Ooo, hier ben ik erg benieuwd naar!quote:
Tergend naief, geen diepgang, en te kinderlijk vond ikquote:Op woensdag 18 april 2012 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vond ik een erg goed boek, snel uitgelezen ook!
Schitterend boek. Heel wat jaartjes terug al eens in het Nederlands gelezen en daar was ik zo doorheen. Geweldig leuk geschreven...quote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Leest erg lekker weg, grappig om te zien hoe iemand zo het avontuur aangaat en hoe mensen bereid zijn om hem te helpen!
En Ierland is natuurlijk altijd een pluspunt waard.
Ik dacht eerst dat het een receptenboek was toen ik het zag liggen bij de boekhandelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:15 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik zo'n cursus wel kan gebruiken.
waar komt dit vandaan?quote:
1000 bladzijden als 15-jarige is ook gewoon kinderarbeid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik deze aan het herlezen ben, begrijp ik steeds minder waarom ze dit scholieren op de middelbare school door de strot willen duwen. Wat kun je hier nu mee als je vijftien bent?
Voordat ik op school dat soort boeken moest gaan lezen, was ik zo ongeveer constant met een boek op de bank te vinden. Daarna heb ik jarenlang geen boek meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik deze aan het herlezen ben, begrijp ik steeds minder waarom ze dit scholieren op de middelbare school door de strot willen duwen. Wat kun je hier nu mee als je vijftien bent?
Ons werd afgeraden om zulke boeken te lezen. Ik heb ooit Het stenen bruidsbed van Mülisch in een vakantie gelezen. Ik snapte er niks van en de lerares was stomverbaasd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Voordat ik op school dat soort boeken moest gaan lezen, was ik zo ongeveer constant met een boek op de bank te vinden. Daarna heb ik jarenlang geen boek meer aangeraakt.
Gelukkig is dat bij mij weer overgegaan, maar ik kan me voorstellen dat hele volkstammen getraumatiseerd raken van het literatuuronderwijs hier.
Welk literatuuronderwijs?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Voordat ik op school dat soort boeken moest gaan lezen, was ik zo ongeveer constant met een boek op de bank te vinden. Daarna heb ik jarenlang geen boek meer aangeraakt.
Gelukkig is dat bij mij weer overgegaan, maar ik kan me voorstellen dat hele volkstammen getraumatiseerd raken van het literatuuronderwijs hier.
Ja smaken verschillen, ik vind het wel een fijn boek leest heel makkelijk weg dus ga sowieso 2 en 3 lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb dat boek ook net uit, maar ik vond het maar een flutverhaal. Een beetje zo'n stuiverroman met een sci-fi sausje erover. Ik ga me echt niet wagen aan boek 2 en 3.
Geweldig boekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef Gala6183 het volgende:
[ afbeelding ]
Net in begonnen en vind het nu al geweldig.
toevallig nu hier als miniserie op t.v.quote:
na een boek of 5 beginnen die ook op elkaar te lijken...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:48 schreef Terreros85 het volgende:
Daarom nu tussendoor weer eens een Lee Child lezen. Dit keer Brandpunt. Vast van plan om de hele serie te lezen.
[ afbeelding ]
'hier' is waar? Ik weet dat er een BBC miniserie van gemaakt is idd. Het is erg leuk, soort informatief boek over het ambt van verloskundige in die tijd (jaren '50 in East End in Londen) en lopend verhaal in één. Ben ongeveer op 1/3 nu.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toevallig nu hier als miniserie op t.v.
Dit is mijn vijfde. Het zijn heerlijk tussendoortjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
na een boek of 5 beginnen die ook op elkaar te lijken...
Maar als tussendoortje altjd wel lekker om "dom" weg te lezen
Heb het boek nu uit en met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef friskvind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
.
Meer dan 1500 bladzijden dundruk.
Doorzetten dus. Tot nu toe (blz. 95) erg onderhoudend.
Inmiddels halverwege deel 3, die ga ik vanmiddag lekker uitlezen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Gisteravond in begonnen en vanochtend uitgelezen:
[ afbeelding ]
Ik vond het onwijs spannend, een echte page-turner.
Nu dus begonnen in deel 2:
[ afbeelding ]
En daarna deel 3, Mockingjay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |