Because I've kept my coolquote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind de rel van zaterdag ook tegenvallen
Dat is toch heul niet vermakelijk?quote:
Onderhuidse puisten.quote:
puke out all the kilo'squote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vorige week twee kilo afgevallen
De recente liepen eigenlijk wel met een sisser af.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
zocht je ruzie dan? jonguh!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
Hier in het topic of in het algemeen op de interwebz?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Had je wat?! HAD JE WAT?!quote:
Volgens mij heb ik nog nooit een goeien rel meegemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Vooral veel voor ik kwam volgens mijquote:
Nee, "meh"-rellen.quote:
Ik vind het heel zielig voor je, IJsquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Auw, kak, stoot ik knijterhard m'n elleboog.
ik kan het me niet echt herinneren eerlijk gezegd. Of ze hebben weinig indruk gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral veel voor ik kwam volgens mij
Is daar überhaupt een spellingsregel voor ei'k?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig voor je, IJs![]()
Maar ik moet ZO hard lolleren op knijterhard![]()
Ik schrijf het nooit, valt het op?quote:
Toen was ik er ook heul nog nietquote:
Geen ideequote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een spellingsregel voor ei'k?
Ik wel.quote:
En een mirannierel?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Swapdoos-drama, de 1 aprilgrap van SQ die niet helemaal goed viel...
Iets met een meetingrel...
En ik was er allemaal nog niet bij
GIJ RELNICHT GIJ !!!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, de 1 aprilgrap, die was wel goeien
Oh ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Loqi het volgende:
Er was ook nog een semi-rel over een nailart wedstrijd die hier gehost werd
Geen idee welke het isquote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schrijf het nooit, valt het op?
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, de 1 aprilgrap, die was wel goeien
Die heb ik gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Loqi het volgende:
Er was ook nog een semi-rel over een nailart wedstrijd die hier gehost werd
Was een wedstrijd die gewonnen werd door mensen die iets ingestuurd hadden "wat ze toch nog hadden liggen" qua nagelfoto.quote:
mja, die is niet echt openbaar geworden, maar er was een glamour nailart wedstrijd met drie winnaars, en twee van de drie hadden gewoon een oude foto uit hun archief ingestuurd en toch een prijs gewonnenquote:
die heb ik gemist vertel vertelquote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaDie heb ik ooit terug zitten lezen tijdens een lange treinrit. Is nog nooit zo snel gegaan
Die heb ik ook gemistquote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was een wedstrijd die gewonnen werd door mensen die iets ingestuurd hadden "wat ze toch nog hadden liggen" qua nagelfoto.
[WIN] Winnaars! Versier je nagels, show en win Sally Hansen prijzen! dezen topic...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo die rel ken ik ook heul niet ! link naar wedstrijd-nailart-rel
Skjoe had een helen goeden 1 april grap gemaakt, maar de meesten hadden niet echt door dat het een grap wasquote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
die heb ik gemist vertel vertel
ja maar waar ging die dan over?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Skjoe had een helen goeden 1 april grap gemaakt, maar de meesten hadden niet echt door dat het een grap was
Show hier je nagels #122quote:Op maandag 12 maart 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar waar ging die dan over?
ik had er tenminste moeite voor gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die SQ maakte een complete wetenschappelijke studie van den wedstrijd![]()
Pehehehe.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had er tenminste moeite voor gedaan
De winnaars niet
Daar ben ik nog heul nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had er tenminste moeite voor gedaan
De winnaars niet
Dat was ook mijn eerste reactie bij die van jouquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Loqi het volgende:
Jonguh, ik had voor die wedstrijd voor t eerst een echte camera gepakt ipv een rukke webcam! Weet je hoe veel moeite?
ik vind mijn nagels van toen nu wel echt te lang, ieeh![]()
Volgens mij wel iets van: Nagels die je hebt versierd ten behoeve van deze wedstrijd ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar er stond ook niet echt dat je geen ouwe foto mocht inturen toch?
Alleen dat men geen persoonlijk lijstje mocht posten snap ik niet![]()
Welquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Maar er stond ook niet echt dat je geen ouwe foto mocht inturen toch?
Alleen dat men geen persoonlijk lijstje mocht posten snap ik niet![]()
quote:Om mee te doen aan de actie moet je in de eerste plaats een FOK! account hebben en ten tweede een foto inzenden van nagels die je zelf hebt versiert ten behoeve van deze actie.
Ik las het net ja !! Das ook klotequote:
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nogquote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hebben we dat op de eerstvolgende meet ook uitgebreid gedaan.
Zonder dat ze erbij waren, uiteraard.
Wel d'uh; want wijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij hebben we dat op de eerstvolgende meet ook uitgebreid gedaan.
Zonder dat ze erbij waren, uiteraard.
Toen durfde ik nog niet naar meets, ik kan niet meepratenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nog
hadden allemaal ineens geen tijd
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zeiden allemaal tegelijk af toen witte nog
hadden allemaal ineens geen tijd
hehe ja, vooral ook omdat ze eigenlijk heul niet recht groeien bij mij als ze zo lang zijn, toen zag ik dat echt nietquote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie bij die van jouEn van puckzzz ook en van skjoe schattig en van amy kortttttt
![]()
quote:
Wat?? Gingen ze een eigen meet houden; terwijl er een andere meet was??quote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En logisch, want ze gingen met elkaar meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die is ook niet zo openbaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die rel staat heul niet in dat topic
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat?? Gingen ze een eigen meet houden; terwijl er een andere meet was??
HET LEF !!!!Mwhehehehe. Al was die situatie toch even anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of eerder was niet zo openbaar?quote:
Kan ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of eerder was niet zo openbaar?
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Funf uhhhhrrr !! Naar den winkel voor foods en naar huis
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga ik nog even in de zon lopen met den hont
GEEN PIZZA?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, mijn vader is thuis en we eten gelijk geen groente meer.
De planning was spinazie, nu wordt het friet.quote:
Like you carequote:Op maandag 12 maart 2012 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De planning was spinazie, nu wordt het friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |