Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ben je nou gehackt ofniet?quote:
Deze is niet van mij, komt nu een nieuwequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef DutchSL het volgende:
En dan noemt hij die PS3 chick die ik postte een PLORK.. dit is gewoon een travestiet man.
"cheats everything was deflected and i mean even ur goal were rebounds can deflect like the without cheats"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, wat 'cheat' je?
Niet bang zijn, gewoon een jochie die niet tegen z'n verlies kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
"cheats everything was deflected and i mean even ur goal were rebounds can deflect like the without cheats"
Ik weet niet welke cheat ik gebruikte maar dit kan nog wel eens heel fout aflopen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet bang zijn, gewoon een jochie die niet tegen z'n verlies kan
Ik geef hem gewoon antwoordquote:
Toch erg dat een gemiddelde Nederlandse basisscholier betere Engelse zinnen kan formuleren dan de gemiddelde FIFA speler uit de UKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
"cheats everything was deflected and i mean even ur goal were rebounds can deflect like the without cheats"
Ik weet niet welke cheat ik gebruikte maar dit kan nog wel eens heel fout aflopen
Ga niet haten mi mengquote:
Haha, ik stuurde eerst "Was it that obvious?" terug.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
vragen of hij je pls niet wilt reporten
Klopt en ik post een kutplaatje omdat dit het internet is.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt en ik post een kutplaatje omdat dit het internet is.
Misschien kan je zijn beste speler duplicaten om het goed te maken? Lijkt me wel zo aardig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik stuurde eerst "Was it that obvious?" terug.
Toen kwam hij met:
"yes u clog wearing wanker enjoy ur ban"
Toen reageerde ik:
I'm sorry, please don't report me"
Je moet minstens 100 reports hebben voordat Microsoft überhaupt gaat kijken wat er aan de hand is. Als je geen cheats gebruikt zal Microsoft je echt nooit gaan bannen, zelfs niet bij 10000+ reports.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeleken bij ons is GJE nog een groentje. Het is niet vreemd dat hij niet alles direct oppiktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt en ik post een kutplaatje omdat dit het internet is.
Ik vind het wel schattig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeleken bij ons is GJE nog een groentje. Het is niet vreemd dat hij niet alles direct oppikt
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet minstens 100 reports hebben voordat Microsoft überhaupt gaat kijken wat er aan de hand is. Als je geen cheats gebruikt zal Microsoft je echt nooit gaan bannen, zelfs niet bij 10000+ reports.
Werkt goed en is betrouwbaar, wel duurquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Werkt dat Ultimate App een beetje?
En is het betrouwbaar?
Is die alleen voor Iphone trouwens?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt goed en is betrouwbaar, wel duur
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt goed en is betrouwbaar, wel duur
Geen ideequote:
5 @ the back + pace + crap + blablaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, wat vinden jullie van dit team?
5221
IF Young -SIF Walcott - IF Valencia
SIF Ramires - Essien
Taiwo - IF Vermaelen - TOTY Vidic - Kompany - IF Johnson
Hart
En ditquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
5221
SIF Ramires - Essien
Hart
Als je zoveel pace achterin hebt, dan kan je makkelijk zat een 3 @ the back pakken. Heb je wat meer ruimte om te spelen op het middenveld en in de aanvalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En dit
IF lavezzi - Messi - Sanchez
IF Boateng - Vidal
Taiwo - IF Chiellini - IF Samuel - IF Silva - Maicon
Buffon
Zelfde zeker, maar daar kan je wel een hoop tegenstanders pissig mee maken
Ja maar dat is niet leuk, dit zijn echt teams om de tegenstander gek te laten wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je zoveel pace achterin hebt, dan kan je makkelijk zat een 3 @ the back pakken. Heb je wat meer ruimte om te spelen op het middenveld en in de aanval
Jij heb toch flash?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zie hem namelijk niet op de market staan voor een HTC
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij heb toch flash?
Kan je direct de webapp in
Ja met Android kan je gewoon via de standaard browser de WebApp gebruiken en nog Full Screen ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd...
Dan maar ff testen over paar dagen!
De app is beter, maar voor nood is die webapp ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd...
Dan maar ff testen over paar dagen!
Ja, die app lijkt me wel makkelijk als ik aan het werk ben en ff spelers weer terug op de verkoop wil zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De app is beter, maar voor nood is die webapp ook niet verkeerd
Zo doe ik het ook op school inderdaad, nadeel is is dat je er niet meer mee kan dan dingen op de markt zetten vanuit je TPquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, die app lijkt me wel makkelijk als ik aan het werk ben en ff spelers weer terug op de verkoop wil zetten
Wat maakt die App beter dan de WebApp? Ik kan namelijk gewoon alles met de WebApp vanuit m'n browser.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De app is beter, maar voor nood is die webapp ook niet verkeerd
Het inkopen doe ik wel in de avond....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook op school inderdaad, nadeel is is dat je er niet meer mee kan dan dingen op de markt zetten vanuit je TP
Het werkt niet al te fijn op de galaxy s2. Ik denk dat een app beter op mobiel gebruik is afgestemd, dan een desktop website.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat maakt die App beter dan de WebApp? Ik kan namelijk gewoon alles met de WebApp vanuit m'n browser.
Het is niet de directe webapp, het heeft een ander GUI, het is een aparte app die corespondeert met de webappquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat maakt die App beter dan de WebApp? Ik kan namelijk gewoon alles met de WebApp vanuit m'n browser.
Ik gebruik zelfs de voorganger van de SGS2 en bij mij werkt het perfect. Nee, het zal natuurlijk niet zo soepel gaan als op de PC, maar met een 1GHz processortje hoef je dat ook niet te verwachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het werkt niet al te fijn op de galaxy s2. Ik denk dat een app beter op mobiel gebruik is afgestemd, dan een desktop website.
Ik heb net een filmpje bekeken van de Ultimate App, maar ik zie dat ie de hele tijd naar boven en beneden moet scrollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is niet de directe webapp, het heeft een ander GUI, het is een aparte app die corespondeert met de webapp
Laat dat filmpje eens zien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelfs de voorganger van de SGS2 en bij mij werkt het perfect. Nee, het zal natuurlijk niet zo soepel gaan als op de PC, maar met een 1GHz processortje hoef je dat ook niet te verwachten.
[..]
Ik heb net een filmpje bekeken van de Ultimate App, maar ik zie dat ie de hele tijd naar boven en beneden moet scrollen.
Haha, Essien die is te traag voor dit elftalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
5221
SIF Ramires - Essien
Hart
Dat is niet The Ultimate Appquote:
Ja ik zie het nu pas. Dikke faal. Ik kon al niet begrijpen dat jullie er zo lovend over waren.quote:
Kost ook erg veel data.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het werkt niet al te fijn op de galaxy s2. Ik denk dat een app beter op mobiel gebruik is afgestemd, dan een desktop website.
Hee Toef....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Essien die is te traag voor dit elftal
Ziek ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Messi
Ronaldo Sanchez
Iniesta Kaka
UP Enrique - IF Ramos - IF Chiellini - Silva - Maicon
Buffon
Ook een leuke 5-2-2-1, alleen wel wat angstig dat ik er niet mee overweg zou kunnen
Thanxsssssquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wooooooot??? Gefeliciteerd man !![]()
Wanneer begin je?
Wat dacht je van dit:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef Toefjes het volgende:
Messi
Ronaldo Sanchez
Iniesta Kaka
UP Enrique - IF Ramos - IF Chiellini - Silva - Maicon
Buffon
Ook een leuke 5-2-2-1, alleen wel wat angstig dat ik er niet mee overweg zou kunnen
IK BEN M'N WIJF VERLORENquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
Haha zo'n psv supporter in DWDD nog meer mensen die hem zagen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
Haha zo'n psv supporter in DWDD nog meer mensen die hem zagen?
Hij volgt z'n club alle kanten op!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
Stadionverbod, baan kwijt, schulden, vrouw kwijt. Alles weg, maar tenminste wel een 'echte' supporter
"is dit voor tv? Oh komt wel goed"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
Stadionverbod, baan kwijt, schulden, vrouw kwijt. Alles weg, maar tenminste wel een 'echte' supporter
Las hier vanmiddag over een speler, dus er zullen dan wel toernooien komen waar je of een speler of coins of een pakje kan winnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ik had een vraagje over de toernooien nu die update er is geweest. Het is nu dus ook zo dat je packages kan winnen? En wanneer je een toernooi wilt kiezen om hieraan mee te doen staat er linksonderin het aantal munten die je kan winnen met daaronder nog 2 dingen waar bij mij nog een (-) bij staat, iemand een idee?
Hele filmpje rechtsbovenin:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"is dit voor tv? Oh komt wel goed"
Hoezo je wil je club kapot hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:17 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Hele filmpje rechtsbovenin:
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Oké, dit was onaardig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
2-4 gewonnen van GeeftJeEnergie. De laatste echt een goddelijke cutback. [ afbeelding ]
Gaat m budgettair niet worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit:
Ronaldo - Messi - Sanchez
IF Kaka - Vidal
Taiwo - IF Silva - Lucio - IF Chiellini - Maicon
Buffon
Gelukkig heb ik al tegen je gespeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat m budgettair niet worden.
Coins: 250K
Verkoop Cesc: 55K
Verkoop Up Aguero: 175K
Verkoop UP Benzema: 32K
Kom ik nog iets van 40K te kort voor Messi. En Iniesta + IF Ramos verkopen om IF Silva te halen ga ik ook niet eens reddenKom iets van 150K te kort hiervoor. Zou ik Robben moeten verkopen, maar daar ben ik me aan gaan hechten
Als je 40K wil lenen, hoor ik het welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat m budgettair niet worden.
Coins: 250K
Verkoop Cesc: 55K
Verkoop Up Aguero: 175K
Verkoop UP Benzema: 32K
Kom ik nog iets van 40K te kort voor Messi. En Iniesta + IF Ramos verkopen om IF Silva te halen ga ik ook niet eens reddenKom iets van 150K te kort hiervoor. Zou ik Robben moeten verkopen, maar daar ben ik me aan gaan hechten
Haha tof aangeboden, maar zo hoog zit de frustratie nog niet dat ik echt een 5-2-2-1 ga maken. Stel dat het niet bevalt, ben ik weer 25K kwijt aan formatie kaarten om alles terug te zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Als je 40K wil lenen, hoor ik het wel
33quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
ik ga trouwens morgen tot level 60 doordringen. Welk level zitten jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |