Because I've kept my coolquote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind de rel van zaterdag ook tegenvallen
Dat is toch heul niet vermakelijk?quote:
Onderhuidse puisten.quote:
puke out all the kilo'squote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vorige week twee kilo afgevallen
De recente liepen eigenlijk wel met een sisser af.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
zocht je ruzie dan? jonguh!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
Hier in het topic of in het algemeen op de interwebz?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Had je wat?! HAD JE WAT?!quote:
Volgens mij heb ik nog nooit een goeien rel meegemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Vooral veel voor ik kwam volgens mijquote:
Nee, "meh"-rellen.quote:
Ik vind het heel zielig voor je, IJsquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Auw, kak, stoot ik knijterhard m'n elleboog.
ik kan het me niet echt herinneren eerlijk gezegd. Of ze hebben weinig indruk gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral veel voor ik kwam volgens mij
Is daar überhaupt een spellingsregel voor ei'k?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig voor je, IJs![]()
Maar ik moet ZO hard lolleren op knijterhard![]()
Ik schrijf het nooit, valt het op?quote:
Toen was ik er ook heul nog nietquote:
Geen ideequote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een spellingsregel voor ei'k?
Ik wel.quote:
En een mirannierel?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Swapdoos-drama, de 1 aprilgrap van SQ die niet helemaal goed viel...
Iets met een meetingrel...
En ik was er allemaal nog niet bij
GIJ RELNICHT GIJ !!!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, de 1 aprilgrap, die was wel goeien
Oh ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Loqi het volgende:
Er was ook nog een semi-rel over een nailart wedstrijd die hier gehost werd
Geen idee welke het isquote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schrijf het nooit, valt het op?
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, de 1 aprilgrap, die was wel goeien
Die heb ik gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Loqi het volgende:
Er was ook nog een semi-rel over een nailart wedstrijd die hier gehost werd
Was een wedstrijd die gewonnen werd door mensen die iets ingestuurd hadden "wat ze toch nog hadden liggen" qua nagelfoto.quote:
mja, die is niet echt openbaar geworden, maar er was een glamour nailart wedstrijd met drie winnaars, en twee van de drie hadden gewoon een oude foto uit hun archief ingestuurd en toch een prijs gewonnenquote:
die heb ik gemist vertel vertelquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaDie heb ik ooit terug zitten lezen tijdens een lange treinrit. Is nog nooit zo snel gegaan
Die heb ik ook gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een wedstrijd die gewonnen werd door mensen die iets ingestuurd hadden "wat ze toch nog hadden liggen" qua nagelfoto.
[WIN] Winnaars! Versier je nagels, show en win Sally Hansen prijzen! dezen topic...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo die rel ken ik ook heul niet ! link naar wedstrijd-nailart-rel
Skjoe had een helen goeden 1 april grap gemaakt, maar de meesten hadden niet echt door dat het een grap wasquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
die heb ik gemist vertel vertel
ja maar waar ging die dan over?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Skjoe had een helen goeden 1 april grap gemaakt, maar de meesten hadden niet echt door dat het een grap was
Show hier je nagels #122quote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar waar ging die dan over?
ik had er tenminste moeite voor gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die SQ maakte een complete wetenschappelijke studie van den wedstrijd![]()
Pehehehe.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had er tenminste moeite voor gedaan
De winnaars niet
Daar ben ik nog heul nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had er tenminste moeite voor gedaan
De winnaars niet
Dat was ook mijn eerste reactie bij die van jouquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Loqi het volgende:
Jonguh, ik had voor die wedstrijd voor t eerst een echte camera gepakt ipv een rukke webcam! Weet je hoe veel moeite?
ik vind mijn nagels van toen nu wel echt te lang, ieeh![]()
Volgens mij wel iets van: Nagels die je hebt versierd ten behoeve van deze wedstrijd ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar er stond ook niet echt dat je geen ouwe foto mocht inturen toch?
Alleen dat men geen persoonlijk lijstje mocht posten snap ik niet![]()
Welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar er stond ook niet echt dat je geen ouwe foto mocht inturen toch?
Alleen dat men geen persoonlijk lijstje mocht posten snap ik niet![]()
quote:Om mee te doen aan de actie moet je in de eerste plaats een FOK! account hebben en ten tweede een foto inzenden van nagels die je zelf hebt versiert ten behoeve van deze actie.
Ik las het net ja !! Das ook klotequote:
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nogquote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hebben we dat op de eerstvolgende meet ook uitgebreid gedaan.
Zonder dat ze erbij waren, uiteraard.
Wel d'uh; want wijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hebben we dat op de eerstvolgende meet ook uitgebreid gedaan.
Zonder dat ze erbij waren, uiteraard.
Toen durfde ik nog niet naar meets, ik kan niet meepratenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nog
hadden allemaal ineens geen tijd
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nog
hadden allemaal ineens geen tijd
hehe ja, vooral ook omdat ze eigenlijk heul niet recht groeien bij mij als ze zo lang zijn, toen zag ik dat echt nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie bij die van jouEn van puckzzz ook en van skjoe schattig en van amy kortttttt
![]()
quote:
Wat?? Gingen ze een eigen meet houden; terwijl er een andere meet was??quote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En logisch, want ze gingen met elkaar meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die is ook niet zo openbaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die rel staat heul niet in dat topic
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat?? Gingen ze een eigen meet houden; terwijl er een andere meet was??
HET LEF !!!!Mwhehehehe. Al was die situatie toch even anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of eerder was niet zo openbaar?quote:
Kan ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of eerder was niet zo openbaar?
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Funf uhhhhrrr !! Naar den winkel voor foods en naar huis
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga ik nog even in de zon lopen met den hont
GEEN PIZZA?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, mijn vader is thuis en we eten gelijk geen groente meer.
De planning was spinazie, nu wordt het friet.quote:
Like you carequote:Op maandag 12 maart 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De planning was spinazie, nu wordt het friet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n untriedsbak is vol.![]()
*Gaat nu eerst maar eens lijst van 32 untrieds verkleinen voordat er nieuwe geshopt worden*
I knowquote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met alle nail mail die onderweg is heb ik 100 untrieds
Heh. Ik zit nu over de 70.quote:
Meh.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh. Ik zit nu over de 70.
En ik moest even twee keer kijken, quotes van twee jaar terug.
Ik ben er wel steeds maar ervaar ze nooit als relquote:
Hele mooie fotoquote:
I knowz. Jij hebt alleen huis-etend-knijnquote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul geen chinchilla he, is plaatjon van interwebz
Ooit mee begonnen het bij te houden, tellen doet sheet zelf.quote:
Nee omdat p-a mooie foto zei, ik denk ik zeg het evenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I knowz. Jij hebt alleen huis-etend-knijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je mijn comment gezien op je blog?
BB nog niet thuis?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen knaagt in alle eenzaamheid een wokkie weg
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Buhh, da's ook ongezellig.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter dan tot 9 uur wachten met avondeten![]()
niet als je de hele dag gewerkt hebt en geleefd hebt op 3 boterhammen, 2 tomaten, een peer en een grapefruitquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik wel van.Ik moet maar in Italië gaan wonen..
Je bent goed bezig!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als je de hele dag gewerkt hebt en geleefd hebt op 3 boterhammen, 2 tomaten, een peer en een grapefruit
Goed zo dat je in gesprek bent met iemandquote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag gesprek met maatschappelijk werker gehad, men heb lekker lopen jankenMaargoed, ik heb wel hulp nodig in ieder geval, dus volgende week weer een afspraak. Is wel een aardige man, kon fijn met hem praten enzo.
+1quote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo dat je in gesprek bent met iemand.
Datquote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo dat je in gesprek bent met iemand.
da's heftig idd. Maar het gaat de goede kant op meissie!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag gesprek met maatschappelijk werker gehad, men heb lekker lopen jankenMaargoed, ik heb wel hulp nodig in ieder geval, dus volgende week weer een afspraak. Is wel een aardige man, kon fijn met hem praten enzo.
ohnee, daarom zei ik het nietquote:
Ja wokkie dusquote:
ach, echt boeiend isdaniequote:
GL ! Ik sta met mijn laptop in de keukenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, echt boeiend isdanie
Ik ben gaar. Ik denk dat ik in bad ga weken met een boek ofzo. Misschien helpt het
Whehehehequote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GL ! Ik sta met mijn laptop in de keuken
Dat weet ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
ohnee, daarom zei ik het nietIk bedoelde meer dat ik dan om zeven uur echt wel rammel van de honger
Thx ! Ben benieuwd of het lekkah isquote:
De eerste stap naar verbetering is het toegevenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Diconnected het volgende:
Thanks babes
Ja ik moet nu toch eraan toegeven dat ik hulp nodig heb, is wel heel euhm ja 'moeilijk' te accepteren... Ga zo ook ff naar m'n beste vriend, bier drinken en lullen en huilen denk ikaangezien m'n ma niet thuis is.
Jup ! Ik lijk al een eckten ollander wat dat betreftquote:
Ik dacht dat het over seks ging.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oh men dat was lekker
Just the way I like it: Simpel en yummy
En dit soort posts helpen dan niet echt hč.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
kin op tafel, mond open en zo naar binnen schuiven!
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
lulz! Smeerkeesquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Mss het volgende:
[..]
En dit soort posts helpen dan niet echt hè.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over seks ging.
A dirty mind, I haz it!
Tafel? Zitten wij nooit aanquote:Op maandag 12 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
kin op tafel, mond open en zo naar binnen schuiven!
Haiquote:
Ik zit als ik bij R eet samen met hem aan tafel. Nooit gedaan eigenlijk. Ja af en toe met d'n Belg maar meestal was het gewoon bord op schoot. Ik vind het wel wat hebben. Op 1 of andere manier praat je dan wel lekker over je dag en andere dingetjes enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Omnomom seksNah buik vol.. Dan weinig zin... Of hij moet al het werk willen doen
(klinkt morantisch
)
[..]
Tafel? Zitten wij nooit aanGewoon op luien bank/stoel voor den TV
[..]
Hai![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen![]()
Don't come closer, I might hurt you
Kan bestquote:Op maandag 12 maart 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon op de bank gaan liggen, doos open en schuiven maar?
Jaaaaaaaaaaaaaa, tof!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
Lin ! Afspraak voor maandag staat vastDus donderdag (22ste) kom ik naar jou toe
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ben op zoek naar ander werk...
Ik kreeg een sms van de unitleider van het werk, met daarin o.a. dit:Awww maar frietbakken gaat toch goed bij jou?? Anders eerst even gesprek afwachten en dan verder kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik kreeg een sms van de unitleider van het werk, met daarin o.a. dit:OMG!! nee snap ik Lin...lekker dreigend toontje ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Sindsquote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit als ik bij R eet samen met hem aan tafel. Nooit gedaan eigenlijk. Ja af en toe met d'n Belg maar meestal was het gewoon bord op schoot. Ik vind het wel wat hebben. Op 1 of andere manier praat je dan wel lekker over je dag en andere dingetjes enzo
Ik kreeg een sms van de unitleider van het werk, met daarin o.a. dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen![]()
LAME! Dat is echt te kansloos, worden er soms overuren gemaakt waarvoor ze niet meer willen betalen? Want zo durft niemand meer om iets te vragen natuurlijk
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik kreeg een sms van de unitleider van het werk, met daarin o.a. dit:Volgens mij ben jij de enige normale persoon die daar werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen![]()
![]()
Ja, ik kan prima frietbakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww maar frietbakken gaat toch goed bij jou?? Anders eerst even gesprek afwachten en dan verder kijken?
Uiteraardquote:
Daar zit een kern van waarheid inquote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige normale persoon die daar werkt
Ik ben net een week ongesteld geweest, vanaf vandaag kan het weerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
UiteraardWanneer was jou laatste keer?
*meteen met deur in huis/sc valt
Nee, dat is het niet geloof ik... ik snap ook niet helemaal waar op gedoeld wordt... vaag en dreigend smsje.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]LAME! Dat is echt te kansloos, worden er soms overuren gemaakt waarvoor ze niet meer willen betalen? Want zo durft niemand meer om iets te vragen natuurlijk
.
Oh hmmm.. Ja kan ik - aan de ene kant - bij inkomen... Aan de andere kant: Tjah het gaat nu eenmaal altijd om winst en.. baas blijft baas.. Maar wellicht ben ik te 'nice' als het om werk gaatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik kan prima frietbakken![]()
En ik verwacht niet dat ze mij willen spreken, maar zo hoor je niet met je personeel om te gaan. Dan hoef ik daar al niet meer te werken
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben net een week ongesteld geweest, vanaf vandaag kan het weer
Soberso, zulke dingen op sms naar je werknemers sturen....quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet geloof ik... ik snap ook niet helemaal waar op gedoeld wordt... vaag en dreigend smsje.![]()
Hij is nog niet thuisquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat doe je hier dan !! Hop hop get nekkid !
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat doe je hier dan !! Hop hop get nekkid !
Oh.. maar je zit wel al nekkid klaarquote:
Ja dat is sowieso wel... euh.. apart te noemen iddquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Soberso, zulke dingen op sms naar je werknemers sturen....
Ik kreeg een sms van de unitleider van het werk, met daarin o.a. dit:mwah, zo schokkend vind ik het niet... Beetje onhandig gebracht misschien maar de gedachte er achter is toch niet raar? Of ben ik raar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, van zulke zaken is deze madame dus niet gediend. Pleur op zeg, ga iemand anders een zwaard boven zijn hoofd hangen![]()
disclaimer
Heul niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef zoeperzazke het volgende:
En het is te koud voor pikante setjes
Ja, inderdaad!!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh sms zelfs? dat had ik nog niet goed gelezenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mwoah, niet heel schokkend, maar ik vind het zo persoonlijk dreigend over te komen om het via sms te doen. Ik had het neutraler gebracht ('ik wil je op het hart drukken om je best te doen'???) en dan een memootje opgehangen in de kantine.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, zo schokkend vind ik het niet... Beetje onhandig gebracht misschien maar de gedachte er achter is toch niet raar? Of ben ik raar?
Nou, het gaat mij niet zo om aanspreken, dat mag je bij mij gerust doenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh hmmm.. Ja kan ik - aan de ene kant - bij inkomen... Aan de andere kant: Tjah het gaat nu eenmaal altijd om winst en.. baas blijft baas.. Maar wellicht ben ik te 'nice' als het om werk gaatIk voel me altijd schuldig als ik word aangesproken op iets op het werk ook
dit ja... beetje lomp gewoon zoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mwoah, niet heel schokkend, maar ik vind het zo persoonlijk dreigend over te komen om het via sms te doen. Ik had het neutraler gebracht ('ik wil je op het hart drukken om je best te doen'???) en dan een memootje opgehangen in de kantine.
Mensen die weten dat ze hun best doen, hoeven zich van zo'n memo feitelijk niets aan te trekken en ook niet aangesproken te voelen, toch? Dat komt in een sms weer anders over.
Bwehehe, second that. Laatst was er een haccp-voorcontrole-geval op mijn werk. Dus mijn favoriete collega (quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
then again ben ik geen referentie met wat ik qua werkgevermallotigheden heb meegemaakt
Hmm ja ok... Wellicht omdat ik zelf 2 jaar heb moeten aanhoren hoe slecht ik mijn werk deed en ik zo nooit geen vast contract zou krijgen bladieblad (terwijl klanten altijd lovend over mij waren); dat ik er ook anders tegenover sta.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, het gaat mij niet zo om aanspreken, dat mag je bij mij gerust doenAls ik iets (Bwhehehe, ik schreef tiets, echt
![]()
![]()
verkeerd doe, graag zelfs, dan doe ik het voortaan anders!
Maar op deze manier werknemers 'bang' maken schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat...
Bwhehehehquote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bwehehe, second that. Laatst was er een haccp-voorcontrole-geval op mijn werk. Dus mijn favoriete collega () zat met die meneer te overleggen, roept ze naar een collega:"R., hoe heet dat ook alweer, dat wat wij hier nooit hebben?" lange stilte... "Ohja, functioneringsgesprekken!"
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bwehehe, second that. Laatst was er een haccp-voorcontrole-geval op mijn werk. Dus mijn favoriete collega () zat met die meneer te overleggen, roept ze naar een collega:"R., hoe heet dat ook alweer, dat wat wij hier nooit hebben?" lange stilte... "Ohja, functioneringsgesprekken!"
wutquote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ja ok... Wellicht omdat ik zelf 2 jaar heb moeten aanhoren hoe slecht ik mijn werk deed en ik zo nooit geen vast contract zou krijgen bladieblad (terwijl klanten altijd lovend over mij waren); dat ik er ook anders tegenover sta.
(Trouwens heb ik wel gewoon vast contract gekregen en dit jaar heb ik - voor het eerst in 4,5 jaar - een positief beoordelingsgesprek gehad)
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn eigen ontslagbrief geschreven![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
*SQ, wil je voor mij een blanco ontslagdocument maken??*
sukkel die ik was en niks doorhebben
Jup behoorlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
wutnou lekker dan om dat zo steeds te meoten horen
Ik vind dat gewoon heel vreemd. je gaat toch niet in een algemene sms naar iedereen zetten dat er naar contracten gekeken gaat worden en dat er met mensen gesprekken gevoerd gaan worden?? Sorry, maar dat vind ik iets tussen werkgever en desbetreffende werknemer. Nu denkt iedereen waarschijnlijk: 'heb ik straks nog werk, krijg ik een gesprek? Heeft iemand al een gesprek gehad??' Dat werkt ook niet echt lekker...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, zo schokkend vind ik het niet... Beetje onhandig gebracht misschien maar de gedachte er achter is toch niet raar? Of ben ik raar?
O neeeuuuuhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Lomp is het zeker.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon heel vreemd. je gaat toch niet in een algemene sms naar iedereen zetten dat er naar contracten gekeken gaat worden en dat er met mensen gesprekken gevoerd gaan worden?? Sorry, maar dat vind ik iets tussen werkgever en desbetreffende werknemer. Nu denkt iedereen waarschijnlijk: 'heb ik straks nog werk, krijg ik een gesprek? Heeft iemand al een gesprek gehad??' Dat werkt ook niet echt lekker...
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Pheheheheheequote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
nee precies, de manier waarop is op z'n zachtst gezegd onhandig te noemenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon heel vreemd. je gaat toch niet in een algemene sms naar iedereen zetten dat er naar contracten gekeken gaat worden en dat er met mensen gesprekken gevoerd gaan worden?? Sorry, maar dat vind ik iets tussen werkgever en desbetreffende werknemer. Nu denkt iedereen waarschijnlijk: 'heb ik straks nog werk, krijg ik een gesprek? Heeft iemand al een gesprek gehad??' Dat werkt ook niet echt lekker...
voordat ik naar buiten liep heb ik nog wel z'n plee onder het groene slijk gekotst met mijn 40 graden koortsquote:
Zeker....quote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee precies, de manier waarop is op z'n zachtst gezegd onhandig te noemen
No flushquote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voordat ik naar buiten liep heb ik nog wel z'n plee onder het groene slijk gekotst met mijn 40 graden koorts
Goeden wraak.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voordat ik naar buiten liep heb ik nog wel z'n plee onder het groene slijk gekotst met mijn 40 graden koorts
Toch wel stukjens er naast he?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ge komt er wel priem! Met je lekker lijfje
pehehe
Lolquote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So hee, dat is een lekkere binnenkomer voor een gesprekquote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Weet je... Ik ben gewoon echt zééééér goed in klantencontacten... Meeste IT-ers zijn té technisch; maar ik kan werkelijk iets uitleggen aan non-IT'ers over de problemen
En dat brengt me wel ver
Sinds half jaartje heb ik ook ander positie gekregen binnen het bedrijf waar ik nu echt in kan opbloeienDat scheelt wel veel
Maar as I said: Ik had persoonlijk gesprek waarmee de opening was: "Zucht.... Wat moeten we toch met jou............................"
Ja toen moest ik tranen inhouden
snap ik. Er werken vast weinig vrouwen?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Weet je... Ik ben gewoon echt zÊÊÊÊÊr goed in klantencontacten... Meeste IT-ers zijn tÊ technisch; maar ik kan werkelijk iets uitleggen aan non-IT'ers over de problemen
En dat brengt me wel ver
Sinds half jaartje heb ik ook ander positie gekregen binnen het bedrijf waar ik nu echt in kan opbloeienDat scheelt wel veel
Maar as I said: Ik had persoonlijk gesprek waarmee de opening was: "Zucht.... Wat moeten we toch met jou............................"
Ja toen moest ik tranen inhouden
Terwijl je ook (als je al zo kinderachtig wilt zijn) sites kunt beperken. Dus social media allemaal dicht.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Achja. Wat denk je van een collega-transportbedrijf dat vermoedt dat er misbruik van internet gemaakt wordt, en daarom in het hele kantoorpand (50? 60? werknemers, zoiets) één pc centraal heeft neergezet voor mensen die op internet willen, en op alle andere pc's internet hebben afgesloten....
Handig joh, voor klantbeheerders. Even een plaats opzoeken op Google Maps. Even een pakketje online aanmelden of traceren. Even contactgegevens van een klant opzoeken. Zendingen aanmelden bij andere transporteurs. Nouja, noem het maar op... Gewoon onmisbaar voor 95% van het personeel.
Echt he
Bwhehehhehequote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Achja. Wat denk je van een collega-transportbedrijf dat vermoedt dat er misbruik van internet gemaakt wordt, en daarom in het hele kantoorpand (50? 60? werknemers, zoiets) één pc centraal heeft neergezet voor mensen die op internet willen, en op alle andere pc's internet hebben afgesloten....
Handig joh, voor klantbeheerders. Even een plaats opzoeken op Google Maps. Even een pakketje online aanmelden of traceren. Even contactgegevens van een klant opzoeken. Zendingen aanmelden bij andere transporteurs. Nouja, noem het maar op... Gewoon onmisbaar voor 95% van het personeel.
Echt he
Ja en jaar er op begonnen ze met: "Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben over je werk... Maar ook niet dat je het nu super slecht doet......"quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
So hee, dat is een lekkere binnenkomer voor een gesprek![]()
Maar fijn dat je nu beter op je plek zit babe
Nog 1 iemand die 1x per week komt..... voor de administratiequote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snap ik. Er werken vast weinig vrouwen?lompe boeren
Dat doen ze al. Telegraaf.nl werkt niet, ad.nl welquote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Terwijl je ook (als je al zo kinderachtig wilt zijn) sites kunt beperken. Dus social media allemaal dicht.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Telegraaf.nl werkt niet, ad.nl wel![]()
En ohja! Het spamfilter is ook briljant: de viagra-mails stromen binnen, maar engelstalige mails van buitenlandse klanten komen direct in het spamfilter en worden daar pas na een week uitgehengeld
whut?quote:
Oeehhhh met rozijntjes??quote:
quote:
Receptje van collega gehadquote:
Die laatste twee zijn van een collega-bedrijf, over mijn eigen werk durf ik niet teveel uit te wijden online, maar tis een lekker zooitje ja....quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Alvast oefenen voor de meet
(SORRY
![]()
)
Nee joh. Heet water bij doenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
bad wordt koudtoch maar eens uitstappen
Warm water erbij!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
bad wordt koudtoch maar eens uitstappen
QFT..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik niet snap is dat je geen betere baan zoektmaargoed, die discussie hebben we al te over gevoerd
Dan laat jij je ook naaien door je werkgeverquote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn van een collega-bedrijf, over mijn eigen werk durf ik niet teveel uit te wijden online, maar tis een lekker zooitje ja....
(om het over arbeidsvoorwaarden maar niet te hebben, ik werk er nu 3,5 jaar op 0-uren... krijg vakanties en ziekte etc ook nog steeds niet uitbetaald... ben nual zenuwachtig voor wat ze gaan doen met m'n contract dat in juni afloopt. Vorig jaar kwamen ze er pas na een maand achter dat t verlopen was)
Maar jij werkt ook meer dan 40u per week ;toch??quote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn van een collega-bedrijf, over mijn eigen werk durf ik niet teveel uit te wijden online, maar tis een lekker zooitje ja....
(om het over arbeidsvoorwaarden maar niet te hebben, ik werk er nu 3,5 jaar op 0-uren... krijg vakanties en ziekte etc ook nog steeds niet uitbetaald... ben nual zenuwachtig voor wat ze gaan doen met m'n contract dat in juni afloopt. Vorig jaar kwamen ze er pas na een maand achter dat t verlopen was)
Whao eigen luxe massage bad gecreeërdquote:
Tis dat of ontslag... En met mijn cv kom ik nergens anders aan de slag (wat van gelijkwaardig niveau is of beter), dus ik hou het nog even vol....quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan laat jij je ook naaien door je werkgever
Zijn ze na het verlopen van een tijdelijk contract niet verplicht (als je nog daar werkt zonder contract) verplicht om je weer een zelfde contract aan te bieden voor dezelfde tijd?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Niet meer nu, ze hebben even terug een stagiair gevonden dus na 3 jaar dag in dag uit 's avonds werken moest ik zsm stoppen. Werk nu 5 dagen van 9 tot 16. (en als het nodig is moet ik oproepbaar zijn voor de avonduren, als de stagiair uitvalt).quote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar jij werkt ook meer dan 40u per week ;toch??Of niet meer?
Ik werd gek toen ik 60u in december draaide
Als jij die arbeidsvoorwaarden acceptabel vind zijn er genoeg bedrijven die je willen hebben hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis dat of ontslag... En met mijn cv kom ik nergens anders aan de slag (wat van gelijkwaardig niveau is of beter), dus ik hou het nog even vol....
driesterrenjacuzzi man!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao eigen luxe massage bad gecreeÃĢrd
Ik wil de rest niet eens weten...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh iemand zei ongesteld hier![]()
![]()
liet mij gisteren een filmpje zien. Titel: "Girl makes own lipstick and blush"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, krijg je nog een keer een 0-uren contract!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zijn ze na het verlopen van een tijdelijk contract niet verplicht (als je nog daar werkt zonder contract) verplicht om je weer een zelfde contract aan te bieden voor dezelfde tijd?
Ja, dat heb ik nu ook. En dat contract loopt dus in juni af. Eerst wilden ze me een contract geven van half juli (terwijl mn contract half juni afliep) t/m december, daar ben ik dus niet akkoord mee gegaan. Toen hebben ze het weer bijgesteld van juni-juni.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zijn ze na het verlopen van een tijdelijk contract niet verplicht (als je nog daar werkt zonder contract) verplicht om je weer een zelfde contract aan te bieden voor dezelfde tijd?
3 fucking seconden heb ik het volgehoudenquote:
Er van uitgaand dat ze het weer vergeten zit je in ieder geval nog een beetje veilig de eerste tijd toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook. En dat contract loopt dus in juni af. Eerst wilden ze me een contract geven van half juli (terwijl mn contract half juni afliep) t/m december, daar ben ik dus niet akkoord mee gegaan. Toen hebben ze het weer bijgesteld van juni-juni.
Ik kan hem niet vinden, of moet ik in dat youtube-filmpje op die porno-link klikken?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh iemand zei ongesteld hier![]()
![]()
liet mij gisteren een filmpje zien. Titel: "Girl makes own lipstick and blush"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
3 fucking seconden heb ik het volgehoudentoen schreeuwde ik 'WEG! HAAL HET WEG!!'
Uhm hij stond op worldstarhiphop.com dacht ikquote:Op maandag 12 maart 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, of moet ik in dat youtube-filmpje op die porno-link klikken?
Of moet ik blij zijn dat ik hem niet kan vinden?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, of moet ik in dat youtube-filmpje op die porno-link klikken?
Of moet ik blij zijn dat ik hem niet kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oeh oeh oeh mik ze in het toilet !!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
lig je in bad, draai je je hoofd opzij, liggen er paaseitjes op de badrand
Dat sowieso want juridisch gezien wordt het m'n vaste contract. Of zij dat weten is een tweedequote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Er van uitgaand dat ze het weer vergeten zit je in ieder geval nog een beetje veilig de eerste tijd toch?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik klik terwijl ik chips aan het eten ben. Zeer sleckten combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I had a signature once. It was awful.
[..]Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben ik zo dom om te klikken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet klikken!!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik klik terwijl ik chips aan het eten ben. Zeer sleckten combi![]()
![]()
![]()
bestaat er zoiets als een nul uren contract voor onbepaalde tijd? Zo ja, wat heb je daar aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat sowieso want juridisch gezien wordt het m'n vaste contract. Of zij dat weten is een tweede
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
dat houdt wel in dat bb toch heeft toegegeven aan zijn choco craving![]()
Ja datquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klikte.
Waarom ben ik zo dom om te klikken?
[..]Helemaal afgekeken, lijken wassen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het boek beter
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Als ik me niet vergis betekent het, als ik 1 dag na het aflopen van mijn contract zonder bericht werk, dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb met het gemiddelde aantal uren dat ik de laatste 3 maanden gewerkt heb....quote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bestaat er zoiets als een nul uren contract voor onbepaalde tijd? Zo ja, wat heb je daar aan?
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bestaat er zoiets als een nul uren contract voor onbepaalde tijd? Zo ja, wat heb je daar aan?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helemaal afgekeken, lijken wassen!
Ik vond het boek beter
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helemaal afgekeken, lijken wassen!
Ik vond het boek beter
Menstruatiebloed is de perfecte lipstick, rouge en oogschaduw.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gebeurt er nog meer nadat ze gevroet heeft? Of is het puur dat ze het daarna op haar gezicht uitsmeert ofzo
Serieusly; what's wrong with those people
oooooooo vanavond spanken als strafquote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
dat houdt wel in dat bb toch heeft toegegeven aan zijn choco craving![]()
Volgens mij had je daar al lang en breed recht op. Na de eerste drie maanden dat je gewerkt had zeg maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis betekent het, als ik 1 dag na het aflopen van mijn contract zonder bericht werk, dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb met het gemiddelde aantal uren dat ik de laatste 3 maanden gewerkt heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |