Kijk, dit vind ik dan weer schofterig. Als ik die voetbalclub was zou ik een leuk bedrag overmaken naar de stichting, excuses aanbieden en je bedanken voor je coulante opstelling. Maar misschien ben ik wel naief.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:49 schreef JDx het volgende:
Ik heb geen antwoord gehad op mijn mailtje, maar ze hebben inmiddels de foto wel verwijderd en vervangen door een andere foto.

Ik ook, en te lief, daarom had ik ook al dat gezeik met m'n huurwoning voor diegene die dat volgden, je moet tegenwoordig een klootzak zijn om te krijgen wat je wil.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer schofterig. Als ik die voetbalclub was zou ik een leuk bedrag overmaken naar de stichting, excuses aanbieden en je bedanken voor je coulante opstelling. Maar misschien ben ik wel naief.

Alsnog een factuur sturen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ook, en te lief, daarom had ik ook al dat gezeik met m'n huurwoning voor diegene die dat volgden, je moet tegenwoordig een klootzak zijn om te krijgen wat je wil.

Yep, heb het origineel thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:26 schreef Dagonet het volgende:
En was dit eerste foto? Die van jou dus?

Pro Shots even op de hoogte stellen en de foto zal waarschijnlijk nog een keer veranderenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben dus de foto vervangen: http://www.degraafschap.nl/clubs/38/fc-emmen/1/eerste-elftal/
Maar wat uitzoek werk geeft te kennen dat deze foto commercieel eigendom is van Pro Shots.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |