leven, een houvast.
Een praktiserende gelovige, en daar gaat dit topic over, zal altijd binnen de ethische grenzen van zijn geweten opereren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Geef de atheïsten maar weer de schuld.
Iedereen opereert binnen de ethische grenzen van zijn geweten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een praktiserende gelovige, en daar gaat dit topic over, zal altijd binnen de ethische grenzen van zijn geweten opereren.²
Waar dit ruim binnen valt op basis van iig de joodse, christelijke en islamitische moraalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een praktiserende gelovige, en daar gaat dit topic over, zal altijd binnen de ethische grenzen van zijn geweten opereren.²
Ik krijg ietwat kotsachtige neigingen van jouw bericht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, dat is vorig jaar hier nog gebeurd in Dordrecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:13 schreef thabit het volgende:
Tja, Nederlandse agenten vermoorden dan weer hun buurmeisjes.
Ja, goed idee. Heb helaas geen abo. Want zonder abo gaat dit niet he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Trollen moet je in je blocklist zetten
Ten eerste gaat dit topic niet over praktiserende gelovigen maar over een gast die een fles in zijn anus geramd heeft gekregen, lul dus niet zo slap, en ten tweede...die ethische grenzen van gelovigen zijn overal op het internet terug te vinden in de vorm van onthoofding, steniging, bomaanslagen, enz.....heel ethisch allemaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongelovigen zullen net zo goed proberen altijd binnen die ethische grenzen te blijven en - net zo min als gelovigen - daar zeker niet altijd in slagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Trololol. Of zo'n misdadiger is gewoon geestesziek. Iets wat alle gelovigen al zijn, maar daar kan altijd nog een stoornisje bij hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig halen jouw moslimbroeders dergelijke streken niet uit!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |