Nou, ik hou van crisp and clean. En sproetjes vallen daar niet onder in mijn opinie, denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sproetjes zijn hardstikke leuk manwat ga je daar op haten...
Maar het is juist leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, ik hou van crisp and clean. En sproetjes vallen daar niet onder in mijn opinie, denk ik.
Al vind ik het trouwens wel erg mooi bij andere meisjes.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Hanging out!
Down the street!
The same old thing!
We did last week!
Not a thing to do
But talk to you
We're all allright, we're all allright!!
Hot Donna!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Niettemin heb ik deze al gepost, maar het blijft een lekker wijf.
quote:
Door haar dacht ik vroeger altijd dat seks niet leuk was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:37 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mag er best wezen. Al is het niet dat rode kapsel wat opvalt.
Crisp and clean is ook mooi maar persoonlijk sproetjes in de zomer zo leuk bij de neus enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, ik hou van crisp and clean. En sproetjes vallen daar niet onder in mijn opinie, denk ik.
Al vind ik het trouwens wel erg mooi bij andere meisjes.
Herkenbaar. Daarom als een gek met SPF50 smerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah, ik vind het zelf altijd het einde van de wereld enzo.
Maar krijg het vooral op mijn neus en daarnaast
Klinkt als een biologisch virus ontwikkeld door de Russen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom als een gek met SPF50 smeren
Vooral in combinatie met haar groene ogen vind ik dat rood mooi staanquote:
Klopt, mooi rood niet nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
Mooi rood is niet leluk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen idd. Kwijl... perfect gezichtje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met haar groene ogen vind ik dat rood mooi staan
Perfect lichaam ook wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ogen idd. Kwijl... perfect gezichtje.
Alleen die monotone autotune stem is om te huilen.quote:
Hallo Lindgren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, omdat niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |