Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
Ik niet. Ik heb een schijthekel aan jullie allemaal.
Ik zie mezelf toch echt 2xquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef screwloose het volgende:
Ik heb nu 2x dat fok!tv item zitten loeren maar ik zie je nergens staan Joy
Haat en liefde zitten heel dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
Ik niet. Ik heb een schijthekel aan jullie allemaal.
Zijn hetzelfde naar mijn idee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haat en liefde zitten heel dicht bij elkaar
Maar het negatieve kan je draaien naar positieve liefde door middel van goed maak sex.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn hetzelfde naar mijn idee.
Alleen is haat een negatieve liefde.
Je kan nooit te zeker zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het negatieve kan je draaien naar positieve liefde door middel van goed maak sex.
En je kan ook al preventieve goed maak sex bedrijven. Zekerheid voor alles!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef screwloose het volgende:
Ik heb nu 2x dat fok!tv item zitten loeren maar ik zie je nergens staan Joy
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef SiIk het volgende:
Ik doe altijd graag dingen fout, zodat als ik het oplos mensen mij een held vinden.
Vandaar dat mensen mij nooit een held vinden. Ik doe nooit dingen foutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef SiIk het volgende:
Ik doe altijd graag dingen fout, zodat als ik het oplos mensen mij een held vinden.
Dat dus kennelijk wel, heldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen mij nooit een held vinden. Ik doe nooit dingen fout
Als je niets doet kan je ook niets fout doen nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen mij nooit een held vinden. Ik doe nooit dingen fout
Wat, m'n icoontje lijkt helemaal niet op die van benzin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
Als je niets doet kan je ook niets fout doen nee.
Freeloader!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef twi het volgende:
Gewoon een handstand doen in je boxershorts, dan kunnen ze gewoon niet anders dan je die baan geven. En dan gaan we zuipen!
Op jouw kosten
Nou nou nou nie te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat lees ik, zijn wij binnenkort geen collega's meer?
Dit bedrijf verliest wel de nodige awesomeness dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:52 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou nou nou nie te hard van stapel lopen.
Hahaha tnx! Maar duim maar gewoon voor me. I needs 1000 support.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit bedrijf verliest wel de nodige awesomeness dan.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha tnx! Maar duim maar gewoon voor me. I needs 1000 support.
zekerrrrrrquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Vrijdag is trouwens nog steeds een deal, toch?
Een hele mooie maar ik moet eerst wel even goed het gesprek doorkomenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat voor baan ligt er eventueel in t verschiet dan?
*duimt*
Succes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Een hele mooie maar ik moet eerst wel even goed het gesprek doorkomen
da's waar.. succes iig!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Subtiel mijn naam laten vallen werkt altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bijzonder zelfsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus de avond was succesvol?
quote:
Das toch geen excuusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is bijna niemand hier
Ik zit nog aan m'n 1e bak koffie
datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is bijna niemand hier
Ik zit nog aan m'n 1e bak koffie
Well thank you dear ladyquote:
quote:
Ik moest ook heel even aan hem denken ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit kaneel was
Lijk ik op hem of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest ook heel even aan hem denken ja.
Ik ben in ouderwetse romantic moodquote:
dan gooi ik er ook een tegenaanquote:
quote:
Ik dit...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan gooi ik er ook een tegenaan
[..]
goeie keusquote:
Dat gevoel heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie keusroyksopp
tijd gaat snel trouwens al zeg ik het zelf
ik compenseer het straks wel weer wanneer ik aan t werk benquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik compenseer het straks wel weer wanneer ik aan t werk bendan gaat t vast heul langzaam
quote:
hij aced het vastquote:
Je bent een snoepjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nog een liedje dan
en ik wil snoepjes
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik heb zin in ehm.. zo'n zakje.. met roze en oranje poeder.. en met zo'n geel dipstickje er bij.. hoe heette dat nou
nee.. het was iets met cherry en met... orange?quote:
Double dipquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik heb zin in ehm.. zo'n zakje.. met roze en oranje poeder.. en met zo'n geel dipstickje er bij.. hoe heette dat nou
ik moest een beetje huilen jaquote:
oehh die zijn ook lekker jaquote:
Laat ik maar niet beginnen waarom dit:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moest een beetje huilen ja
frappant heah? dat dat mijn favo snoepgoed was....
[..]
oehh die zijn ook lekker ja
en jawbreakers waren ook wel tof
ohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Laat ik maar niet beginnen waarom dit:
Ik merk 't, m'n newsfeed wordt ondergespammed met York.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik kom geen klap verder
Ben pc kamer aan het opruimen, kom ik allemaal leuke filmpjes en foto's tegen
quote:The Big Book of British Laws
In York, excluding Sundays, it is perfectly legal to shoot a Scotsman with a bow and arrow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |