Seemenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
Als die bovenste haar wenkbrauw gewoon kamt zit het toch ook al wel aardig? Je hebt er ook speciale gel voor.
Dit ja of je moet echt een unibrow hebben of zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef Modus het volgende:
Hele volksstammen vrouwen onmeunig moeilijk doen over wenkbrauwen en nagels enzo, maar als mannen nou íets geen reet interesseert.....
Nee, zitten nog te veel haartjes onder.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
Als die bovenste haar wenkbrauw gewoon kamt zit het toch ook al wel aardig? Je hebt er ook speciale gel voor.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef chroestjov het volgende:
Goed verhaal, zou het zo weer lezen.
Mooie wimpers.quote:
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zitten nog te veel haartjes onder.
dit dusquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Piye het volgende:
Ik ben een man en mijn wenkbrauwen zijn fresh van zichzelf.
Overigens dikke lulkoek natuurlijk dat je als vrouw niet rond kan lopen met normale wenkbrauwen.
Je kan ook knippenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
Liever iets te veel dan iets te weinig wenkbrauw
Netjes doen en die paar haartjes eronder epileren. Vrij weinig werk, maar dan ziet het er meteen een stuk beter uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.
1 die tot bloedens toe word gefelatioodquote:
Het is wel minder mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou is het ook vast niet zooo hard nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |