Ik ben al klaar, het waren maar 10 bladzijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij aan het lezen was Spees?
Ik keek zoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zat er ook wel zo -->naar te kijken. Zo keek ik trouwens ook naar 2 girls 1 cup. Eerst met 1 opgetrokken wenkbrauw, dat wel.
Oh, nee, die heb ik weggeklikt toen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zat er ook wel zo -->naar te kijken. Zo keek ik trouwens ook naar 2 girls 1 cup. Eerst met 1 opgetrokken wenkbrauw, dat wel.
Ik ben daar al gevoelig voor en ik was heel blij dat mijn maag al leeg wasquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan dat echt niet afkijken heur
maar then again: I'm a wuss
Ik snap ook niet waaromquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, die heb ik weggeklikt toen.
Sowieso niet handig om die dingen te gaan bekijken als je ziek thuiszit.
Mwa ik word niet gauw misselijk van zoiets; maar eerder: i really don't want to see thatquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben daar al gevoelig voor en ik was heel blij dat mijn maag al leeg was
SPANNONDquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Forget your boyfriends zijn geshipt
Wel foto posten als je ze binnen hebt hequote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGWTFBBQ Forget your boyfriends zijn geshipt
Oh men; je zou een keer een week geen pakketjes moeten hebben; waar zou de wereld toch naartoe gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK EIS DAT MORGEN ALS IK THUIS KOM MIJN TD PAKKETJE EN MIJN NERD LACQUERS BIJ DE OVERBUURMAN LIGGEN
einz
Jij met al je lakjes terwijl je niet mag lakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh men; je zou een keer een week geen pakketjes moeten hebben; waar zou de wereld toch naartoe gaan
Yeshquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel foto posten als je ze binnen hebt heI like em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |