Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Daar kom je nu achter?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
FUT Web is unavailable until March 16th while we upgrade a number of areas in the app, including:
Maar wat is deze dan
Nederlands praten jij ook?quote:
Opletten vriend, Toefjes zei in het vorige topic dat het morgen was. Dus dan is het morgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nederlands praten jij ook?
Wat is morgen? Die shutdown? Nee, die is nu.
Het is morgen? Nee, het is 14:52.
Het is 14:54.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Opletten vriend, Toefjes zei in het vorige topic dat het morgen was. Dus dan is het morgen.
Geniale goalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116785603
Gibbs
Je snapt hem nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is 14:54.
Je bedoelt dus de shutdown van de webapp. Heeft het niet te maken met het tijdverschil? Dudeweiser postte voor vanochtend 8 uur al dat ie dan down zou gaan.
PS3?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef Alovenac het volgende:
Zoveeelste disconnect sinds Ziggo hier een nieuwe modem heeft aangesloten.
Waarom moeten we hiervan dromen als het al werkelijkheid is?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Interessant wetenschappelijk kijkvoer om vannacht van te dromen
Ziet er allemaal wel wat mooier uit, maar het lijken ook allemaal niet zo'n extreem moeilijke updates die ook bij de release er al wel in hadden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:19 schreef Anthony9219 het volgende:
Zijn er teams gedeleted etc. door deze update?
Ik dacht dat ie 'm kopte.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Meest rare scorpion kick variant die heb ik gezien
Tuurlijk wel. Op de Niksboks heten ze alleen zó, op de PSTrois anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen acchievments op de gaystation?
Ik heb ze gelukkig alle 97392 nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
OH MIJN GOD. IK DACHT ALLEEN FIFA MAAR ZE ZIJN ALLEMAAL WEG!!!!
VAN 8900 NAAR 45
Voor je verdedigers wel ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
welke formaties krijgen allemaal groen bij 442? alles met 4 at the back?
Welke heb je dan nog wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
VAN 8900 NAAR 45
Als ik Game Compare doe zie ik ze nog wel bij jou, dus ik denk dat het alleen een visuele bug is. Komt goed.quote:
Thank god. Begon me al zo leeg te voelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik Game Compare doe zie ik ze nog wel bij jou, dus ik denk dat het alleen een visuele bug is. Komt goed.
Vette care aan die achievements?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
VAN 8900 NAAR 45
lolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
We willen picsquote:
MENSEN DIE BROEKEN DRAGENquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
Kom maar op. Ik heb me broekie al omlaag gedaan.
In jullie land stellen ze niet zoveel voor toch?:)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
Je zou maar Aziaat zijn én Doumbia in je team hebben.
Daar gebruik je die OP-chicks maar voor hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
Maar ik ben nog jong, klein en schattig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Daar gebruik je die OP-chicks maar voor hoor
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
En jullie maar denken dat ze ooit nog terugkomt hier
Dat was iets sneller dan verwacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Daar gebruik je die OP-chicks maar voor hoor
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik ben nog jong en klein
https://twitter.com/#!/se(...)FAn0gmr5CQAAcje4.jpgquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, maar wel jammer. Wil mijn Argentijns team kwijt.
[ afbeelding ]
Dat vindt de katolieke kerk ook. Ik zou maar een kuisheidsgordel dragen tenzij je van de verkeerde kant bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik ben nog jong, klein en schattig.
Geen pics?
Alsof je ze niet zou gevenquote:
Ik zou ze inderdaad raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou ze inderdaad raken.Ook met je wienerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Dat zeg ik nergens, ik vind het gewoon hoerenquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik vind het gewoon hoeren
Bianca Kajlich heeft veel meer klasse.
Ik stem voor een vaste OP.
Mijn steam gaat naar: Chantal Janzen
Vind je het erg dat ik niets snap aan jouw post?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want? Dan mag ze op jouw kosten games downloaden?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
Nog 23 potjes winnen en dan heb ik 1000 wedstrijden gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niets snap aan jouw post?
Solly de snollie....quote:
Steam, PC-gaming platformquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niets snap aan jouw post?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want? Dan mag ze op jouw kosten games downloaden?
quote:
Met MLS Brons hoef je ook voor zo'n team niet bang te zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/186000
lijkt me wel episch zoiets, kom je dan met je 1.5-2 star teamrating
edit; met hart weg ofc
Gardner ipv Gobernquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/186000
lijkt me wel episch zoiets, kom je dan met je 1.5-2 star teamrating
edit; met hart weg ofc
lm, rm, linkerspits 4 star skill![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met MLS Brons hoef je ook voor zo'n team niet bang te zijn
Je rapet complete gouden teams met de MLS bronsjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.kost minder en speelt waarschijnlijk nog beter ook.
idd, maar lijkt me wel lachen naast de MLS brons ^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met MLS Brons hoef je ook voor zo'n team niet bang te zijn
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Confetti het volgende:
Iemand op de Xbox?
Die IF Fer voor 500k BIN die in 53 minuten afloopt.
Dat merkte ik ook al, nicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef fetss het volgende:
Leuk, ultimate app op de iPhone werkt wel nog!
De. Fuq.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef fetss het volgende:
Leuk, ultimate app op de iPhone werkt wel nog!
En nu met z'n rechter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/116788498
Onhoudbaar much
Ik scoorde lekker wel met zijn rechter in die wedstrijdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De. Fuq.
[..]
En nu met z'n rechter.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik scoorde lekker wel met zijn rechter in die wedstrijdeerste spelertjes voorbij en toen finesse met rechts
Is nog van het vorige topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef psychedelicate het volgende:
Jezus, Rijst heeft van alle FUT'ers denk ik toch wel de slechtste smaak qua vrouwen. Wat een manbearpigs.
Excuses. Dudeweiser houdt van manbearpigs.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is nog van het vorige topic.Niet van mij
Aziaat zekerquote:
hoe kan smaak nou slecht zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef psychedelicate het volgende:
Jezus, Rijst heeft van alle FUT'ers denk ik toch wel de slechtste smaak qua vrouwen. Wat een manbearpigs.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hoe kan smaak nou slecht zijnals dat zijn smaak is is dat nog niet slecht
Je overdrijft wel een beetje, want ik heb al meerdere keren een MLS pace team verslagen met m'n Engelse team met Vaz Tê.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je rapet complete gouden teams met de MLS bronsjes
Heb echt van gouden teams gewonnen met de MLS bazen. En verlies er zelden mee, heel zelden eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je overdrijft wel een beetje, want ik heb al meerdere keren een MLS pace team verslagen met m'n Engelse team met Vaz Tê.
Hoi!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
![]()
Sinds 2 weken ook verslaafd aan FUT, keek hier ook al ff mee en nu maar nieuw accountje aangemaakt. (wachtwoord en mailadres van oude vergeten)
Heb nu, mede door tips die ik hier tegenkwam, een MLS brons team 4-4-1-1
Oduro
Kandji
Mansally – Zavarise – Avila – Nyassi
Francis - Attakora –Anibaba – Myers
Johnson
Fijn team, ben zelf alleen nog vrij slecht in FIFA dus toernooien win ik er niet mee (als iemand me een keer op de xbox af wil maken en daarna wat tips kan geven, graag! wil graag beter worden..)
Ondertussen ook al wat gespeeld, gehandeld en met microsoft points een gold jumbo kocht (, zorgde er wel voor dat ik alvast wat geld had om mee te handelen) en wil nu langzaam aan gaan beginnen aan het bouwen van een zilveren team.
Echter geen idee wat verstandig en fijn is dus hoopte op hulp van jullie.
Verder is het eerste probleem dat ik geen idee heb welke formatie ik wil gaan spelen..
Ben dus nog niet zo goed in FIFA dus wat zou voor een beginner een fijne formatie zijn?
En heeft iemand dan misschien een suggestie voor een team dmv linkje van FUThead ofzo?
Budget is +- 40k
Thanks
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
94 pace maar nergens te zien een upgrade kaartje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi!Leuk dat je je aangemeld hebt! Je MLS-team voldoet in ieder geval.
Ik ga even voor je puzzelen.
Dat zegt meer iets over je tegenstanders denk ik. Maar goed, zou best kunnen dat zo'n MLS team jou perfect ligt. Ik heb dat namelijk met m'n Engelse team.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb echt van gouden teams gewonnen met de MLS bazen. En verlies er zelden mee, heel zelden eigenlijk
Speel je op de ps3?quote:
Waarom een zilveren team als je 40k hebt en net begint?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
![]()
Sinds 2 weken ook verslaafd aan FUT, keek hier ook al ff mee en nu maar nieuw accountje aangemaakt. (wachtwoord en mailadres van oude vergeten)
Oduro
Kandji
Johnson
Fijn team, ben zelf alleen nog vrij slecht in FIFA dus toernooien win ik er niet mee (als iemand me een keer op de xbox af wil maken en daarna wat tips kan geven, graag! wil graag beter worden..)
Ondertussen ook al wat gespeeld, gehandeld en met microsoft points een gold jumbo kocht (, zorgde er wel voor dat ik alvast wat geld had om mee te handelen) en wil nu langzaam aan gaan beginnen aan het bouwen van een zilveren team.
Verder is het eerste probleem dat ik geen idee heb welke formatie ik wil gaan spelen..
Ben dus nog niet zo goed in FIFA dus wat zou voor een beginner een fijne formatie zijn?
En heeft iemand dan misschien een suggestie voor een team dmv linkje van FUThead ofzo?
Budget is +- 40k
Thanks
Iedereen gaat nu zijn favoriete formatie aan je aanbevelen, dus waarschijnlijk gaan heel veel formaties de revue passeren. Het beste kun je in een "gewone" online wedstrijd (H2H) wat tactieken uitproberen. Wil je 3 of 4 verdedigers? Of liever 5? Vind je het fijn om over de vleugels te spelen, of combineer je liever door het centrum?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
![]()
Oduro
Kandji
Johnson
Budget is +- 40k
Thanks
Xboxquote:
Zie het nu ookquote:
Vind je zoiets niet leuk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Heb trouwens ook al een klein legertje van rare managers zodat ik al contract bonus heb van bijna 40%
Thanks . Ik zie ze nu weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Is je GS al gefixt rijst? Anders moet je even proberen je profile opnieuw te downloaden. http://support.xbox.com/e(...)/profile-move-delete
40k niet genoeg voor zilveren team dan? leek me mooi bedrag om dan maar eens naar zilver te upgraden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Waarom een zilveren team als je 40k hebt en net begint?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha, dat je dat allemaal zo weet te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
40k is ruim genoeg voor een leuk silver team, je kunt er zelfs prima gold teams mee maken (Franse competitie raad ik aan met zo'n budget).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
40k niet genoeg voor zilveren team dan? leek me mooi bedrag om dan maar eens naar zilver te upgraden...
Heb btw al 2 bronzen teams, 1 MLS en een voornamelijk serie B team (maar die is best kut, wel 87 chem maar verder bij elkaar geraapt zooitje waar ik helemaal in het begin mee startte)
Met 40k kan je onderhand al een heel mooi gouden team maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
40k niet genoeg voor zilveren team dan? leek me mooi bedrag om dan maar eens naar zilver te upgraden...
Heb btw al 2 bronzen teams, 1 MLS en een voornamelijk serie B team (maar die is best kut, wel 87 chem maar verder bij elkaar geraapt zooitje waar ik helemaal in het begin mee startte)
http://www.futhead.com/12/squad/108560quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind je zoiets niet leuk?
http://www.futhead.com/12/squad/139503
Wél 87 chem? Dwing jezelf tot het maken van teams met 100 chem. Dan begin je al met een voorsprong tegen de teams met lagere chemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Dit. Sowieso. Altijd streven naar 99 chem. (Zonder manager)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wél 87 chem? Dwing jezelf tot het maken van teams met 100 chem. Dan begin je al met een voorsprong tegen de teams met lagere chem
Ja lijkt me zeker wat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind je zoiets niet leuk?
http://www.futhead.com/12/squad/139503
Dat is Tila Tequila mangquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Rijst, OP komt die uit LWD?
Kan iemand zijn MLS bronze team hier misschien neerzetten? De namen? Alvast bedankt
Uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Rijst, OP komt die uit LWD?
Kan iemand zijn MLS bronze team hier misschien neerzetten? De namen? Alvast bedankt
Wat is de prijs ongeveer? Ik heb 20Kquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd.
Oduro - Kandji
Avila -------------- Prim (Nyassi)
Zusi - Bornstein
Wahl - Attakora - Barnes - Sarkodie
Hamid
Ik heb een gouden Ligue 1 team voor je. Ik speel er niet meer mee, omdat ik m'n Ibra-RvP team heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Ik zou bij H2H gewoon eens wat uitproberen, je vindt vanzelf wel een formatie die bij je past. Kijk uiteraard ook naar het materiaal dat je hebt. Wil je een Eredivisie Squad maken, dan is 4-3-3 of 4-3-2-1 het meest voor de hand liggend. Ga daarna doorselecteren: Haal je liever de achterlijn en moet de spits 'm inkoppen: Kies voor 4-3-3. Hou je echter meer van naar binnen trekkende wingers en speel je met een beweeglijke spits? Kies voor 4-3-2-1.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Ja lijkt me zeker wat!
Formatie twijfel ik nu over..
Speel tot nu toe (ook bij H2H seasons) bijna alleen 4-4-1-1 op aanraden van een vriend.
Beetje passend naar m'n aanvallers krijgen en dan zodra ik ruimte of een kans heb de bal erin vlammen (doe H2H meestal met Milan, via middenveld afgeven op Ibra en dan erin knallen als ik ruimte heb / krijg)
Ehm. Nu iets duurder door het toernooi, maar met 20k kom je al een heel eind denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is de prijs ongeveer? Ik heb 20K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |