Same here! Good guy Pictogramquote:

Al is het antwoord op de vraag niet echt duidelijk. Ja wat? Wel link met spells, of alleen artwork?quote:does the faerie and/or squirrel have anything to do with any of her spells or are they just there for the artwork?
Yes.

Ach dat soort figuren beantwoorden ook alleen vragen die ze willen beantwoorden, dus dit zal ie altijd blijven doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
xyph moet je niet een keuzevraag stellen, krijg je altijd zon antwoord

quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here! Good guy Pictogram
edit: oh wacht, nu probeer ik hem te activaten en appeared hij niet valid te zijn. Scumbag Pictogram

Ik zei ook voor de gein! Zo net iig een leuk potje gehad. Ik als Riven met Sion bot tegen Mordekaiser en Fiora. Binnen 10 minuten had ik 7 kills en Sion 4 kills. Uiteindelijk gewonnen met totaal eindstand van 66/22quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef ems. het volgende:
Seals zou ik toch op armor laten want anders wordt je gewoon geript door creeps

Omdat noorse vriendin die na de split op EUNE is gezet. Ik ben gewoon zo'n lieve jongen (quote:

Haha, e-friendzonedquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat noorse vriendin die na de split op EUNE is gezet. Ik ben gewoon zo'n lieve jongen () en heb mn account erheen geemigreerd.

You have no idea how wrong you arequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Haha, e-friendzonedWaarom speelt zij niet gewoon EUW dan?

moet je es doen op mundo en dan top staan en die +ad skill aanzetten, doe je lvl 1 hits van 120+quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Metonae het volgende:
Zo straks even mn Riven runepage volgeknalt met AD marks en AD quints. Er blijft nu echt geen zak over van mn tegenstander in lane. 87 AD op level 1Misschien voor de gein eens AD seals en glyphs kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |