Nee van dat emo-rood en ze is geen emoquote:
Hoe gaat ze het dan verven?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:43 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee van dat emo-rood en ze is geen emo
ik geloof er niks van, jij bent toch licht getint. Geloof je het zelf.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb eigenlijk rood haarVerf het bruin.
Ja haha het is echt zoquote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, jij bent toch licht getint. Geloof je het zelf.
Nee maar ze ziet er nu goed uit en dan buhuhuuhuuuquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoe gaat ze het dan verven?
Hoeft er nog niet ginger uit te zien hoor, misschien is het wel mooi
even raar als een disney fetisj als 'volwassen' vrouwquote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja haha het is echt zo![]()
Wat een raar iets om over te liegen anders
Alsof alle roodharigen lekker uitzienquote:
Ik denk dat jij alles iets te serieus neemt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef Kroc het volgende:
[..]
even raar als een disney fetisj als 'volwassen' vrouw
ik ben internet 4.0quote:Op maandag 12 maart 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alles iets te serieus neemt.
Jij weet gewoon niet wat mooi isquote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Haifisch het volgende:
Oké ik heb een goed uitziende vriendin met bruin haar en die wil haar haar rood gaan verven.
Ze heeft een bleke huid en ik denk dat dat totaal niet uit gaat zien.
Trouwens, iedere ginger heeft volgens mij wel eens gewenst dat hij/zij geen ginger was en nu gaat ze het zelf rood verven? Waarom?
Namens alle mannen in mijn omgeving vraag ik hier advies hoe ik haar kan overtuigen deze misstap niet te maken.
Gr gr
Haifisch
Wist jij maar niet hoe je moest baggerenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat mooi is
Wist jij maar hoe je moet stoppen met zeurenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wist jij maar niet hoe je moest baggeren
Wat, is Meloewa nu niet meer jou it girl?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
niet huilenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee maar ze ziet er nu goed uit en dan buhuhuuhuuu![]()
![]()
Och jawel, ben zo trouw als een hond hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 18:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat, is Meloewa nu niet meer jou it girl?
Bij die nickname doet me denken aan een komiek maar zo kom jij totaal niet over, wees zo vriendelijk en verander die naamquote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet jouw niveau van humor.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bij die nickname doet me denken aan een komiek maar zo kom jij totaal niet over, wees zo vriendelijk en verander die naam
Hou je mond toch, lieverdquote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och jawel, ben zo trouw als een hond hoorMaar ik zie haar al 2 dagen lang werkelijk waar ieder topic verbaggeren. Begon mij een beetje te irriteren.
Ja en toen ze de zijkanten van haar hoofd begon te scheren en een belachelijke coupe nam, was het echt behoorlijk lelijk geworden.quote:
Hoe bedoel je 'alsof je het over de duivel hebt' .quote:
Wees blij dat ze t niet kort knipt!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Haifisch het volgende:
Oké ik heb een goed uitziende vriendin met bruin haar en die wil haar haar rood gaan verven.
Ze heeft een bleke huid en ik denk dat dat totaal niet uit gaat zien.
Trouwens, iedere ginger heeft volgens mij wel eens gewenst dat hij/zij geen ginger was en nu gaat ze het zelf rood verven? Waarom?
Namens alle mannen in mijn omgeving vraag ik hier advies hoe ik haar kan overtuigen deze misstap niet te maken.
Gr gr
Haifisch
Je weet het ook iedere keer weer te verpestenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'alsof je het over de duivel hebt' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |