Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen julliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoelde
volgens mij zeikt ze niet, maar laat ze juist niks van haar horen. (tot net dan)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoelde
Wel meegezongen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Basisschool sentiment op de radio:
Beverly Craven - Promise me
Fout!
Heeeeeeeel zachtjesquote:
Dan ben ik lost en snap ik t hele probleem niet en moet ik misschien ff terug gaan lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen jullie
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeeeel zachtjesmaar wel theatraal natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Alsof het nog niet erg genoeg is allemaal: ik droomde vannacht over Tom Hanks.
was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?
Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Filmspoilerrrrrrquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh, Extreem Luid.. is dat iets? Ik heb 1 recensie gelezen, die was niet positief. En Tom Hanks trekt me ook niet zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luid
Maar wel dikkig koddig en vadsig oud.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FilmspoilerrrrrrOMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vast een of andere gave. Ofzo.![]()
Op wat frustratie hier @ werk na, primaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? En je prepuber? En de liefde? En de rest?
Snel, trek je blauwe jurk aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!
Ik heb vast een of andere gave. Ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op wat frustratie hier @ werk na, primaMoet een lading modellen naar Frankfurt zien te krijgen, gaat niet geheel zoals ik wil...
Prepuber loopt over van de hormonen, incl. bijbehorende luchtjesLiefde is
![]()
Und du?
"Mam, ruik mijn oksel!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]![]()
Hier goed! Wat frustratie omtrent de werkgever, je las het, maar met de mannen in mijn leven immer geweldig.
Mijn god. Dat is mijn toekomst ook he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Mam, ruik mijn oksel!""Kijk, balhaar!
"
quote:
True that!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega: "Nee, je kunt een groep modellen niet 3 keer laten overstappen, dan verdwalen ze en komen ze nooit aan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |