NTS; succes met de prikjes vanmiddag, fijn dat manlief toch thuis is en mee kan, al is de reden minder leuk. Ik heb ook niet zo'n moeite met de prikjes, ik houd zijn handjes vast en praat tegen mijn mini. Ik kijk er trouwens niet naar, dat vind ik dan wel weer naar. Het was iedere keer even hard gillen, maar snel weer goed. Tegen ons werd gezegd dat een hielprik minder vervelend is omdat dat even een prikje is en dan wordt er iets uitgehaald, terwijl er nu iets ingespoten wordt en die vloeistof is het vervelendste.
Kyara;

voor het missen van je vader, lijkt me zeker heel moeilijk met momenten.

Voor Cas die lekker in de tripptrapp zit.
Tm en Saar; gefeliciteerd, kleine Saar alweer een jaar oud
En ik ben echt ontzettend benieuwd naar Saar in haar verjaardagsoutfit, I <3 4funkyflavoursPE; wij waren in eerste instantie ook geen voorstander van een speen, maar ja, te vroeg geboren, moest in couveuse en dus toch een speen. Hij krijgt hier een speen als hij moe is of als hij honger heeft en de fles nog gemaakt moet worden. De ene keer valt hij met speen in slaap, de andere keer niet. Hij spuugt zijn speen ook vaak uit, voor ons een teken dat hij nog niet moe is. 's Avonds valt hij vaak zonder speen in slaap en dan slaapt hij ook goed.

Voor de mama's met moeilijk slapende kindjes of kindjes die net even anders doen dan dat ze normaal doen.
Heb hier zelf al een tijdje niet gepost, maar het gaat hier zijn gangetje. Ik heb een ontzettend leuk, lief en makkelijk kind, dat nu volop de wereld ontdekt. Alle cliché's zijn echter waar, want het gaat heel snel allemaal, maar ik vind het zo leuk om mama te zijn en kan er echt van genieten.
Ook een mijlpaal is dat we eindelijk voorzichtig kunnen overstappen naar maat 62

De jumpsuits kunnen al sinds vorige week aan en vandaag ook voor het eerst een shirt aan. Het is nog wat groot, maar het kan best. Broekjes zal nog even duren denk ik, die kan ik optrekken tot onder zijn oksels. Ben er wel blij mee, want ik raakte een beetje uitgekeken op de 50/56-collectie