Lijkt te veel op een Marokkaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie, natuurlijke redhead.
Wat een frustraties heb jij, zeg.quote:
Doen bijna alle meisjes tegenwoordig hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef UpsideDown het volgende:
Haar verven... da's toch meer iets voor oude wijfen die grijs aan het worden zijn?
Die zou ik zo volblaffen! Jazeker wel.quote:
En dan lekker na 5 jaar al kalenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doen bijna alle meisjes tegenwoordig hoor
sommige zelf elke maand!
quote:
Wat is er? Zelfde is gebeurd bij mijn zus, daar zitten zuren in dat zorgt voor haaruitval en verdunning van het haar. Je moet haarimplantaten nemen om het te makenquote:
Dit maakt dat de leeuw in mij los wilt, ze verscheuren tot er niks meer van over is.quote:
Bigenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is er? Zelfde is gebeurd bij mijn zus, daar zitten zuren in dat zorgt voor haaruitval en verdunning van het haar. Je moet haarimplantaten nemen om het te maken. Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Ja is wel waar hoor mn nicht die heeft ook geen haar meer op de kop van het uitblonderenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is er? Zelfde is gebeurd bij mijn zus, daar zitten zuren in dat zorgt voor haaruitval en verdunning van het haar. Je moet haarimplantaten nemen om het te maken. Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Doe ik niet? ik vind mooi hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind je het grappig om mensen uit te lachen?
weer een toppertje meloewaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is wel waar hoor mn nicht die heeft ook geen haar meer op de kop van het uitblonderen
is allemaal kij slecht inderdaad
Leugenaarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe ik niet? ik vind mooi hoor.
Jij niet dan?
Dit wil zequote:
Klopt, gingers neigen vaak meer naar bruin toe. Hebben volgens mij veel vaker bruine/geelachtige ogen ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Rood haar bij vrouwen vind ik over het algemeen echt om te kotsen, maar als het een beetje donkerrood/kastanjebruin achtig is kan ik het nog wel mooi vinden.
Ook ken ik iemand die ik onlangs heb ontmoet die zoals hierboven beschreven haar had, en vind het dan toch wel weer erg mooi. Echt oranje of felrood vind ik echter vies.
Emma Stone is een voorbeeld van een mooie roodharige.
Ook belangrijk, er zit een verschil tussen Ginger en Redhead.
[ afbeelding ]
Met zo'n zwakke maag zou ik eens een dokter raadplegenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Rood haar bij vrouwen vind ik over het algemeen echt om te kotsen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |