quote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lilith, een Bijbelse naam. Toe maar.
Liam is wel aardig. Klinkt wel lekker.
nou... neequote:
*schouderklopje geeft* there therequote:
Adam en Lilith en ze dan op een Christelijke school doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja toch.. geen idee wat t is, maar vind t gewoon tof
[..]
nou... nee
hehe en dan komt Eve van buurvrouw Hanna stoken zekerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Adam en Lilith en ze dan op een Christelijke school doen.
Maar misschien heeft de toekomstige mevrouw kaneel wel een hele mooie naam in gedachten, dus ik zie het allemaal wel. Ik ben niet zo ontzettend creatief.
Je hoort het niet vaak, Lilith. Buiten de fantasy verhalen om dan. Is best leuk om zo'n aparte naam te hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehe en dan komt Eve van buurvrouw Hanna stoken zeker
nee, maar ik denk niet dat ik ze op een christelijke school zou zetten trouwens, aangezien ik ze ook niet christelijk zou opvoeden.. k zou ze er vast wel wat over vertellen tho en ze zullen t ook wel oppikken bij opa en oma, maar verder laat ik ze daar vrij in.. dat 'privilege' heb ik niet gehad namelijk
ik ben het hier SOWIESO niet eens met hoe dat er hier aan toegaat in deze contreien.. niet dat ik t erg vind als ze psalmen zingen, bidden, danken etc, niet dat ik t erg vind dat er over God verteld wordt.. meer, dat ze in deze regionen DOEN alsof ze "andersdenkenden" geheel accepteren, maar vervolgens wel alles op alles zetten om ze anders te laten denkenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Is er dan zoveel mis met een christelijke basisschool... zou er niet zoveel problemen mee hebben.
ik bedoel maar.. zo zou ik ook wel willen hetenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort het niet vaak, Lilith. Buiten de fantasy verhalen om dan. Is best leuk om zo'n aparte naam te hebben.
Hoe was het bij het kattonvrouwtje?
'n avondquote:
Nou neeee? ;pquote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja toch.. geen idee wat t is, maar vind t gewoon tof
[..]
nou... nee
ja..quote:
T, ik hier?quote:
Hehe. No idea.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T, ik hier?
nee tochof wel.. nee?
hmmm k snap.. mja, beter wel ff vermelden vantevoren denk ik, dat je krampen enzulks krijgtquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja..
ik weet niet of het zal gaan, en ik denk dat ik niet durf te zeggen als het morgen niet gaat na een paar uur. want ik 'muis' nu nog altijd met mn andere hand. en ik heb wel geprobeerd om te photoshoppen enzo maar ik kan niet meer zo precies werken als eerst. krijg vervelende krampen of pijnscheuten of ik schiet ineens kei ver uit....
Bedoel het meer in de zin van heeft het jouw tegengehouden? Vindt het nogal overdreven om je kind niet naar christelijke basisschool te doen om een of ander statement te maken wanneer er een in de buurt zit. Bedoel ben ook naar een christelijke basisschool gegaan en later we eerlijk zijn het heeft mijn niet tegengehouden om te denken wat ik denk.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet dat ik t erg vind als ze psalmen zingen, bidden, danken etc, niet dat ik t erg vind dat er over God verteld wordt
nahh, ik hou het gewoon bij vrouwen hoor, dat bevalt me primaquote:
heb ik ook gedaan, en de arbo zei ook dat ik niet hele dagen hoef maar een paar uur.. ik heb ook zelf gezegd ' ik wil proberen maandag te beginnen' dus ja. en ik zal het morgen nog wel eens laten vallen ik sta gwn nog 100% ziekquote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm k snap.. mja, beter wel ff vermelden vantevoren denk ik, dat je krampen enzulks krijgt![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh, ik hou het gewoon bij vrouwen hoor, dat bevalt me prima![]()
Wat heb je dan precies?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja..
ik weet niet of het zal gaan, en ik denk dat ik niet durf te zeggen als het morgen niet gaat na een paar uur
Rokjequote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er zitten hier 2 christelijke scholen en 1 openbare ehquote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel het meer in de zin van heeft het jouw tegengehouden? Vindt het nogal overdreven om je kind niet naar christelijke basisschool te doen om een of ander statement te maken wanneer er een in de buurt zit. Bedoel ben ook naar een christelijke basisschool gegaan en later we eerlijk zijn het heeft mijn niet tegengehouden om te denken wat ik denk.
gebroken pols gehad met kapotte spieren en pezen en ik heb nog altijd veel pijn er aan.. ik heb ook amper kracht in die hand, ik kan nog geen wijnfles tillen of dop van een colafles draaienquote:
ik denk dat ik mijn kind ook naar ene christelijkebasisschool stuurquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er zitten hier 2 christelijke scholen en 1 openbare eh
daarbij is het niet om een statement te maken, integendeel.. ik wil ze juist die vrije keuze geven, de godsdienst zullen ze bij m'n ouders thuis OOK wel meekrijgen namelijk
de school heeft mij niet tegengehouden nee, wel genoeg dingen die hier thuis zijn gebeurd i.v.m geloof etc etc
Hoe is dat gebeurd?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gebroken pols gehad met kapotte spieren en pezen en ik heb nog altijd veel pijn er aan.. ik heb ook amper kracht in die hand, ik kan nog geen wijnfles tillen of dop van een colafles draaien
hoooiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
Moest ff checken in welk topic ik zat.
Hey tamasha.
verkeersongelukquote:
jaa? Nu an de vrouw?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik struin alle SC's af johquote:
rokje hoort bij mijquote:
Koen kwam hier toch al ?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal volgelingen van rokje?
ik ga iig voor je duimenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en de arbo zei ook dat ik niet hele dagen hoef maar een paar uur.. ik heb ook zelf gezegd ' ik wil proberen maandag te beginnen' dus ja. en ik zal het morgen nog wel eens laten vallen ik sta gwn nog 100% ziek
quote:
koenquote:
u_uquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn kind ook naar ene christelijkebasisschool stuur
quote:
Dit was HET moment om rokje te hosselen met een opmerking over haar mooie kontje.quote:
wat is met mijn koantjequote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was HET moment om rokje te hosselen met een opmerking over haar mooie kontje.
Ik geef hem zo goed voor.. Inkoppen? Nee hoor.
ik hoef rokje niet meer te hosselen, dat is pakweg een jaar geleden al gebeurtquote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was HET moment om rokje te hosselen met een opmerking over haar mooie kontje.
Ik geef hem zo goed voor.. Inkoppen? Nee hoor.
En dan hoef je er nooit meer iets aan te doen?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoef rokje niet meer te hosselen, dat is pakweg een jaar geleden al gebeurt
daar zeg je me wat.. maar ik hosselde jou toch met eenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoef rokje niet meer te hosselen, dat is pakweg een jaar geleden al gebeurt
thnxquote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga iig voor je duimen
[..]
[..]
koen
[..]
u_u
maar nu gaan we het hebben over......... ik weet het niet
Eenmaal binnen kan je die slet toch vrijuit vernederen?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan hoef je er nooit meer iets aan te doen?
getekend voor het levenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
af en toe slaan we elkaar met een wokpan en dan is het weer helemaal in ordequote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zeg je me wat.. maar ik hosselde jou toch met een?
Mensen die niet met eenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zeg je me wat.. maar ik hosselde jou toch met een?
Je moet blijven vernederen, geestelijk blijven breken, blijven manipuleren.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eenmaal binnen kan je die slet toch vrijuit vernederen?
volgende keer sla ik je met een lavalampquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
af en toe slaan we elkaar met een wokpan en dan is het weer helemaal in orde
da's dan mooi geregeld iddquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnxmaar als het niet meer gaat komen mn ouders me gewoon halen dus
ik voel me wel warm van binnen nuquote:
wat een tijdenquote:
Deze man snapt hetquote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet blijven vernederen, geestelijk blijven breken, blijven manipuleren.
En af en toe de ketting verstevigen natuurlijk.
deze mur snapt hetquote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet blijven vernederen, geestelijk blijven breken, blijven manipuleren.
En af en toe de ketting verstevigen natuurlijk.
PAWRDON?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgende keer sla ik je met een lavalamp
Wil je erover praten?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje identiteitscrisis
dat wou je tochquote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze mur snapt het
wacht wat O.o
[..]
PAWRDON?
Iets anders verstevigd bij mij automatischquote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik verstevig rokjes ketting vaak, anders verdwaald ze in mn ogen
daarbij verloor je je plectrum in mijn klankkastquote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik verstevig rokjes ketting vaak, anders verdwaald ze in mn ogen
oh ja, ja je kent me en mijn geheugen :$quote:
hoi myrquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets anders verstevigd bij mij automatisch
quote:
Preciesquote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarbij verloor je je plectrum in mijn klankkast
[..]
oh ja, ja je kent me en mijn geheugen :$
ga je gang
[..]
hoi myr
Ja, dat had ik op een gegeven moment ook met KSC en R49quote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag opeens teveel mensen die ik normaal elders zie
mag ik eens voelen?quote:
Zwart zijn ftw.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omg je bent niet meer bont en blauw, is het uit?
zeker zoals in die smint reclamequote:
Ohh, ik reed over je voodoodoll heen, sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn hoofd doet een beetje zeer.. zeaumaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bahquote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeker zoals in die smint reclame
mag ik er in knijpen ?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij mag wel meer dan alleen even voelen
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeker zoals in die smint reclame
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik reed over je voodoodoll heen, sorryHAAL M'N TEEN UIT JE NEUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juistquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
nee neequote:Op zondag 11 maart 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar niet te hard of ik pimpslap je
Dat was mijn anus, niet mijn neusquote:Op zondag 11 maart 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HAAL M'N TEEN UIT JE NEUS
[..]
juist
Daar heb ik je geloof ik nooit gespot, R49quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat had ik op een gegeven moment ook met KSC en R49
mijn teen vond het al enigszins vreemd aanvoelenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was mijn anus, niet mijn neus
uiteraardquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En na afloop een kusje erop toch?
Je wordt oudquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar heb ik je geloof ik nooit gespot, R49
Valt wel mee, gewoon het hele weekend bij een vriend gezeten en nu net thuis. Maar niets heel bijzonders gedaan.quote:
Wel die blonde delen dan.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen weer mijn Joysa meeten. Ben benieuwd of ze weer iedereen gaat afzeiken.
wacht.. wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga morgen weer mijn Joysa meeten. Ben benieuwd of ze weer iedereen gaat afzeiken.
Flut, dat heb ik me niet eens gerealiseerd man....quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je wordt oud
Ik heb je iig paar maanden geleden ook op een R49 meet ontmoet
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij bedoeld onderzeiken, joy geeft graag showers
Altijd genieten daarmee. En dan de reacties daarop. Priceless.quote:
Ja, dat doet mijn Joy.quote:
Hehe, ik uiteindelijk de meesten welquote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flut, dat heb ik me niet eens gerealiseerd man....
Heb op die meet een fors aantal mensen niet met hun Fok identiteit kunnen matchen
Sowieso genieten als ze op mij lijktquote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd genieten daarmee. En dan de reacties daarop. Priceless.
[..]
Ja, dat doet mijn Joy.
Zonder meer. Ik kijk er iedere keer reikhalzend naar uit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]Lekker kontje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je, hier was ik GEEN <12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker boefjes en tot dinsdag.nightynightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Op TC blijkbaar. Weer weggehaald. Was je weer irritant aan het doen bobje?
Je hoort er gewoon niet meer bij!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is 'Dit was het nieuws' treurig slecht zeg... Nu op rtl4![]()
dat weet ik niet, vandaag ben ik semi-apatischquote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
Alleen ergeren geloof ik wat mensen zich aan me
Dit was het nieuws is normaliter wel baasquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Niveau is idd bedenkelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig altijd dubbel.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ze moeten het ook hernoemen naar "Wat is deze nieuws?", dan vinden veel mensen het gelijk een stuk grappiger.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wait whut, heeft RTL4 ook goeie programma's?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
is er geen straattaal voor "nieuws" ?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moeten het ook hernoemen naar "Wat is deze nieuws?", dan vinden veel mensen het gelijk een stuk grappiger.
Nee dus, Sting.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef STING het volgende:
[..]
Wait whut, heeft RTL4 ook goeie programma's?
Storiequote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is er geen straattaal voor "nieuws" ?dat zou het helemaal afmaken
Ik kijk nu niet, heb het wel opgenomen, maar normaliter lig ik in een lachstuip.quote:
ik woon al te lang niet meer in arnhem, ben het verleerd.. maar dat jaquote:
dat zullen we nog wel eens zien heah?quote:
ik ruik igg fripsquote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel eens zien heah?
SNNNNNNNNNRRRRRFFF ok ok, netjesquote:
ikea douchegelquote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SNNNNNNNNNRRRRRFFF ok ok, netjes
lekker heur, ik heb bourjoisquote:
Magquote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je nodigt me uit om je weer vies te maken?
Ken ik nietquote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker heur, ik heb bourjois
ik ruik dan altijd naar teder gelukquote:
Owquote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ruik dan altijd naar teder geluk
Graag of nietquote:Op zondag 11 maart 2012 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik zeker langskomen en nog al het werk doen ook?
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #20quote:Op zondag 11 maart 2012 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Loopt het serieuze versiertopic eigenlijk nog?
dat weet ik niet, kom daar nooitquote:Op zondag 11 maart 2012 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Loopt het serieuze versiertopic eigenlijk nog?
Er is een baby parkiet geborenquote:
Neuhquote:Op zondag 11 maart 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter kom je hier dan heb ik alle energie van de wereld om je te drilboren
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
*beschuit met voorgekauwde wormpjes maakt*
Nog drie eitjes te gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
*beschuit met voorgekauwde wormpjes maakt*
ja hallo, alsof dat parkietje muisjes gaat etenquote:
spannenddddquote:Op zondag 11 maart 2012 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog drie eitjes te gaan![]()
jaaaaaaaaaa en aarsmadennnnnn
Waar slaat dit nu op ..quote:
Jaaaa heel spannendquote:Op zondag 11 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja hallo, alsof dat parkietje muisjes gaat eten
[..]
spannendddd!
die ook.. zullen ze het lusten? O.o
wel goed schoonspoelenquote:
okquote:Op zondag 11 maart 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Vrije vertaling van "Ik vind parkieten helemaal niet zo leuk."
Perfect, ik neem de kaarsjes wel mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ook zo.. fok iig
en twi, ik denk dat ik nu weet hoe ik jou moet besterren u_u
Hmmm loopt nog wel aardig rap ookquote:Op zondag 11 maart 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #20
Truste liefjequote:Op maandag 12 maart 2012 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
Fok gaat dicht hier, Welterusten alvasten tot de volgende knoop
![]()
Pinda ik heb echt het mooiste verhaal ooit. Ik gooi het in je PM.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Pinda ik heb echt het mooiste verhaal ooit. Ik gooi het in je PM.
Wat?quote:
Mijn moeder schrijft ook al een boek, iedereens schrijft tegenwoordig lijkt het wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het mooiste verhaal ooit. Ik zoek nog een goed einde voor mijn boek.
Misschien moeten je moeder en ik onze krachten bundelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder schrijft ook al een boek, iedereens schrijft tegenwoordig lijkt het wel.
Ik weet niet wat voor boek jij schrijft maar die van mijn moeder gaat over de afkomst van haar familie.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moeten je moeder en ik onze krachten bundelen.
Ondertussen heb jij het mooiste verhaal ooit hier nog niet geplaatst.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor boek jij schrijft maar die van mijn moeder gaat over de afkomst van haar familie.
Het is alleen leuk als je het uitgebreide verhaal achter de neuspeuteraar in mijn klas weet.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij het mooiste verhaal ooit hier nog niet geplaatst.
Oke, daar ging mijn interesse.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als je het uitgebreide verhaal achter de neuspeuteraar in mijn klas weet.
Hij heeft hard aan zijn sociale vaardigheden gewerkt hoor de laatste tijd.quote:
Hij zit alleen nog in z'n neus als ie op z'n slaapkamer opgesloten zit?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft hard aan zijn sociale vaardigheden gewerkt hoor de laatste tijd.
Nice.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Pinda ik heb echt het mooiste verhaal ooit. Ik gooi het in je PM.
Hij neuspeutert gelukkig niet meer in de klas.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij zit alleen nog in z'n neus als ie op z'n slaapkamer opgesloten zit?
Goede vooruitgang wel..quote:Op maandag 12 maart 2012 09:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij neuspeutert gelukkig niet meer in de klas.
Zo erg?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben te visueel ingesteld om geen kokhalsneigingen te krijgen van het woord neuspeuteren.
A small step for mankind, a giant step for Jeevan.quote:
Arme jongen..quote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef heloef het volgende:
[..]
A small step for mankind, a giant step for Jeevan.
Hij doet het toch echt zelf.quote:
Ben blij te weten dat het ook bij een ontzettend leuke baan nog geen twintig minuten duurt voordat iemand naar het weekend snakt.quote:
Bwhehehhe.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ben blij te weten dat het ook bij een ontzettend leuke baan nog geen twintig minuten duurt voordat iemand naar het weekend snakt.
Oude vrouwen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Augustus, dan wordt ik oud man, 19 klinkt best oud.
Dan ben ik 20.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Augustus, dan wordt ik oud man, 19 klinkt best oud.
Ik ga naar Sziget, dat neuken geef ik 20%.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In augustus ga je toch neuken? Heb je er zin in?
Elk jaar ouder geeft me minder excuus om verlate puber te zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik 20.Yay, geen tiener meer.
Bwhehehe, pas als je terug kijkt merk je hoe erg je veranderd bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elk jaar ouder geeft me minder excuus om verlate puber te zijn
Nu lijkt het nog niet zo erg, straks ben ik nog steeds zo als ik 20 ben en dan is het echt raar
koffiequote:
lokaquote:
Ja hoor. Newbs familie ontmoet enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hai rokje
[..]
Hai Loka!
Ja, prima. Jij leuk weekend gehad?
En? Ben je goedgekeurd?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. Newbs familie ontmoet enzo
Vast wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah, zal wel goed zitten denk ik zo
Plan gewoon een vakantie(tje) met elkaar!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast wel.
Het is altijd zo jammer om weer weg te moeten, 2 dagen is gewoon nog steeds kort
Kan pas in de zomer...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Plan gewoon een vakantie(tje) met elkaar!
Het hoeft niet naar het buitenland te zijn of zo, maar dan hebben jullie wat meer tijd (om elkaar te vervelen).
Opdracht?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef twi het volgende:
Lekker geslapen, prachtig weer, nieuwe opdracht binnen gesleept, Of Monsters And Men komt naar Nederland, lekker gesport en een lekkere grote bananenshake voor m'n neus!
Tot zover mijn beste c_a imitatie
dat ziet er duister uitquote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is echt geen prachtig weer
Wraps.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef twi het volgende:
Nu nog bedenken wat ik moet halen om te eten vanavond. Ideeën?
Sushiquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef twi het volgende:
Nu nog bedenken wat ik moet halen om te eten vanavond. Ideeën?
Kom maar liefje.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is echt geen prachtig weer
vast wel. in een stukje folie ofzo.. en dan maar hopen dat ze warm blijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Zou je wraps mee kunnen nemen onderweg? Ik zit 7 uur in die trein zondag, wraps is dan best wel lekker denk ik.
Wraps met roomkaas en zalm in foliequote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Zou je wraps mee kunnen nemen onderweg? Ik zit 7 uur in die trein zondag, wraps is dan best wel lekker denk ik.
Nee. Koude wraps. Met gerookte kip, avocado en creme fraiche. En nog wat groenten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast wel. in een stukje folie ofzo.. en dan maar hopen dat ze warm blijven
Dat kan zeker in de treinquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Koude wraps. Met gerookte kip, avocado en creme fraiche. En nog wat groenten.
nja, als jij ze koud lekkerder vindt, dan lijkt t me alsnog wel kunnen jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Koude wraps. Met gerookte kip, avocado en creme fraiche. En nog wat groenten.
Ga dat eten in wraps met roomkaas en slaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Ik heb nog twee pakjes gerookte zalm liggen. Die kunnen wel niet op tegen die van Piet Plas (wie kent 'm niet, hè kree?) maar toch. Omnomnom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |