abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109183077
Vind het sowieso altijd wel leuk als je bij een winkelcentrum of tankstation staat inderdaad. Laatst weer een paar mensen die me aan zaten te kijken met een blik van, gvd wat heb ik fout gedaan in mijn leven :P
pi_109183631
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik had laatst een bwm 520d mee en stopte er even mee bij een tankstation in Breukelen voor een toiletbezoek. Toen ik er even een foto van maakte fietsten er net 3 blaagjes van een jaar of 14 langs: "Die heeft 'ie zeker gejat", zeiden ze met een neergeslagen, jaloerse toon....:p
Haha als je een foto van je auto gaat maken val je natuurlijk keihard door de mand.
pi_109183991
Wat dacht je van de blik van die lui achter de kassa als je in je nette kleren en je Mercedes 5 magere litertjes gaat tanken :9
pi_109184224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je van de blik van die lui achter de kassa als je in je nette kleren en je Mercedes 5 magere litertjes gaat tanken :9
Dat is ook zo kut! Helemaal als je inderdaad net te weinig benzine hebt. Verschrikkelijk.
pi_109191019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef S-RS het volgende:
Trouwens, wat ik vanmiddag had :')

Vlak voor Barneveld stopte ik nog even bij een pompstation. Ik parkeer de auto en loop naar die shop toe. Onderweg loop ik langs z'n witte bestelbus met 2 van die typische paupers erin die niet van andermans spullen kunnen afblijven. En als je bus van achter zou openbreken zou je je eigen tv tegen komen die de nacht daarvoor is gejat. Draait die gast z'n raampje open en vraag: '' Hoe kom je aan die auto'' ''Die is van m'n werk'' ''Lul niet, die heb je gejat. Die heb je gejat man!'' Al dus mijn WTF momentje van de dag :7
Haha no shit. Ik had ook een wtf momentje vandaag. Ik rij weg met die Golf uit Sint Annaparochie. Ik rij de straat op en ineens loopt midden op de weg een vent die mij vraagt te stoppen. Ik doe mijn raam open en vraag "what's up?". "ja, ik stond hier een week geleden en toen stak jij je middelvinger naar me op vanuit je auto". Ik zei daarop "nou meneer dat lijkt me sterk, dit is de eerste keer dat ik in dit dorp ben. Ik denk dat u iemand van dit bedrijf moet hebben want daarvoor transporteer ik deze auto." vervolgens komt iemand van dat bedrijf naar buiten gerend en roept dat ik terug moet komen. Ik draai om en vraag weer "what's up?". "Ja, wat bedoel je met 'matig schoon'?". Waarop ik zeg dat de auto matig schoon is en dat het hem geen geld kost ofzo. Alles is okay en ik rij weer weg. Had toch even van wtf was dat.
pi_109191428
Alleen in het noorden .. :')
pi_109191497
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:08 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Haha no shit. Ik had ook een wtf momentje vandaag. Ik rij weg met die Golf uit Sint Annaparochie. Ik rij de straat op en ineens loopt midden op de weg een vent die mij vraagt te stoppen. Ik doe mijn raam open en vraag "what's up?". "ja, ik stond hier een week geleden en toen stak jij je middelvinger naar me op vanuit je auto". Ik zei daarop "nou meneer dat lijkt me sterk, dit is de eerste keer dat ik in dit dorp ben. Ik denk dat u iemand van dit bedrijf moet hebben want daarvoor transporteer ik deze auto." vervolgens komt iemand van dat bedrijf naar buiten gerend en roept dat ik terug moet komen. Ik draai om en vraag weer "what's up?". "Ja, wat bedoel je met 'matig schoon'?". Waarop ik zeg dat de auto matig schoon is en dat het hem geen geld kost ofzo. Alles is okay en ik rij weer weg. Had toch even van wtf was dat.
:')
Ik had ook eens dat ik de tankinhoud in procenten op het formulier moest zetten. De naald stond ergens tussen de helft en driekwart, dus ik gokte hem op 60%. Zegt die kerel: "Nou, er zit toch echt nog wel voor 65% in hoor"
Het is maar waar je je druk om maakt :')
pi_109194175
_O-
Waarop. Post ik eiegenlijk op het moment daf ik zwaar BKn in de skibut stw :@
pi_109196524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:29 schreef Irritatie100 het volgende:
_O-
Waarop. Post ik eiegenlijk op het moment daf ik zwaar BKn in de skibut stw :@
Quoteje voor het nageslacht :7
pi_109197943
Leuk dat je aan ons denkt vanuit de club.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_109198434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je van mijn blik naar de klant als blijkt dat hij zijn auto helemaal leeg gereden heeft en ik nog net een tankstation kan bereiken :P

Zo ontzettend asociaal is dat.
pi_109198599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wat dacht je van mijn blik naar de klant als blijkt dat hij zijn auto helemaal leeg gereden heeft en ik nog net een tankstation kan bereiken :P

Dat heb ik echt zo vaak. En die gasten hebben 9 van de 10 keer ook een tankpasje van de leasemaatschappij. Maar vaak zijn diezelfde mensen zijn ook verbaasd dat ik niet met een trailer kom, en ze verontschuldigen zich dan wel dat de tank leeg is. Die hadden gewoon verwacht dat ik dat ding kwam opladen, en niet dat ik hem rijdend kwam ophalen.

Ik had laatst een klant die stond erop dat ik zijn identificatie ging bekijken omdat ik volgens hem moest checken dat hij de afnemer van de auto was. Zit op zich wel wat in eigenlijk.
.
pi_109199602
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dat gebeurt zo vaak, echt belachelijk inderdaad..

Ik heb dat volgens mij altijd bij schadebedrijven. Ergens vermoed ik dat ze de auto's aftappen en dat er niemand is die het merkt. Maarja dat zal wel niet :')
pi_109207959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef S-RS het volgende:
Nops, een handbak. En wat voor, alle jezus :? De gemiddelde C1,107,Aygo met 3 ton op de klok schakelt nog beter. Ik heb echt nog nooit zo'n ontzettend slecht schakelende handbak meegemaakt.

Vond de auto sowieso een beetje tegenvallen. Lawaaig, en maakt wat mede kwam door de 2300/2400 tmp bij 120km/u. Nee, zo'n auto moet echt een automaat hebben of een fatsoenlijke handbak.
Mercedes moeten verboden worden als handbakken.
pi_109208063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:11 schreef MuurStraat het volgende:
Vind het sowieso altijd wel leuk als je bij een winkelcentrum of tankstation staat inderdaad. Laatst weer een paar mensen die me aan zaten te kijken met een blik van, gvd wat heb ik fout gedaan in mijn leven :P
Nederlanders zijn rare mensen. De doe maar gewoon-mentaliteit heerst hier. Je moet niet uit de pas lopen, maar met een C-Klasse denken ze gelijk al dat je rijk bent of vragen zich af waarvan je het doet. En dan zijn niet zelden mensen die elke 3 jaar een nieuwe Ford, Opel of Peugeot kopen.Kan je beter je geld door de plee spoelen, wat een afschrijving.

Dan rij ik liever in een 4 jaar oude Mercedes en daar een jaar of 8 mee door.

In Duitsland is een C-klasse gewoon een nette compacte sedan, niet meer dan dat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lagrinta op 17-03-2012 22:17:23 ]
pi_109208702
Maar misschien komt dat wel doordat een C-klasse daar veel goedkoper is..
pi_109215370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef Viezze het volgende:
Maar misschien komt dat wel doordat een C-klasse daar veel goedkoper is..
Zeker weten. Daardoor is het niet eerlijk te vergelijken. Maar Duitsers rijden doorgaans ook vrij afgeladen auto's. Ze zijn bereid meer geld uit te geven aan auto's dan Nederlanders.

Dus een C is bereikbaarder maar dan nog geven ze meer uit en rijden groter dan wij Nederlanders.
pi_109215877
http://www.autogespot.com(...)o-in-maastricht.html

en in duitsland zijn autos ook wel redelijk veel goedkoper he
  maandag 19 maart 2012 @ 08:05:44 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109263295
Wat een heerlijk weer _O_
#26 || Luciano da Silva
  maandag 19 maart 2012 @ 11:32:49 #270
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_109267687
Ik hoop dat ik morgen toch nog ff kan rijden.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:39:19 #271
182073 invine
blablabla etc.
pi_109267911
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef joppie_saus het volgende:
Wat een heerlijk weer _O_
En ik zit binnen te leren... :(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_109269286
En ik ben al verzekerd van een hele week werk >:)
En ik ben door na de tweede fase van de CAO :P

Maar vandaag eerst een dagje aan een paper werken
pi_109273305
één ritje maar, ben ik om 12 uur al mee klaar ofzo
pi_109273675
Morgen 2 ritjes, een V50 en een 520 :).
pi_109273719
ik een clio... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: