Welke van de twee is beter?quote:
Wil je populair doen om overal tegen te zijn? Of ga je serieus iedere foto bewerken via photoshop?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een redelijke app? Het is toch gewoon Photoshop voor gehandicapten?
17MB veel vinden voor een appquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb hem eraf geflikkerd gebruikt 17 mb in je telefoon geheugen
Als je nog een stock HTC Desire hebt is 17 mb erg veel.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
17MB veel vinden voor een app
Of je installeert de app niet en gaat verder met je leven.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Devolution het volgende:
Dan moet je een fatsoenlijke telefoon nemen en niet jaren vast blijven houden aan je oude smartphone.
Waarom zou je iedere foto willen bewerken?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wil je populair doen om overal tegen te zijn? Of ga je serieus iedere foto bewerken via photoshop?
Eem applicatie als instagram is heel goed voor mensen met een crappy camera in hun telefoon, of mensen die even snel een foto een leuk effect willen geven. In negen van de tien gevallen is het resultaat beter dan wat ze zelf met veel meer werk in Photoshop hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Waarom zou je iedere foto willen bewerken?
Dat is dan ook weer waar. Ik gebruik Instagram zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar waarom zou je dat met Instagram willen doen? Pixlr-o-matic is net zo goed, zo niet beter. Daar hoef je nog eens niet voor in te loggen of te registreren ook.
Sommige mensen staren te blind op 'n naam.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Vanyel het volgende:
Meer mensen issues met Handcent? Dat het niet meer werkt als smsapp en je hele geschiedenis kwijt is bijvoorbeeld?
Dat dusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
17MB veel vinden voor een app
Nice, houd die ook rekening met hele minuuten bij een gesprek van 10 seconden?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef delano.888 het volgende:
Droidstats. Houd belminuten/sms/data/wifi bij, en je kan zelfs instellen 200 min OF 400 sms bijvoorbeeld. Dat is voor zover ik weet de enige app die dat laatste kan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=nitro.phonestats
Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, houd die ook rekening met hele minuuten bij een gesprek van 10 seconden?
(heb hem pas over 3 maand nodig, eerste 3 mnd toch 1500 sms/bel/mb abbo)
Dan gaan we hem eens even downloadenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.
Aangezien 3 v/d 4 Android apparaten hier in huis geroot zijn maar met ja geantwoordquote:Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef MichielPH het volgende:
Omdat ik er toch benieuwd naar ben en Google het niet prijsgeeft, deze vraag:
Poll: Mijn Androidtelefoon is geroot.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Nog even een stomme beginnersvraag: ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat ik alleen kan internetten via een wifi verbinding.
Als ik dan via wifi via mijn eigen router op internet zit, dan kan ik dus internetten en downloaden wat ik wil, zonder dat dat ten koste gaat van mijn bundel?
Ah okeequote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Sowieso hoef je mobiele data niet uit te zetten hoor, als je wifi aan zet gaat t altijd over wifi, ook als je data niet hebt uit gezet.
Whatsapp niet meer gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef DJMO het volgende:
hoi weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb een htc wildfire s die nu al de derde keer in 24u een systeemcrash heeft gehad. wat kan dat zijn en wat kan ik er doen't gebeurt steeds bij t gebruiken van what's app :/
Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Nilscollection het volgende:
Hmm... instagram geeft bij mij een zwart scherm - pas nadat ik een screenshot heb gemaakt zie ik daadwerkelijk iets en als ik dan een foto maak, is 'ie helemaal verlept.
Ik draai een custom ICS ROM (4.0.4) maar de systeem-camera app doet 't wel gewoon.
Wat is hier aan de hand denken jullie?
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef Roolio het volgende:
[..]
Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.
Makers van de rom.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?
Die oordopjes werken als het goed is ook niet met de S2 (of welke andere telefoon dan de iPhone).quote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Pixlr o matic is gewoon wat doorzichtige .png plaatjes en matige filters.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar waarom zou je dat met Instagram willen doen? Pixlr-o-matic is net zo goed, zo niet beter. Daar hoef je nog eens niet voor in te loggen of te registreren ook.
Sommige mensen staren te blind op 'n naam.
Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee![]()
Ik heb pas sinds gisteren mijn eerste smartphone (contractvernieuwing), en mijn nieuwe abo gaat pas in juni in. Daarbij zit ook een bundel waarbij ik als ik de data verbruikt heb, er geen extra kosten in rekening gebracht worden, maar de snelheid geknepen wordt.
En ter overbrugging tot die tijd heb ik nu een losse internetbundel, waarbij er wél kosten in rekening gebracht worden als de bundel verbruikt is.
Maar goed, via wifi kost het mij dus niks.
Thanks voor de tip, maar via droidstats kan ik precies in de gaten houden wat ik verbruik qua data via het netwerk (3G) en via WiFi. Werkt perfect. Via 3G is er al 2 dagen niks bijgekomen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.
Zelf heb ik gehad dat ik alles uit had staan maar er alsnog een app het gebruikte (snap niet precies hoe het kan, verkeerde instellingen ofzo) en ik met mijn prepaid-telefoon opeens 13 euro beltegoed kwijt was....
Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Net even via paypal (dacht eerst dat het alleen met creditcard kon) even ¤2.99 overgemaakt naar Cerberus.
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn vast gratis alternatieven, maar we hebben deze de afgelopen dagen soms eens 'getest' en het werkt gewoon erg fijn. App staat ook niet in je drawer (helaas wel in je market/play store) dus dat is ook goed.
Wel instellingen goed zetten op je telefoon; heb al meerdere malen foto van m'n broer in m'n mail gehad toen hij z'n unlock van z'n gsm verkeerd had gedaan; die functie heb ik maar uitgezet.
Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.
Ja dat begrijp ik. Die van Norton had dat ook maar het was een bagger appquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.
En als je meerder telefoons gebruikt (tot 5 telefoons kun je met deze app tracken voor die ¤2.99) moet je het wel oké vinden dat je elkaar eigenlijk ten allen tijde kun tracken.
Tenzij je natuurlijk aparte accounts gaat gebruiken.
Overigens is deze app de eerste 5 of 6 dagen gratis uit te proberen.![]()
Altijd leuk dat het gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef Roolio het volgende:
Ik heb 'm ook geïnstalleerd en even uitgeprobeerd. Wat een goede app zeg! Dat je je eigen telefoon ook een nummer kan laten bellen, je een audio-opname kan maken, of zelfs video! En allemaal super snel en super nauwkeurig, Ik gebruikte Lookout, maar heb nu gelijk een Cerberus-lecentie gekocht. Die is echt een stuk beter nog. Bedankt voor de tip Iemand91!
Tof, die onthoudt ik voor m'n nieuwe One X, m'n Desire komt toch niet zoveel meer buiten, onvindbare app is ook niet zo belangrijk nog...quote:Edit: Hier zijn trouwens andere downloads verkrijgbaar, zodat de app nog wat onzichtbaarder op je telefoon staat.
Als die app maar niet meedoet met het EK dit jaar want het schiet behoorlijk z'n doel voorbij.quote:Zoals deze lockscreen
App verwijderen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Weet iemand hoe je die apprechten kan blokkeren dat zij in jouw telefoonboek kunnen kijken, in jouw gallerij etc? Ik heb een geroote android 2.3.
Permissions freequote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Weet iemand hoe je die apprechten kan blokkeren dat zij in jouw telefoonboek kunnen kijken, in jouw gallerij etc? Ik heb een geroote android 2.3.
LBE Privacy Guardquote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Die werkt wel nice jaquote:
quote:
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.quote:
Ik denk niet dat je met een niet-rooted phone veel kan doen qua blokkades e.d.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.
Als jullie soortgelijke apps weten voor niet-geroote phones zou dat fijn zijn.
Ah okee. Ik heb pas sinds een paar dagen voor het eerst een smartphone, dus dat rooten laat ik voorlopig nog even aan me voorbij gaan. Dat lijkt me niks voor n00bsquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een niet-rooted phone veel kan doen qua blokkades e.d.
Mwah. Als je de versie weet van je telefoon is het vrij noobproof. Om mijn Note te rooten hoefde ik alleen m'n telefoon op m'n computer aan te sluiten, een paar instellingen veranderen op m'n telefoon (die sowieso handig waren) en een programmatje starten op m'n pcquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee. Ik heb pas sinds een paar dagen voor het eerst een smartphone, dus dat rooten laat ik voorlopig nog even aan me voorbij gaan. Dat lijkt me niks voor n00bs
Dus? Er werd aangegeven dat het om een geroote telefoon gaat.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.
Als jullie soortgelijke apps weten voor niet-geroote phones zou dat fijn zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Die van hem wel, maar die van mij niet, vandaar.quote:Op maandag 9 april 2012 09:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Er werd aangegeven dat het om een geroote telefoon gaat.
[..]
Zal wel zijn om highscores o.i.d te kunnen delen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LBE Security is echt heerlijk
Direct als je een nieuwe app installeert krijg je een notification dat je de permissions moet instellen
Welke permissions sommige apps vragen is echt te raar voor woorden. Games die in je telefoonboek willen gaan zitten enzo..wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |