Huilie huiliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:21 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Alleen die monotone autotune stem is om te huilen.
Ik vind dat ze dingen echt fking geil kan uitsprekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:21 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Alleen die monotone autotune stem is om te huilen.
Mensen die Rihanna niet geil vinden= hommotjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dingen echt fking geil kan uitsprekenzal wel aan mij liggen want iedereen lacht me uit als ik zeg dat ik Rihanna geil vind, maar van die stem word ik soms al gek.
Nee, is gewoon een feit.quote:
Ja maar dus niet alleen om haar uiterlijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die Rihanna niet geil vinden= hommotjes
Volgens mij eerder andersomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die Rihanna niet geil vinden= hommotjes
Oke, ja. Wat een echtheid inderdaad. Wauw. Zo echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een feit.
Dit is échte muziek.
Eng hé, al die instrumenten? Die heeft Rihanna niet hé?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke, ja. Wat een echtheid inderdaad. Wauw. Zo echt.
Rihanna heeft betere pluspunten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Eng hé, al die instrumenten? Die heeft Rihanna niet hé?
Ja die instrumenten zijn wel heel echt ja. Zo een echt geluid komt daar uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Eng hé, al die instrumenten? Die heeft Rihanna niet hé?
Mooie dame ik ben geen eckte etc.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
De eckten weten wie zij is.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mooie dame ik ben geen eckte etc.
Maar zo'n sproetendecollote is altijd een beetje mijn nachtmerrieOmdat ik het er al snel uit vind zien als kanker.
Ziek genoeg keek ik dat wel eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef Fascination het volgende:
Sydney uit Melrose Place.! De oude Melrose Place overigens. En inderdaad, zo'n sproetendecolleté vind ik ook best lelijk.
Hahaha, awesome.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek genoeg keek ik dat wel eensmaar komt me niet geheel bekend voor, vet lang geleden ook.
Vaak wel, ja. Jij toch ook?quote:
Mwoh kon meer plaatjes bevatten of vieze detailsquote:
Dat is waar, maar evengoed is dit niet verkeerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh kon meer plaatjes bevatten of vieze details
maar goed hij sluit nu toch zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar, maar evengoed is dit niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |