ahahahah jij huilt zeker ook bij de reddertjes enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb disneys dvd in de kast hier, problem?
Ik vind haar zo mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef Antilurker het volgende:
9 pagina's en niemand die Susan Coffey post? Valt me erg tegen![]()
[ afbeelding ]
Bij wie?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Kroc het volgende:
[..]
ahahahah jij huilt zeker ook bij de reddertjes enzo
Beetje heks wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:55 schreef BELASTING het volgende:
Goedemorgen dames- en herenFOK!kers.
[ afbeelding ]
Om mee wakker te worden, Simone Simons van Epica.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:01 schreef Juminelle het volgende:
Ik overweeg mijn haar ook rood te verven, maar dan heel donker rood waardoor het bijna donkerbruin is. Die kleur is echt
Dat oranjerood
Een beetje sproetjes vind ik schattigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sproeten.![]()
Sommige rooie zijn wel lekker
Een paar? of zit je onder?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:11 schreef rosepetals het volgende:
Ik krijg in de zomer sproeten, ik haat dat
Nah, ik vind het zelf altijd het einde van de wereld enzo.quote:
Denk je nou echt dat een kneus die echt de hele dag op FOK zit een bloedmooie, goeduitziende vriendin heeft? Vooral zo een waar hij even een topic over moet aanmaken?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:43 schreef Kroc het volgende:
Waarom moeten ze verdomme allemaal zeggen dat ze een bloedmooie, goed uitziende vriendin hebben?
Is dit uit schaamte dat ze eigenlijk niet zo mooi is en bang bent dat 'we' hierover doorgaan?
Stel je voor dat je alleen 'je vriendin' zeg oyooo.
Meesterlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah, ik vind het zelf altijd het einde van de wereld enzo.
Maar krijg het vooral op mijn neus en daarnaast
lijkt verdomme mijn zusje wel, al zal die wel iets meer squatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 05:24 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zij nog niet langs is geweest!
Wat een schoonheid
Echt? Dankjewel zegquote:
Sproetjes zijn hardstikke leuk manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt? Dankjewel zeg![]()
Ik ga dat proberen te onthouden als ik van de zomer weer zoveel haat voel jegens mijn sproetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |