Ik vind het anders best een leuk stel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, je ziet het al aan komen.
Ach hij is beter af zonder mevrouw hondenbrokkengezicht.
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een leuk stel.
Ze zijn al meer dan een half jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef alors het volgende:
Ze halen hun halfjarige huwelijk dus niet eens?
Die is allang opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
Ah zo, oke daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.
Ze kennen dat hele woord nieteens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
pingeltje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Mag ik dat doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing, Sjors en Aysen mogen wel overreden worden door een vrachtwagen.
Of die echo als er iets ''spannends'' of ''schokkends'' gebeurtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |