Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef DrSnuggle het volgende:Prima, als ik maar een leuk gesprek kan hebben en geen doodse stiltes heb in de auto. ^^
Serieus, je radio aan? Maar dat mag toch niet met een klant achter in de auto, of vinden de meeste het geen probleem?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit
Maar daarvoor ben je ook autist.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit
Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef joppie_saus het volgende:
Wel als je hiker bent
Of als je privé rijdt.
Ik vind dat ding vrij belabberd rijden moet ik zeggen, al hielp het niet echt dat hij in mijn geval ook nog ondergemotoriseerd was.quote:de auto is een Citroen C5
Hiken, ideaal. Auto's lekker uitproberen en doen wat ik wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen.
Lekker in z'n 6 over de rotondequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ooit op knooppunt Joure geweest?
Heel plat vooral. En in limburg komt er niet altijd iemand aanrijden op de rotonde waardoor je er ook gewoon direct op kunt.quote:
Net in Steenwijk-Centrum in zijn 5 over een rotonde. Moest de eerste afslag er weer af, dan is het gewoon een kwestie van het gas erop houden en een paraboolvorm rijdenquote:
Hahaha, wel geinig dat EW het zo oplost!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:35 schreef enpe het volgende:
Werd gisteren tijdens me eerste rit gebeld of ik even wat brandstof naar een collega kon brengen, die dacht het tankstation nog wel te halen...niet dus.
Yep die bestaan. Onze leasel thuis kunnen we overal vol gieten. Maar dit heeft vast (financiële) voordelen voor EW oid. Anders is zo'n universele pas net zo makkelijk, zo niet makkelijker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Franknfurter het volgende:Daarom moeten ze ook gewoon een pas geven die je overal kunt gebruiken (die bestaan toch?)
Wij kunnen ook gewoon overal tanken, maar dan moeten we het inderdaad voorschieten. En zoek liever een esso op dan dat ik een 70 liter tank benzine moet af tankenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik overal gewoon kan tanken. Moet het wel voorschieten maar ik heb wel eens een auto opgehaald met een lege tank, dan heb ik echt geen zin om een Esso te gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |