Ach,ik zie het gemak er wel van aan wanneer je het emotioneel aan zou kunnen hoor. Maar voor mij is het allemaal net wat te intiem, wat je deelt. Maargoed, ik zit dan ook in een compleet andere fase van m'n leven en met een wat ouderwetse instelling.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet zeker dat myr niet aanstuurde op deze discussie
snap wel wat ze bedoelt, maar uiteindelijk wordt je er niet gelukkig van (ik dan)
nee, heb geen keukentafel...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Heb je ook een Honkbal knuppel onder de keukentafel als er iets mis kan gaan?
Monogaam zijn en geen behoefte hebben aan open relaties is niet ouderwets hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ach,ik zie het gemak er wel van aan wanneer je het emotioneel aan zou kunnen hoor. Maar voor mij is het allemaal net wat te intiem, wat je deelt. Maargoed, ik zit dan ook in een compleet andere fase van m'n leven en met een wat ouderwetse instelling.
nieuw...??!! nee robijn-intensief!quote:
Niks mis mee. In dat geval ben ik ook ouderwets. And proud of it.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef twi het volgende:
Maargoed, ik zit dan ook in een compleet andere fase van m'n leven en met een wat ouderwetse instelling.
Oh godquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nieuw...??!! nee robijn-intensief!
Tsja, ik heb ook geen behoefte aan een scharrel. Maar het lijkt wel alsof de hele wereld aanscharrelt. Ik krijg al kriebels in m'n nek wanneer ik 't woord hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Monogaam zijn en geen behoefte hebben aan open relaties is niet ouderwets hoor
Robijn, wel lekker zacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nieuw...??!! nee robijn-intensief!
Samequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook geen behoefte aan een scharrel. Maar het lijkt wel alsof de hele wereld aanscharrelt. Ik krijg al kriebels in m'n nek wanneer ik 't woord hoor.
Ben ik trouwens de enige die het een rare term vindt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook geen behoefte aan een scharrel. Maar het lijkt wel alsof de hele wereld aanscharrelt. Ik krijg al kriebels in m'n nek wanneer ik 't woord hoor.
nee, bord op schoot... en binnekort (als ik boormachine heb) kan ik mn barplank ophangen .. krukken staan er al (heb zon half hoog muurtje tussen keuken en huiskamer)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Oh?
Je gaat dus alleen uit eten of zo?
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die het een rare term vindt?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die het een rare term vindt?
Oh die muurtjes ken ik echt een barretje heb je de drankvergunning al?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, bord op schoot... en binnekort (als ik boormachine heb) kan ik mn barplank ophangen .. krukken staan er al (heb zon half hoog muurtje tussen keuken en huiskamer)
Bij mij ligt het iets anders. Mijn voorkeur gaat uit naar een relatie, maar als er toevallig een scharrel of ONS op m'n pad komt, ga ik dat niet uit de weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet altijd daar aan denken.quote:
ghehe nee, wellicht een idee..! =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Oh die muurtjes ken ik echt een barretje heb je de drankvergunning al?
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je bij dezelfde mannen blijft hangen en ze jou moeten delen dan staan ze zelf ook niet stil.
Hij? Er is een hoofdscharrel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Het is niet alsof ik 5 mannen in een week zie en hij ziet ook geen 8 meisjes in een week.
Jah,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee, wellicht een idee..! =p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |