Dat spreekt vanzelf natuurlijk!quote:
Alleen zegt Schelvecchio nooit: "ff pissen"quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje een generatiegenoot dus van tong, en bovendien moet ook hij het van woordspelingen hebben.
6 xquote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Tong werd 3x op rij FOK!er van het jaar
Hier sluit ik me volledig aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ontopic:
Emile = baas met humor, moet soms misschien iets minder om zichzelf gniffelen, maar dat is ook weer een kenmerk.
Ideale commentator voor Serie A, kent inhoudelijk veel van de Italiaanse competitie, en zijn manier van vertellen en zijn toom passen goed bij de wedstrijden van de Serie A.
[..]
Dat spreekt vanzelf natuurlijk!
Hij moet veel vaker komen, hij vult aan wat Derksen en Gijp missen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
kickje: Schelveccio is in bloedvorm vanavond![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag komt deze eindbaas weer terug bij VI
[ afbeelding ]
Eindelijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag schuift deze held weer aan bij VI
Zeg al uw afspraken af, breng uw kinderen vroeg naar bed, negeer al uw (huis)werk en ga maandag om 20.30 zitten voor de TV en geniet van Emilio Schelvecchio.
Ja, dat weet ik ook nog, pijnlijk was dat. Gelukkig redde Genee de situatie toen een beetje. Overigens denk ik dat er wel iets speelde tussen hen, maar dat het ondertussen al zolang geleden (vorige eeuw?) is. Genee meldde toen iets in de uitzending van "Ik kan me nog een column herinneren waarin je Emile om de oren sloeg" en Johan zei iets van "Ja, maar dat hij verdiende hij toen ook". Met Emile die ook aan tafel zat en er wel om kon lachenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar weet ik niks van, maar als er werkelijk iets was voorgevallen zou hij maandag niet komen denk ik.
Wel weet ik dat Johan een keer grappen heeft gemaakt over verstandelijk gehandicapte mensen terwijl Emile er naast zat (wiens broer gehandicapt is).
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Tong en Schelvis voetbalden samen als kwajongens op straat. Tong lachte hem uit toen hij het probeerde te maken bij de NOS. Tong werd 3x op rij FOK!er van het jaar en vindt zichzelf mister bigstar, kan het niet verkroppen dat zijn oude kameraad hier een fantopic heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |