Natura als het goed is.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een natura- of restitutie-zorgverzekering?
Dan zou je moeten nagaan bij welke brillenzaak je de portemonnee niet hoeft te trekken.quote:
Er is nog een derde smaak: de combinatiepolis. Waarbij je dus sommige dingen zelf moet betalen (meestal uit de aanvullende verzekeringen) en sommige dingen worden direct doorgestuurd, naar aanleiding van het soort contract dat de verzekeraar heeft afgesloten met de zorgverlener.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een natura- of restitutie-zorgverzekering?
Mooi.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Skillstorm het volgende:
Specsavers blijkt wel een contract te hebben met Zorg en Zekerheid idd... mooi.
Dat ligt dan aan je tandarts. Die kan simpelweg nagaan hoe je verzekerd bent en dan, over het algemeen, zelf declareren.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef deadly_kiss het volgende:
ik snap er ook geen reet meer van...
januari naar de tandarts: kreeg rekening van tandarts zelf voorschieten dus en kon daarna via verzekering terugvragen
februari terug naar tandarts, kreeg ineens een overzicht van de verzekering dat hun de rekening al hadden ontvangen en een restbedrag wat ik zelf moest betalen.
Dat schijnt aan de hoogte van de rekening te liggen. Onder of boven de ~40 euro ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef deadly_kiss het volgende:
januari naar de tandarts: kreeg rekening van tandarts zelf voorschieten dus en kon daarna via verzekering terugvragen
februari terug naar tandarts, kreeg ineens een overzicht van de verzekering dat hun de rekening al hadden ontvangen en een restbedrag wat ik zelf moest betalen.
Dit dus. Tenzij je een heel erg aparte afwijking hebt, betaal die bril gewoon uit je eigen zak, jôh.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Aanvullende verzekering, hè? Vaak betaal je aan premie meer dan dat je kwijt bent als je uit eigen portemonnee betaalt. Misschien eind van het jaar weer eens gaan rekenen of je wel of niet wilt bijverzekeren.
Lolquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Aanvullende verzekering, hè? Vaak betaal je aan premie meer dan dat je kwijt bent als je uit eigen portemonnee betaalt. Misschien eind van het jaar weer eens gaan rekenen of je wel of niet wilt bijverzekeren.
Pardon?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Ik kan echt zoveel dingen bedenken, ook voor gezonde mensen, die jouw ongelijk aantonen.
Alleen al reisvaccinaties...
Lul dus aub geen onzin.
Niet altijd, bij Eye Wish hoef je pas te betalen wanneer je komt ophalen en dan is gelijk al de korting van jouw zorgverzekering + wat jouw verzekering vergoed er al af.quote:
Ligt weer helemaal aan waar je verzekerd bent en bij wie je je bril/lenzen haalt.quote:
Kan zijn dat de tandarts in de tussentijd een contract heeft afgesloten met je zorgverzekeraar. Een tandarts mag alleen rechtstreeks bij een zorgverzekeraar declareren als hij een contract met hun heeft afgesloten.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef deadly_kiss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Ik kan echt zoveel dingen bedenken, ook voor gezonde mensen, die jouw ongelijk aantonen.
Alleen al reisvaccinaties...
Lul dus aub geen onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |