abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109037670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mijn god :|W
We hebben er weer 1 die de realiteit niet kent en er op los breidelt op basis van wat forum ervaring.
Gast :') . Voel je je nu op je pikkie getrapt omdat de blatante hypocrisie van dat soort popiejopie machotokkies wordt blootgelegd, dat je je nu genoodzaakt ziet op de ad hominem en stroman-tour te gaan?

Het gros van dat soort machomannetjes krijgt meteen een rolberoerte als het onderwerp homosexualiteit ook maar even terloops wordt aangesneden of iets homo-erotisch in iets totaal onbenulligs zien, maar blijkbaar is wel ok om met dit soort streken even het showbinkie uit te hangen, onder het mom van "teambuilding".
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:36:08 #102
241662 Jian
Well, well, well
pi_109037750
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Deze ontgroening vond plaats op het 'slagveld'...!? :')
Nee, dat was om nog maar eens aan te geven dat er zo lekker simpel geoordeeld wordt met als referentiekader de regels en normen die gelden in onze burgermaatschappij, terwijl het hier gaat om het leger met haar eigen normen en regels.
pi_109037766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

maar blijkbaar is wel ok om met dit soort streken even het showbinkie uit te hangen, onder het mom van "teambuilding".
Anders ben je immers een homo?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 00:37:41 #104
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109037782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:33 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Gast :') . Voel je je nu op je pikkie getrapt omdat de blatante hypocrisie van dat soort popiejopie machotokkies wordt blootgelegd, dat je je nu genoodzaakt ziet op de ad hominem en stroman-tour te gaan?

Het gros van dat soort machomannetjes krijgt meteen een rolberoerte als het onderwerp homosexualiteit ook maar even terloops wordt aangesneden of iets homo-erotisch in iets totaal onbenulligs zien, maar blijkbaar is wel ok om met dit soort streken even het showbinkie uit te hangen, onder het mom van "teambuilding".
Snuit in de reet drukken is direct homo gedrag?
Grow up kiddo. Die vage opmerkingen van Columbine liggen dan ook eerder bij psychologisch verstoorde padvinders als jullie.

Vroeger gebeurde dit standaard. Nooit gezeur om gehad.
Sinds iedere jongere "student" is, of zichzelf vind, ligt de wereld overal dwars over. Niet zozeer omdat we beter weten... maar omdat we te veel zeuren op fora. Als wijven vanachter een IP adres alles beter weten maar in de echte wereld de stenen uit de straat lopen als ze wat aan de fikken hebben.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109037784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, dat was om nog maar eens aan te geven dat er zo lekker simpel geoordeeld wordt met als referentiekader de regels en normen die gelden in onze burgermaatschappij, terwijl het hier gaat om het leger met haar eigen normen en regels.
Ons leger stelt geen ene flikker voor.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:38:06 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109037790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus in het leger is geen plaats voor menselijkheid, beschaving, normale omgangsvormen, fatsoen, etc etc...!?

Mooi, dan hoeven we ook niet meer moeilijk te doen wanneer er weer een paar op een bermbom rijden, of wanneer ze maandenlang kattenvoer moeten eten vanwege de bezuinigingen. Hoort erbij. Goed voor je karakter. Word je hard van.
pi_109037799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij gaat nu met extremen lopen gooien. Dus omdat we tegen dit soort puberaal intimidatie zijn, dan zijn we ervoor dat we padvinders gaan opleiden!?

Kom nou.

Dat zegt niemand.

Ik heb er geen problemen mee als ons leger gewoon getrained wordt om te killen voor wanneer dat nodig is. Blijkbaar is dat nu eenmaal 1 van de taken die je hebt als soldaat.

Ik heb er echter wel problemen mee dat men elkaar dwingt om een harige mannenkont uit te likken om de 'loyaliteit' te testen. DAT slaat gewoon helemaal nergens op, heeft geen fuck met 'kameraadschap' of 'mannenwereld' te maken, en is gewoon fucking GAY en kansloos en diep- dieptriest.
En als men nu een emmer ijswater over hem heen hadden gegooid maakt dat het dan anders?
Je snapt niet echt wat ontgroening daadwerkelijk betekent en waarom men dat doet, het is niet alleen maar een lolletje het is gewoon kijken wat zo`n persoon er voor over heeft om er bij te horen. Daar is niks mis mee aangezien ze mischien wel in een situatie komen waar ze blind op elkaar moeten vertrouwen. Deze mannen zijn zwaar gezakt voor hun "examen" en zullen echt geen leven meer hebben in het leger als ze mogen blijven.
quote:
Als dat serieus de beste trainingsmethoden zijn om 'loyaliteit' en 'kameraadschap' te vormen bij 'de jongens', dan is er echt iets mis... :')

Maar goed, we hebben uit het recente verleden al vaak genoeg gezien hoe 'heldhaftig' onze jongens zijn als het erop aankomt, dus blijkbaar werkt het 'bil op lip' systeem geweldig...(!) :')
Ik twijfel niet echt aan de soldaten zelf maar eerder aan de leger leiding maar dat is weer een andere discussie.
Bij alle legereenheden waar ook ter wereld is er een soort van ontgroening, hoewel deze niet de meest smakelijke is is het gewoon niet goed om hier over te klagen. Je bent een man of je bent het niet, zoniet moet je gewoon niet in het leger zijn maar moet je gaan korfballen.

Weliswaar van een film maar kijk eens hoe hij tekeer gaat. Doodnormaal in het Amerikaanse leger iedereen word vernederd en uitgescholden om daarna als een betere man eruit te komen of je stopt ermee.
pi_109037845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Snuit in de reet drukken is direct homo gedrag?

Vroeger gebeurde dit standaard. Nooit gezeur om gehad.

Ik ben ook in dienst geweest en ben dit nooit tegengekomen. Wellicht zat jij in een homo-erotische kazerne?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:41:02 #109
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109037853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef Comp_Lex het volgende:
TR aangemaakt. Nu is het afgelopen heren.
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
:')
Huilies, met name Yi-Long.
Ben/was van eerste lichting LMB, hoort er gewoon bij. Niet moeilijk doen!
Toch opvallend dat de stoere legerbinkies in dit subforum altijd zo hard zijn tegen zgn 'huillies' en 'soft gedoe' en dat soort boute uitspraken, maar zodra je een weerwoordje hebt op 'onze mannen' en hun gedrag, dan is er al snel een 'TR' of een modje dat snel gaat ingrijpen... :')

Weinig incasseringsvermogen blijkbaar, onze jongens. Misschien dat men daar eens op moet gaan trainen... :')
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 00:42:52 #110
341203 3-voud
pi_109037908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:40 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik ben ook in dienst geweest en ben dit nooit tegengekomen. Wellicht zat jij in een homo-erotische kazerne?
Ontgroening. Ze verzinnen telkens wat anders.
Snuit in de reet drukken vind ik geen schokkend nieuws. Studenten maken youtube filmpjes van zichzelf waar ze hun vriendjes wakker maken met een scheet met hun naakte reet in de snufferd gedrukt.
Maar dat is dan wel lol omdat het moderne medium ervoor gebruikt wordt. Duh.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:44:14 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109037945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En als men nu een emmer ijswater over hem heen hadden gegooid maakt dat het dan anders?
Je snapt niet echt wat ontgroening daadwerkelijk betekent en waarom men dat doet, het is niet alleen maar een lolletje het is gewoon kijken wat zo`n persoon er voor over heeft om er bij te horen. Daar is niks mis mee aangezien ze mischien wel in een situatie komen waar ze blind op elkaar moeten vertrouwen. Deze mannen zijn zwaar gezakt voor hun "examen" en zullen echt geen leven meer hebben in het leger als ze mogen blijven.

[..]

Ik twijfel niet echt aan de soldaten zelf maar eerder aan de leger leiding maar dat is weer een andere discussie.
Bij alle legereenheden waar ook ter wereld is er een soort van ontgroening, hoewel deze niet de meest smakelijke is is het gewoon niet goed om hier over te klagen. Je bent een man of je bent het niet, zoniet moet je gewoon niet in het leger zijn maar moet je gaan korfballen.

Weliswaar van een film maar kijk eens hoe hij tekeer gaat. Doodnormaal in het Amerikaanse leger iedereen word vernederd en uitgescholden om daarna als een betere man eruit te komen of je stopt ermee.
Oh, ik zeg niet dat je nieuwe rekruten niet grondig moet testen op hardheid enzo. Verre van.

Ik heb het puur over de praktijken waar we het hier nu over hebben, dus iemand een harige mannenreet in het gezicht drukken en dat soort sneue puberonzin. :')

Blijkbaar vinden jullie dit een heftige ontgroening. Ga eens een paar maanden meelopen in het Zuid-Koreaanse leger. Echt niet dat je daar mannenbillen op je lippen krijgt gedrukt, maar wedden dat je er een stuk harder en beter getraind uit zal komen dan hier in NL!?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:44:50 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_109037964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus in het leger is geen plaats voor menselijkheid, beschaving, normale omgangsvormen, fatsoen, etc etc...!?

Mooi, dan hoeven we ook niet meer moeilijk te doen wanneer er weer een paar op een bermbom rijden, of wanneer ze maandenlang kattenvoer moeten eten vanwege de bezuinigingen. Hoort erbij. Goed voor je karakter. Word je hard van.
Wat zijn NORMALE omgangsvormen ??? Hallo mijnheer de Taliban, mijn naam is Soldaat Jan, hoe maakt u het ? Ik begrijp dat wij een dispuut hebben, wilt u erover praten misschien? Zoiets?
Normen en regels zijn puur subjectief. En jouw normen zijn gewoon niet de normen die gelden in het leger. Simpel toch!
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 00:46:11 #113
341203 3-voud
pi_109037995
De jeugd van tegenwoordig had Irak plat gegooid met dialogen :')
Waarschijnlijk nog vanachter hun "veilige" IP-adres ook...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:46:26 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109037998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat Erwin Rommel een homo was. En nu ook nog eens mod hier.
Geen idee of Rommel een homo is, en maakt me ook niets uit als het zo zou zijn, want niets mis mee, maar het is wel treurig dat het in het DEF sub-forum vaak erg schijnheilig en hypocriet en eentonig is wat betreft de mening over 'onze jongens' en wat ze flikken en niet flikken, en de moderatie daarop wanneer je een weerwoord hebt.
pi_109038047
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh, ik zeg niet dat je nieuwe rekruten niet grondig moet testen op hardheid enzo. Verre van.

Ik heb het puur over de praktijken waar we het hier nu over hebben, dus iemand een harige mannenreet in het gezicht drukken en dat soort sneue puberonzin. :')

Blijkbaar vinden jullie dit een heftige ontgroening. Ga eens een paar maanden meelopen in het Zuid-Koreaanse leger. Echt niet dat je daar mannenbillen op je lippen krijgt gedrukt, maar wedden dat je er een stuk harder en beter getraind uit zal komen dan hier in NL!?
Is het je nu om de vorm van de ontgroening te doen of om de ontgroening zelf?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:49:00 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat zijn NORMALE omgangsvormen ??? Hallo mijnheer de Taliban, mijn naam is Soldaat Jan, hoe maakt u het ? Ik begrijp dat wij een dispuut hebben, wilt u erover praten misschien? Zoiets?
Normen en regels zijn puur subjectief. En jouw normen zijn gewoon niet de normen die gelden in het leger. Simpel toch!
Nogmaals, jij kiest er nu voor om met compleet belachelijke voorbeelden te komen om je gelijk te halen, maar volgens mij was het geen Taliban-ventje die een harige kont moest gaan kussen van 'onze jongens', maar dwongen ze een collega/kameraad om hun kontje te kussen...

Maar goed, blijf het vooral lekker goedpraten en doen alsof het volkomen normaal en acceptabel gedrag is, en wanneer je er niet aan mee doet, dan ben je blijkbaar van plan om de Taliban tulpen te geven en een valentijnskaartje, volgens jou redenering...(!) :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:51:36 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Is het je nu om de vorm van de ontgroening te doen of om de ontgroening zelf?
Ik was toch vrij duidelijk?

Niets mis met 'ontgroening', wanneer dat door de legerleiding gedaan wordt voor iedere rekruut, en dan gewoon testen en (af)keuren op fitheid, hardheid, etc etc.

Maar dit soort puberale onzin waarbij je iemand dwingt konten te kussen, heeft geen fuck te maken met 'ontgroening', maar gewoon met intimidatie en bullying. En daar heb je ook geen fuck aan op het zgn 'slagveld' ( :') ), want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die hier MEER zelfvertrouwen door zal krijgen, laat staan loyaliteit richting de mensen die hem dat aandoen...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:52:40 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:46 schreef 3-voud het volgende:
De jeugd van tegenwoordig had Irak plat gegooid met dialogen :')
Waarschijnlijk nog vanachter hun "veilige" IP-adres ook...
Irak had helemaal nooit platgegooid mogen worden, maar blijkbaar is het heel 'mannelijk' om honderdduizenden onschuldige mensen plat te bombarderen van een veilige hoogte... :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:53:44 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_109038135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nogmaals, jij kiest er nu voor om met compleet belachelijke voorbeelden te komen om je gelijk te halen, maar volgens mij was het geen Taliban-ventje die een harige kont moest gaan kussen van 'onze jongens', maar dwongen ze een collega/kameraad om hun kontje te kussen...

Maar goed, blijf het vooral lekker goedpraten en doen alsof het volkomen normaal en acceptabel gedrag is, en wanneer je er niet aan mee doet, dan ben je blijkbaar van plan om de Taliban tulpen te geven en een valentijnskaartje, volgens jou redenering...(!) :')
Jij begrijpt gewoon niet, of weigert te begrijpen dat ook die ontgroening er is om een bepaalde mentaliteit te kweken. En dat jij je daar niets bij voor kan stellen komt vooral voort uit het feit dat je alles relateert aan je eigen, kleine belevingswereldje.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 00:54:10 #120
341203 3-voud
pi_109038145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Niets mis met 'ontgroening', wanneer dat door de legerleiding gedaan wordt voor iedere rekruut, en dan gewoon testen en (af)keuren op fitheid, hardheid, etc etc.

Je wordt ook wild als je met oud en nieuw kinderen vuurwerk af ziet steken zonder veiligheidsbril, handschoenen, stalen neuzen en een brandwerend overal zeker?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:55:44 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038175
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je wordt ook wild als je met oud en nieuw kinderen vuurwerk af ziet steken zonder veiligheidsbril, handschoenen, stalen neuzen en een brandwerend overal zeker?
Nee, dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen, want dat valt onder eigen keus en verantwoordelijkheid, en niet onder dwang en intimidatie...

Wat mij betreft zou men hier iedere dag vuurwerk mogen afsteken.
pi_109038208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik was toch vrij duidelijk?

Maar dit soort puberale onzin waarbij je iemand dwingt konten te kussen, heeft geen fuck te maken met 'ontgroening', maar gewoon met intimidatie en bullying. En daar heb je ook geen fuck aan op het zgn 'slagveld' ( :') ), want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die hier MEER zelfvertrouwen door zal krijgen, laat staan loyaliteit richting de mensen die hem dat aandoen...
Dus jij vind dat mannen onder elkaar niet moeten testen ongeacht de vorm natuurlijk? Ik ben het daar niet mee eens, voor de mannen onder elkaar is het blijkbaar wel nodig om elkaar te testen. Hoewel ik een bil in de gezicht ook verre van smakelijk vind en in mijn geval hadden we dan op de vuist gegaan maar het ritueel op zich daar is niks mis mee.
Het bevordert de broederschap want ik neem aan dat iedereen op een bepaald punt heeft deelgenomen aan de ontgroening. En aangezien deze soldaten hun mond voorbij hebben gepraat zijn ze als onderdeel van een eenheid totaal ongeschikt.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:57:56 #123
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Jij begrijpt gewoon niet, of weigert te begrijpen dat ook die ontgroening er is om een bepaalde mentaliteit te kweken. En dat jij je daar niets bij voor kan stellen komt vooral voort uit het feit dat je alles relateert aan je eigen, kleine belevingswereldje.
Ik begrijp dat je dat argument probeert te verkopen, alleen ik geloof daar absoluut niet in. Ik vind het klinkklare onzin waarmee je dit idiote wangedrag probeert goed te praten.

Ik ben er heilig van overtuigd dat er helemaal niemand een betere soldaat wordt nadat hij gedwongen is door zijn maten om hun hol uit te likken. Ik geloof ook niet dat dat kameraadschap kweekt. Ik geloof ook niet dat het loyaliteit schept.

Complete onzin.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 00:58:52 #124
341203 3-voud
pi_109038230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen, want dat valt onder eigen keus en verantwoordelijkheid, en niet onder dwang en intimidatie...

Wat mij betreft zou men hier iedere dag vuurwerk mogen afsteken.
Ik vind het goed.
Het leger is niets voor jou. Houd je oordeel dan ook lekker voor je.
Net zo min voor die jongens een uni niks is, waar jongens veilig binnen met 2 handjes om de mok hun thee drinken.

Ieder zijn ding. Maak jezelf niet groter dan je bent.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:59:14 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038242
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:57 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus jij vind dat mannen onder elkaar niet moeten testen ongeacht de vorm natuurlijk? Ik ben het daar niet mee eens, voor de mannen onder elkaar is het blijkbaar wel nodig om elkaar te testen. Hoewel ik een bil in de gezicht ook verre van smakelijk vind en in mijn geval hadden we dan op de vuist gegaan maar het ritueel op zich daar is niks mis mee.
Het bevordert de broederschap want ik neem aan dat iedereen op een bepaald punt heeft deelgenomen aan de ontgroening. En aangezien deze soldaten hun mond voorbij hebben gepraat zijn ze als onderdeel van een eenheid totaal ongeschikt.
Er zijn vast en zeker gay-parenclubs waar ze met zijn allen aan hun kameraadschap en vriendschap enzo kunnen werken, maar ik geloof voor geen seconde dat iemand hiervan een betere soldaat wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')