Net zo vaak als bij de hikers denk ik, maar wij worden wel ingezet voor hiker klussen. Terwijl jullie niet ingeroosterd worden als pc'squote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef Thrasyllus het volgende:
Pff.. al de zoveelste keer dat ik niet word gebeld terwijl ik een volle dag beschikbaar ben. Dat is eigenlijk het enige grote nadeel aan dit baantje, de onzekerheid of je wel werk hebt.
Vraagje aan de PCs bij Easyway of bijv. ABAZ: komt het bij jullie heel vaak voor dat er geen werk is?
Dat zijn klote ritjes. Het invullen van de formulieren duurt langer dan de ritjes zelf.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef maxmin het volgende:
Ik had gisteravond laat me voor vanmiddag nog beschikbaar gezet en ik werd gewoon gebeld vanochtend. Ik ben eigenlijk altijd nog gebeld, nog er nog geen last van gehad dat het rustig is.
Waren niet echt chille ritjes trouwens... moest een 3008 omwisselen voor een Avensis, maar kon in beide auto's maar een km of 15 rijden. Stuur mij maar lekker naar maastricht of groningen ofzo.
O ik ben ook PC maar dan bij een ander bedrijf. Lijkt me wel grappig om af en toe weer eens een keer een hiker klusje te doen (heb het hiervoor een jaar gedaan), heb ik bij mijn huidige werkgever niet. Ik ga denk ik maar een wat vastere bijbaan zoeken en dit voor de leuk er bij houden.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef invine het volgende:
[..]
Net zo vaak als bij de hikers denk ik, maar wij worden wel ingezet voor hiker klussen. Terwijl jullie niet ingeroosterd worden als pc's
Ja maar dat is ook wel logisch.. waarom zouden ze het anders doen? Zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en ze hebben me laatst in Groningen een berekning laten zien waaruit bleek dat wij goedkoper zijn dan de rit zelf te laten doen door eigen personeel.
Ik werd vroegah netjes ingeroosterd voor PC klussen als 't moest. Punt was dat ik eigenlijk altijd wel hiker werk had omdat ik al 't langst werkte in 't noorden.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:01 schreef invine het volgende:
[..]
Net zo vaak als bij de hikers denk ik, maar wij worden wel ingezet voor hiker klussen. Terwijl jullie niet ingeroosterd worden als pc's
Ik heb 1x een hiker gezien die pc moest zijn en dat was dit jaar bij Horecava.. over het algemeen worden hikers niet ingeroosterd als PC.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik werd vroegah netjes ingeroosterd voor PC klussen als 't moest. Punt was dat ik eigenlijk altijd wel hiker werk had omdat ik al 't langst werkte in 't noorden.
'Over het algemeen' is dan ook iets anders dan 'niet'quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb 1x een hiker gezien die pc moest zijn en dat was dit jaar bij Horecava.. over het algemeen worden hikers niet ingeroosterd als PC.
Ik weet dat dit bedrijf zelf ook ritten doet. Dat wij zulke korte ritten voor dit bedrijf rijden is alleen als het niet anders kan, en dan nog is het goedkoper.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:48 schreef invine het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook wel logisch.. waarom zouden ze het anders doen? Zeker in deze tijden.
Pas op dat je niet per ongeluk naar Bad Bentheim gaatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:49 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag heerlijk dagje gehad. Zonnetje, fijne wagen, aansluiting met het ov, geen schade noteren, muziek klonk lekker en een lekkere grote koffie. EW mag me vaker van die lange ritten geven met dit weer, heerlijk. Klein smetje is het terug ov'en, zo'n ruime 3,5 uur vanuit Oldenzaal, maar dat kan het heerlijke gevoel vooralsnog niet onderdrukken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |