SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand snapt wat je bedoelt. Ik ga maar weer. Veel plezier met jezelf in slaap huilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan moet jij even niet achter me gaan staan, dan blijven ze tenminste wel uit m'n haar.
Henk Jan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk Jan en ik zagen gisteren een wannabe met haren als de jouwe en dan in het bruin ook nog.
Zo te zien ben je nogal boos.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niemand snapt wat je bedoelt. Ik ga maar weer. Veel plezier met jezelf in slaap huilen.
Wie is Henk dan? D:quote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag boze furd!
[..]
moest een komma tussen
> Kindquote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Even het haar voor je oogjes weg doen, kind.
Dag klinkie
Ja maar ik was er niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zucht ik wilde henkie typen maar typte henk en vergat de komma, duidelijker?ter info: jij bent Henkie
Ze werken al.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien doen zn hersenen het dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |