Die gaan wij misschien in de meivakantie doenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
De Snowdon staat hier ook nog op het programma
Ons 'hoogtepunt' is de Pen y Fan in Wales, en wát een prachtige en zware tocht was dat!
We gingen ergens naar beneden, >50% daling wrschen Mr.Mo vond het een pad. Ik niet
nog een website met vooral nederlandse routes (ook GPS)quote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier vast wat linkjes die ik heb verzameld in de loop van de jaren, voor in de OP:
Oh ja! die heb ik er ook tussen staan, glad vergetenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
nog een website met vooral nederlandse routes (ook GPS)
http://www.ontrack.nl/
Je kan eenmalig een gratis route downloaden of een abonnement nemen
Leuke sitesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Voor Nederland en België zijn er trouwens leuke websites om een wandeling uit te zoeken:
http://wandelzoekpagina.nl
http://wandelzoekpagina.be
Misschien ook iets voor in de OP?
ik heb de GPSMAP 60CSx, vind ik nog steeds een top aankoop. Ik zie dat de 62 wel een stuk meer tracks kan bewaren, dat mis ik nu wel want daar loop ik graag mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben deze: http://www.gps-garmin.nl/garmin_gpsmap_62st.html
[ afbeelding ]
Inclusief Europese kaart. Fijn ding, water dicht wat met mijn handigheid wel zo veilig isen ligt lekker in de hand. Kaarten laden redelijk snel, sneller iig dan bij zijn voorganger. En hij is met een microSD uit te breiden, ook niet geheel onhandig!
Daar zijn wij ook mee begonnen, prima apparaat jaquote:Op maandag 12 maart 2012 15:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb de GPSMAP 60CSx, vind ik nog steeds een top aankoop. Ik zie dat de 62 wel een stuk meer tracks kan bewaren, dat mis ik nu wel want daar loop ik graag mee.
Tuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil wel een leuke OP banner maken en zoek eigenlijk foto's van wandelschoenen.. in gebruik of overduidelijk gebruikt..
En Moblo: mag ik die foto die jij gebruikt heb van facebook plukken van je? Dan kan ik die er ook in gebruiken.
ik kies voor optie 2quote:Op maandag 12 maart 2012 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, even snel wat gemaakt, graag wat commentaar, kan alles nog aanpassen namelijk![]()
idee 1:
[ afbeelding ]
Hier mis ik eigenlijk dus nog schoenen en gps-apparaat. Desnoods maak ik morgen even zelf fototjes er voor als dit een leuk idee is![]()
Of simpeler zoals Moblo zelf al had gemaakt ongeveer:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
kan met iedere foto waar de persoon niet te groot op staat.
in nederland kan je bij outdoorwinkels een gps huren voor een dag/weekend.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Na even wat neuzelen op prijs en kwaliteitvergelijkingssites zijn we wat beter aan het kijken naar de Garmin Dakota 20:
[ afbeelding ]
Binnenkort eens zien of een van de outdoorwinkels er eentje heeft liggen om te zien of hij ook fijn werkt/in de hand ligt, etc.
En wat leuk, de aanmeldingen in 't topic!Súper!
Ik maak morgen even een schoen + gps foto denk ik, die plak ik er dan nog bij inquote:
Je bent hier altijd welkom!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op lange wandelingen! Helaas mijn partner niet en misschien kan ik dit topic dan gebruiken/misbruiken om wandelafspraken te maken
* Isabeau kijkt nog eens naar fantastische foto'squote:
Geen enkel probleem! Je woont hier niet zo achterlijk ver vandaan dus dat gaan we gewoon een keer doen!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op lange wandelingen! Helaas mijn partner niet en misschien kan ik dit topic dan gebruiken/misbruiken om wandelafspraken te maken
Hey, dat ben ik!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man, op weg naar een oud fort, of nou ja, de restanten ervan..
Hey MrMobloquote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hey, dat ben ik!
En inderdaad opvallend dat er nog niet zo'n topic was, wat iemand al zei.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:33 schreef sigme het volgende:
Verse foto, vorige maand gemaakt bij een wandeltocht in het Duitse Moezelgebied:
[ afbeelding ]
Voor de banner dus.
Laten verzolen kan ook, eventueel. Mijn schoonvader heeft dat een keer laten doen, naar volle tevredenheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef Wolve000 het volgende:
M'n schoenen zijn aan vervanging toe. Heb wel een nieuw paar staan (al 3 jaar?), maar m'n oude lopen zo lekker...
M'n oude schoenen zijn een paar Meindl's die ik een jaar of 8 terug heb gekocht. Ze waren toen al 2e hands (maar toch nog 80 euro). Ondertussen hebben ze al erg veel kilometers afgelegd, en doen ze niet helemaal meer wat ze moeten doen. Ik voel stenen gewoon door de zool heen, dus het beste is er wel af.
Hoogste tijd dus om de nieuwe in te gaan lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |