Moet je wel voor lief nemen dat ze er nog wat andere mannen op nahoudt waar ze bij blijft hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra zegt gewoon tegen mij dat ze met me wil trouwen. Ik hou wel van dat directe.
ik nodig echt geen onbekende dates in mijn huis uit... t zal maar een rare freak zijn ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe beginnen dat soort dingetjes, ga je dan samen een drankje doen of word je gelijk thuis uitgenodigd?
Niet alleen mannen.. ze ging ook al met mij trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Moet je wel voor lief nemen dat ze er nog wat andere mannen op nahoudt waar ze bij blijft hangen.
Ligt er natuurlijk aan met wie je date. Iemand die je al kent, dan is thuis een filmpje wel tof. Iemand die je voor het eerst ontmoet altijd eerst in de stad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe beginnen dat soort dingetjes, ga je dan samen een drankje doen of word je gelijk thuis uitgenodigd?
Het lijkt mij dat je iemand waarvan je niet weet of het een rare freak is niet zomaar uitnodigt voor een date of wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nodig echt geen onbekende dates in mijn huis uit... t zal maar een rare freak zijn ofzo
De bigamistische slet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet alleen mannen.. ze ging ook al met mij trouwen
Ik snap het, eerder friends with benefits.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Of nouja, scharrel klinkt zo inhoudsloos en dat is het niet.
Boooohh. Ik wil wel met je knuffelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moe.. en ze willen niet eens met me knuffelen =(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken dat Myra niet genoeg heeft aan mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Moet je wel voor lief nemen dat ze er nog wat andere mannen op nahoudt waar ze bij blijft hangen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ok jij hebt duidelijk geen vrienden die je willen koppelen aan jan-en-alle-man..? =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je iemand waarvan je niet weet of het een rare freak is niet zomaar uitnodigt voor een date of wel?
Fixedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken Weten dat Myra niet genoeg heeft aan mij.
Tussen dat en een open-relatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het, eerder friends with benefits.
Gelukkig maar. Dat soort acties zijn enorm vervelend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok jij hebt duidelijk geen vrienden die je willen koppelen aan jan-en-alle-man..? =p
En als ze het wel deden dan vertrouw ik zequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok jij hebt duidelijk geen vrienden die je willen koppelen aan jan-en-alle-man..? =p
dan nog hoef ik echt geen onbekende mensen in mn huis, niet als ik alleen ben iigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als ze het wel deden dan vertrouw ik ze
Slechte ervaringen mee?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog hoef ik echt geen onbekende mensen in mn huis, niet als ik alleen ben iig
ja dat... en er is voldoende bewijs (kijk maar journaal) dat er zieke mensen op de wereld zijnquote:
Erg triest dat er zulke mensen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat... en er is voldoende bewijs (kijk maar journaal) dat er zieke mensen op de wereld zijn
Gewoon Faxie uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat... en er is voldoende bewijs (kijk maar journaal) dat er zieke mensen op de wereld zijn
Wat is er gebeurt? (Of vraag ik nu teveel?)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en weet dat er ook voldoende goede mensen bestaan =)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt? (Of vraag ik nu teveel?)
Gewoon alles leuk houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef STING het volgende:
[..]
Wel de lusten, maar niet de lasten dus
Tsja, ieder z'n ding. Mij lijkt het helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon alles leuk houden.
Doet niets af aan de band die je met iemand kan hebben, beter nog, alleen omdat je iets een relatie noemt is het niet ineens serieuzer.
En je doet alles wat je wil, wanneer je het wil en omdat je het wilt. Niet omdat het normaal is, verwacht word of whatever. Eigenlijk zouden veel meer mensen zo moeten leven. Zeker als je jong bent.
Waarom lijkt het je niets dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ieder z'n ding. Mij lijkt het helemaal niks.
Maargoed, ik ben dan ook niet jong
Ach ja, niets mis mee om eerst op neutraal terrein met iemand af te spreken, die je bijv. alleen maar van internet kent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik hou niet van het delen van de intimiteiten, ik hou van loyaliteit en vertrouwen in liefde. Ik hou niet van het los zien van seks en liefde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |