ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Afwazig het volgende:
Heb ICS geflashed 2 dagen geleden, tot nu toe vind ik het weinig anders dan 2.3.4 die ik hiervoor had.
Bevalt prima. Snel, mooi en accu gaat vrij lang mee.quote:
Ik TJV, Gogosweden(?) en Ik gebruiken deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:48 schreef wise het volgende:
zit eraan te denken om deze te gebruiken:
http://z13.invisionfree.com/Litening/index.php?showtopic=43
liteningROM
Taal op mijn sgs2 is toch engels (nederlandse taal op een telefoon), dus geen probleem
iemand ervaring meeż
Van rooten zul je echt geen spijt krijgen, En met de officielen release komen er nog betere roms uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Moron het volgende:
Ik hoor steeds meer berichten dat ICS toch niet zo goed is, met die Touchwiz erbij op. Dus ik denk dat ik mijn S2 ook maar eens ga rooten. Wil er toch volop gebruik van kunnen maken en niet dat het weinig toevoegt.
CM9 werkt altijd super, Wacht inderdaad nog op een officielen release want ik houd niet zo van die nightly builds.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
Vind CM9 er ook wel mooi uit zien, denk dat ik die ga proberen als die officieel gereleased is.
Heb vandaag 3 verschillende roms getest en moet zeggen dat ik blijer ben met de Touchwiz interface van de XXLPJ Romquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Van rooten zul je echt geen spijt krijgen, En met de officielen release komen er nog betere roms uit.
ICS valt inderdaad erg tegen met het Tochwiz interface.
Dat gaf mij idd ook valse hoopquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:33 schreef wise het volgende:
bij kies kreeg ik btw; voor sommige onderdelen is een update vereist ivm firmware blablablabla
flash dan die poolse van sammobile eropquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben van 't weekend weg en wifi had ik wel leuk gevonden maarja.
Inderdaad, ik wacht ook nog even. Heb een ICS rom gedraaid toen ie net uit was, maar ben nu weer terug naar GB. Niet dat ie niet goed was, maar het wordt alleen maar beter nu.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
CM9 werkt altijd super, Wacht inderdaad nog op een officielen release want ik houd niet zo van die nightly builds.
Hij is terugquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:48 schreef wise het volgende:
zit eraan te denken om deze te gebruiken:
http://z13.invisionfree.com/Litening/index.php?showtopic=43
liteningROM
Taal op mijn sgs2 is toch engels (nederlandse taal op een telefoon), dus geen probleem
iemand ervaring meeż
Ja dat vind ik een beetje eng, ik wil dat eerst op m'n gemak doorlezen enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:25 schreef Co_OL het volgende:
[..]
flash dan die poolse van sammobile eropkan je gewoon NL kiezen
Een uur is toch op je gemakquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje eng, ik wil dat eerst op m'n gemak doorlezen enzo.
Euh nee. Want er zijn sites die weer hele andere dingen zeggen waar ik hier pas ook een vraag over stelde maar geen antwoord op kreeg en ik ben ook niet zo goed in technisch engels alleen huis- tuin- en keukenengels.quote:
jawel in het vorige topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh nee. Want er zijn sites die weer hele andere dingen zeggen waar ik hier pas ook een vraag over stelde maar geen antwoord op kreeg en ik ben ook niet zo goed in technisch engels alleen huis- tuin- en keukenengels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |