Ik ben al klaar, het waren maar 10 bladzijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij aan het lezen was Spees?
Ik keek zoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zat er ook wel zo -->naar te kijken. Zo keek ik trouwens ook naar 2 girls 1 cup. Eerst met 1 opgetrokken wenkbrauw, dat wel.
Oh, nee, die heb ik weggeklikt toen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zat er ook wel zo -->naar te kijken. Zo keek ik trouwens ook naar 2 girls 1 cup. Eerst met 1 opgetrokken wenkbrauw, dat wel.
Ik ben daar al gevoelig voor en ik was heel blij dat mijn maag al leeg wasquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan dat echt niet afkijken heur
maar then again: I'm a wuss
Ik snap ook niet waaromquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, die heb ik weggeklikt toen.
Sowieso niet handig om die dingen te gaan bekijken als je ziek thuiszit.
Mwa ik word niet gauw misselijk van zoiets; maar eerder: i really don't want to see thatquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben daar al gevoelig voor en ik was heel blij dat mijn maag al leeg was
SPANNONDquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Forget your boyfriends zijn geshipt
Wel foto posten als je ze binnen hebt hequote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Forget your boyfriends zijn geshipt
Oh men; je zou een keer een week geen pakketjes moeten hebben; waar zou de wereld toch naartoe gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK EIS DAT MORGEN ALS IK THUIS KOM MIJN TD PAKKETJE EN MIJN NERD LACQUERS BIJ DE OVERBUURMAN LIGGEN
einz
Jij met al je lakjes terwijl je niet mag lakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh men; je zou een keer een week geen pakketjes moeten hebben; waar zou de wereld toch naartoe gaan
Yeshquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel foto posten als je ze binnen hebt heI like em
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij met al je lakjes terwijl je niet mag lakken
van welke serie?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Zo in bed gaan liggen en de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 kijken![]()
En dan morgen beginnen aan seizoen 4
Brand.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Waarom gaat er ergens een brandalarm af.
Het is alweer stil. Ooit had het studentenhuis op de hoek ruzie met dat ding, hele avond naar het alarm kunnen luisterenquote:
neeeeequote:
vanaf het begin af aan aan het kijken?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Zo in bed gaan liggen en de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 kijken![]()
En dan morgen beginnen aan seizoen 4
Op wintersport ging ineens om 10 voor 5 's nachts het luchtalarm afquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Waarom gaat er ergens een brandalarm af.
Ik ga naar Schagen, da's een beetje uit de richting voor je.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze vorige maand afgekeken
Ik ga na grey's ook verder met hongerspelen lezenIk mķet die film echt zien als ie uitkomt
Iemand die dan met mij naar bioscoop mee wil? Cif is niet van de bioscopen
Ooo priem jij komt niet naar de meet toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ga na grey's ook verder met hongerspelen lezenIk mķet die film echt zien als ie uitkomt
Pick me, pick me!!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nee want dan zit ik in winterberg met het werk.. RUB IT IN WILL YOUquote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooo priem jij komt niet naar de meet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want dan zit ik in winterberg met het werk.. RUB IT IN WILL YOU![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had wel interesse in die 4800 boeken van je
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jepquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
vanaf het begin af aan aan het kijken?
Leuk!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JepHeb ooit t/m 5 gezien, maar nu willen we alles gaan kijken, dus dan maar vanaf het begin kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |