Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Niemand geeft een neukquote:
Ik vind het zielig...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef zerokil het volgende:
http://s.nos.nl/swf/embed/nos_video_embed.swf?tcmid=tcm-5-1215551
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
gje aanschouw hier je toekomstige team http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ferMjpPybc5I4
Geen oude koeien uit de sloot halen aub.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
Doe die ene terug. Ik weet niet hoe ze heet
Competitie afronden?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
AHA! RKC had dus een penalty moeten hebben.
Jonge, lucky ajax altijd.....quote:Op zondag 11 maart 2012 19:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
AHA! RKC had dus een penalty moeten hebben.
Mooi team, alleen 2x zoveel als ik heb qua budgetquote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef stoereboii het volgende:
Gje wat vind je hiervan?http://www.futhead.com/12/squad/175024
Villa > Pedroquote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef stoereboii het volgende:
Gje wat vind je hiervan?http://www.futhead.com/12/squad/175024
ow dammit. mijn eerste originele team dat ik maakquote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi team, alleen 2x zoveel als ik heb qua budget
Ik heb ongeveer 65-70kquote:Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ow dammit. mijn eerste originele team dat ik maak
haha is goedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo meteen denk ik wel, als ik de tv weet te bemachtigen.
http://futhead.com/12/squad/167546 misschien is dit wel een keertje goed voor jequote:Op zondag 11 maart 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met een beetje mazzel ben ik van m'n Chelsea spelers af vannacht en kan ik morgen beginnen met bouwen
Haha Hart rcmquote:Op zondag 11 maart 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/175084 vrij goedkoop toch?
Hart CMquote:Op zondag 11 maart 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
Ik denk Clichyquote:Op zondag 11 maart 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Zou gewoon een fatsoenlijke BPL LB pakken. Keuze genoeg.
Taiwooooooooquote:Op zondag 11 maart 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Zou gewoon een fatsoenlijke BPL LB pakken. Keuze genoeg.
Als ik zoveel had zou ik denk ik de eerste optie nemen. Wat is je duo nu?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
Die gekke IF Eliseu is best in prijs gedaald. Hoe dan ook, 2 tonnetjes straks weer te besteden. Zit te twijfelen om nog even door te sparen om het duo: IF Silva - IF Chiellini in ere te herstellen, of ik gebruik de centen om IF Chiellini in te wisselen voor een SIF ..
bouwen is ook leukquote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef zerokil het volgende:
Laat GJE toch gewoon zelf een team maken, het is nutteloos werk want je kan wel een team voor hem maken maar hij gebruikt het toch niet.
hij heeft 60kquote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef Pobberd het volgende:
GJE, dit teampje had ik nog. http://www.futhead.com/12/squad/169070 Weet niet of je met 4-5-1 kunt spelen. Je kan het team veel goedkoper krijgen dan futhead zegt.
Ik dwing niemand om iets te maken toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef zerokil het volgende:
Laat GJE toch gewoon zelf een team maken, het is nutteloos werk want je kan wel een team voor hem maken maar hij gebruikt het toch niet.
goed gedaan mienjongquote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dwing niemand om iets te maken toch?
Ik vraag gewoon om suggesties, als ze dat niet willen reageren ze vast niet
IF Ramos - IF Chiellini. Maar Ramos loopt nog wel eens uit de pas met zn high attacking en medium defensive workrates. Alleen is hij best duur, 550K alweerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik zoveel had zou ik denk ik de eerste optie nemen. Wat is je duo nu?
Gewoon lekker bezighouden die gastenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dwing niemand om iets te maken toch?
Ik vraag gewoon om suggesties, als ze dat niet willen reageren ze vast niet
ik heb gebouwd, dus aan mij de meeste eerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen bedankt voor de teams tot zover
quote:Ending the End-Of-Game Disconnects
For some time now, a number of FUT gamers on PlayStation 3 and PC have suffered disconnections at the end of games. This was a problem associated with certain types of router hardware that resulted in very small but very important bits of data being blocked at the conclusion of a game.
We will be deploying a fix for this problem as part of this update.
Since those who were affected most severely suffered a serious degradation of their game experience, we will also be compensating those people with a haul of FUT content significant enough to demonstrate just how thankful we are for sticking with us while we tackled the problem.
Je loopt achter. Was al bekendquote:Op zondag 11 maart 2012 19:52 schreef laucas het volgende:
Goed nieuws voor Fuszy en andere mensen die last hebben van disconnects:
[..]
marcelo!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet even kijken hoe het zit met budget, als ik Taiwo kan betalen neem ik die, anders Clichy.
Dan is het geen BPL meer hèquote:
Van Ramos ondervind je dus (af en toe) hinder. Ondervind je hinder van het feit dat je IF Chiellini hebt en niet de SIF?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Ramos - IF Chiellini. Maar Ramos loopt nog wel eens uit de pas met zn high attacking en medium defensive workrates. Alleen is hij best duur, 550K alweer
Zelfs mertesacker loopt door je verdediging heenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef stoereboii het volgende:
voor 7khttp://www.futhead.com/12/squad/170116
Ben alleen benieuwd hoe EA kan zien wie er last van heeft gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:52 schreef laucas het volgende:
Goed nieuws voor Fuszy en andere mensen die last hebben van disconnects:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zelfs mertesacker loopt door je verdediging heen
mijn team niet!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zelfs mertesacker loopt door je verdediging heen
Jaquote:
Defoequote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Wel thanks voor de suggesties
Moet even kijken of ik Torres kan kopen, anders probeer ik Defoe even uit
Pak gewoon Lukaku man, of is vindt je dat hij niet genoeg PACEE heeft?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Wel thanks voor de suggesties
Moet even kijken of ik Torres kan kopen, anders probeer ik Defoe even uit
Dat wist ik niet, die valt direct af dusquote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
DefoeEn dan Lukaku niet willen... Defoe heeft zelfs maar 2* skills.
Hij is snel genoeg, maar heeft de draaicirkel van een limousinequote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pak gewoon Lukaku man, of is vindt je dat hij niet genoeg PACEE heeft?
Owja want hij moet wel goede L2 + Y ballen kunnen geven he.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is snel genoeg, maar heeft de draaicirkel van een limousine
Wat lul je nou dom?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Owja want hij moet wel goede L2 + Y ballen kunnen geven he.
maar hoequote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Verander die 60k in 600k dan GJE, hoef je je ook geen zorgen meer te maken over budget.
Helaas ben ik geen Hans Klokquote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Verander die 60k in 600k dan GJE, hoef je je ook geen zorgen meer te maken over budget.
Dan is Lukaku jouw man, met zijn 94 strength.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom?
Een spits ontvangt L2 + Driehoek ballen, die geeft ze niet
Ik heb met Lukaku en Sturridge gespeeld, maar Lukaku ligt mij op de een of andere manier niet, ik scoorde niets met hem terwijl ik met Sturridge los gaquote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is Lukaku jouw man, met zijn 94 strength.
Wat zouden jullie kiezen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen
IF Nagatomo - Lucio - Pique - Ramos
------------------- IF Diego Lopez-----------
en
IF NAgatomo - Lucio - Kompany - Richards
-----------------------Hart-----------------------
al ben ik bang dat ik die eerste combo net niet kan betalen inclusief de rest van mijn team
6 januari 2012quote:
Ach ja, ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb met Lukaku en Sturridge gespeeld, maar Lukaku ligt mij op de een of andere manier niet, ik scoorde niets met hem terwijl ik met Sturridge los ga
Ben ik geen ster in, ik draai alleen kleine winstjes af en toe, heb nog nooit groot gepaktquote:
potje voor toernooi?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
GJE HANDELEN INDERDAAD EN NIET JE TIJD STEKEN IN CLUBS. ALLEEN FUT FUT FUT.
het is je geld niet, het zijn maar virtuele fut coinsquote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb gewoon geen handelsinzicht en geen ballen om m'n geld te investeren
nee moet helaas rond half negen weg.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
moet nog eventjes moeders bellen, half 9?
Lijkt me een erg gaaf team!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dus dan wordt het dit
http://futhead.com/12/squad/172465
Zegt mijn gevoel ook, maar dan komt het middenveld Iniesta - Febregas weer met chem problemen. Kut spel is het ook, ik wil nationaliteitskaartjesquote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Ramos ondervind je dus (af en toe) hinder. Ondervind je hinder van het feit dat je IF Chiellini hebt en niet de SIF?Ikzelf zou Ramos omwisselen voor Silva.
Kies 2 a 3 spelers uit waarvan je de prijs goed kent, tussen de 2 en de 8k ivm met lage tax en hoeveelheid op de markt. alles wat meer dan 300 a 400 onder de laagste zit, koop je op en verkoop je voor de laagste buy now prijs. Zo kun je als je dit 10x doet al 5k winst maken. Werkt gegarandeerd.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik geen ster in, ik draai alleen kleine winstjes af en toe, heb nog nooit groot gepakt
Had m al op van der wiel gewezen, als hij dat dag in dag uit 6 x 5 minuten zou doen, dan zou hij nu het dubbele te besteden hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kies 2 a 3 spelers uit waarvan je de prijs goed kent, tussen de 2 en de 8k ivm met lage tax en hoeveelheid op de markt. alles wat meer dan 300 a 400 onder de laagste zit, koop je op en verkoop je voor de laagste buy now prijs. Zo kun je als je dit 10x doet al 5k winst maken. Werkt gegarandeerd.
Minder.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet er dan wel tegen spelen in het toernooi
Ja, zo doe ik het ook, alleen dan met andere spelers, maar het werkt gewoon goed en duurt niet lang.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had m al op van der wiel gewezen, als hij dat dag in dag uit 6 x 5 minuten zou doen, dan zou hij nu het dubbele te besteden hebben.
Zie mijn verhaaltje in de OP, werkt perfect.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kies 2 a 3 spelers uit waarvan je de prijs goed kent, tussen de 2 en de 8k ivm met lage tax en hoeveelheid op de markt. alles wat meer dan 300 a 400 onder de laagste zit, koop je op en verkoop je voor de laagste buy now prijs. Zo kun je als je dit 10x doet al 5k winst maken. Werkt gegarandeerd.
waarschijnlijk gaat dan andere een stuk snellerquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef stoereboii het volgende:
Matchen spelen levert dan meer op hè als je maar 500 winst maakt
Natuurlijk niet joh, in dat kwartiertje dat je een wedstrijd speelt kun je 10 spelers voor 500 winst verkopen, is dus 5k.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef stoereboii het volgende:
Matchen spelen levert dan meer op hè als je maar 500 winst maakt
een speler kopen, op de tp zetten is binnen een halve minuut gebeurd. Maar je kunt natuurlijk ook wedstrijden spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat dan andere een stuk sneller
Dan krijg ik geen 9 chemquote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou voor deze kiezen
Taiwo - Lucio - Kompany - Richards
Cesar
Alsof ze direct verkopenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh, in dat kwartiertje dat je een wedstrijd speelt kun je 10 spelers voor 500 winst verkopen, is dus 5k.
Ik heb 200k door matches, 150 in 2 maanden want speelde fut in de eerste 2 weken na release en dan bf3 only, lijkt me niet zo slecht?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Niet altijd, wel bijna altijd binnen 1 a 2 keer erop zetten.
Met traden kun je 150 in 1 week halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 200k door matches, 150 in 2 maanden want speelde fut in de eerste 2 weken na release en dan bf3 only, lijkt me niet zo slecht?
Hoe?? Dat wil ik welquote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Met traden kun je 150 in 1 week halen.
uploaden en dan inloggen op site van ea en dan link hier plaatsenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Heb net een leuk doelpunt gescoord en opgeslagen maar hoe kan ik hem hier aan jullie laten zien ?
KOPEN EN VERKOPEN HEEEEEEEEEEEEEEL MISSCHIEN????????quote:Op zondag 11 maart 2012 20:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe?? Dat wil ik welen dit meen ik serieus
Ik heb al vaak tips en dingen hier neer gezet, maar wordt of niet gelezen, of niet onthoudenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:23 schreef diedjuh het volgende:
Heb ik een paar posts geleden uitgelegd, je moet wel vrij actief traden, niet met een half uurtje per dag.
Die tijd heb ik niet. Achja heb een heel leuk team en matchen spelen is het leukste en ik doe het puur als ontspanning 's avonds een paar potjes op weekdagen, dusquote:Op zondag 11 maart 2012 20:23 schreef diedjuh het volgende:
Heb ik een paar posts geleden uitgelegd, je moet wel vrij actief traden, niet met een half uurtje per dag.
Waaorm wil je dan zo graag weten hoe je 150k in een week maakt? Je spreekt jezelf tegen en je vervalt in je oude, o zo gehate, kut gedrag.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die tijd heb ik niet. Achja heb een heel leuk team en matchen spelen is het leukste en ik doe het puur als ontspanning 's avonds een paar potjes op weekdagen, dus
Wel tijd om hier de hele dag.. (nee, laat ik dat maar niet zeggen), maar niet om te tradenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die tijd heb ik niet. Achja heb een heel leuk team en matchen spelen is het leukste en ik doe het puur als ontspanning 's avonds een paar potjes op weekdagen, dus
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel tijd om hier de hele dag.. (nee, laat ik dat maar niet zeggen), maar niet om te traden
Ik dacht om makkelijk te verdienen in 5 minuutjes per dag hè ;Pquote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waaorm wil je dan zo graag weten hoe je 150k in een week maakt? Je spreekt jezelf tegen en je vervalt in je oude, o zo gehate, kut gedrag.
Tsja....quote:Op zondag 11 maart 2012 20:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik dacht om makkelijk te verdienen in 5 minuutjes per dag hè ;P
Gelukt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
uploaden en dan inloggen op site van ea en dan link hier plaatsen
My thoughts.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel tijd om hier de hele dag.. (nee, laat ik dat maar niet zeggen), maar niet om te traden
Wie is degene die praat?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef Fuszy het volgende:
http://www.twitch.tv/yeousch_live
fifa faceoff toernooi
Volgens mij Haazeequote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
My thoughts.
[..]
Wie is degene die praat?
haha moet goed gaan komen met de updatequote:
Ik geloof er nog niet in, maar wie weet. Ben wel benieuwd hoe ze weten wie er nou recht heeft op compensatie. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat het is. Misschien een paar packs. Zal wel niet zoveel zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 20:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha moet goed gaan komen met de update
Oké volgens mij dan toch Fifaultimatetvquote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
My thoughts.
[..]
Wie is degene die praat?
Suk is toch beterquote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
BA WAT EEN MONSTERRRRR
DIE LONGSHOTS OOK. MEESTAL SNOEIHARD TEGEN DE PAAL OF LAT MAAR OMGGGGGG
Ik ben ook benieuwd wat die compensatie inhoudt, ik heb bijna al m'n losses aan disconnects te dankenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik geloof er nog niet in, maar wie weet. Ben wel benieuwd hoe ze weten wie er nou recht heeft op compensatie. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat het is. Misschien een paar packs. Zal wel niet zoveel zijn
Ik heb je nog nooit over die bug gehoord. Is het niet gewoon toeval dat je af en toe een disconnect hebt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat die compensatie inhoudt, ik heb bijna al m'n losses aan disconnects te danken
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat die compensatie inhoudt, ik heb bijna al m'n losses aan disconnects te danken
Ik heb het vaak als ik met hoge cijfers win, ik heb nog nooit een hoger DNF gehad dan 1, dan heb ik ook een disconnectquote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit over die bug gehoord. Is het niet gewoon toeval dat je af en toe een disconnect hebt.
Ik heb het namelijk 9/10 van alle matches die ik speel.
Zeker 3/4e eraan te dankenquote:
Het ligt ook bij EA, daarom komt die update erquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
Dan geloof ik eerder dat het aan de EA servers ligt, ipv die bug GJE. Verwacht maar geen compensatie. Mijn DNF is nooit boven de 0,60 geweest nadat ik gestart ben.
Kheb 60 losses, 45 losses onterechtquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet bijna alles dat scheelt nog een hoop hoor
dat hou je natuurlijk ook allemaal bij.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kheb 60 losses, 45 losses onterecht
Ja ja ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 15 keer verloren dit jaar zonder een disconnect? Yeah right..quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik maximaal 10 keer. Misschien 5 keer van kamikazie.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 15 keer verloren dit jaar zonder een disconnect? Yeah right..
Teveel eer ....quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik maximaal 10 keer. Misschien 5 keer van kamikazie.
Heb bijna alle potjes gespeeld met MLS bronzes. Maar als jullie me niet geloven dan niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus je hebt maar 15 keer verloren dit jaar zonder een disconnect? Yeah right..
skillsquote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
ik heb iets van 500 losses. 495 door disconnects.
hahah dat klopt volgens mij niet xd xdXDquote:Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb 48 losses, waarvan 62 door disconnects.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan.
En vandaag is de tijd aangebroken dat jij gaat.
...en Fres Russen dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan.
En vandaag is de tijd aangebroken dat jij gaat.
Ik koester geen haat hoor, absoluut nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap je grote haat jegens mij ineens niet zo
Waar komt Agbonlahor nou ineens vandaan? Zerokil begon met het zeuren op het feit dat ik Lukaku niet fijn vind spelen en dat ik weg moet. Snap ik nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koester geen haat hoor, absoluut nietAlleen je weet dat bij het zien van Agbonlahor de nekharen van de meesten recht overeind gaan staan
Ben ik het wel mee eens, alhoewel hij wel eens zijn mond moet houden en niet op alles blijven reageren.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, alhoewel hij wel eens zijn mond moet houden en niet op alles blijven reageren.
Je bent vandaag best wel vervelend gewoon. Je kreeg de wind van voren met je pace team, en tadaaa: je toont je nieuwe pace team. Dan kun je wat verwachten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar komt Agbonlahor nou ineens vandaan? Zerokil begon met het zeuren op het feit dat ik Lukaku niet fijn vind spelen en dat ik weg moet. Snap ik niet
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent vandaag best wel vervelend gewoon. Je kreeg de wind van voren met je pace team, en tadaaa: je toont je nieuwe pace team. Dan kun je wat verwachten.
Als ik voor een grote neger ga staan en roep: hey, tering neger! (of een andere ziekte) Dan kan ik ook een reactie verwachten.
What the motherfuck?!!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Zooi bronze jumbo's aan het openen op mijn PS3 account en toen kreeg ik dit
Wordt Quel de first ladyquote:
Alleen voor de Nederlanders en de friezenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En iedereen hier krijgt 1miljoen coins
Alle beneluxboysquote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen voor de Nederlanders en de friezen
Hou eens op met nutteloos posten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
Eigenlijk best sick dat je een miljoen voor 100 euro kan verpatsen!
Friesland is weer appartquote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen voor de Nederlanders en de friezen
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, daar schrijven ze appart ipv apart.
Ja jonge, ik wilde application schrijven en art dus dan appart als 1 woord je weet tok!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, daar schrijven ze appart ipv apart.
solly xDxdquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, ik wilde application schrijven en art dus dan appart als 1 woord je weet tok!
Friesland ben ik wel eens geweest in zo'n hotel ook waar Balkenende en koningshuis etc ook gaan. Maar wat voor een taal is dat daar?quote:
Dat deel van Friesland is pauperquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Friesland ben ik wel eens geweest in zo'n hotel ook waar Balkenende en koningshuis etc ook gaan. Maar wat voor een taal is dat daar?wel mooie streek en mooi hotel
Uhm eh... Friesquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Friesland ben ik wel eens geweest in zo'n hotel ook waar Balkenende en koningshuis etc ook gaan. Maar wat voor een taal is dat daar?wel mooie streek en mooi hotel
Pak de lapo gewoonquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Beter doet iemand eens een keer Bianca Kajlich in de OP
Thats my boyquote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kwam de xbox versie van GJE tegen, pace bronze en gold mix met Hart op doel uiteraard, 3-2 verloren omdat Hart alles eruithaalt
vieze klootzak is het met zijn Young en Walcott, lekker De Vrij en Moisander voor dood achterlatenquote:
Staan ook wel een stel debiele apen daar los te gaan voor de cameraquote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Bekijk het videofragment van de psv supporter rechtsboven en oordeel![]()
Ik dacht even dat hij die interviewer op z'n bek ging slaan
Kon erger, Gervinho ipv Walkotsquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vieze klootzak is het met zijn Young en Walcott, lekker De Vrij en Moisander voor dood achterlaten
lekker engels ookquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kon erger, Gervinho ipv Walkots
o fuck vergeten erbij te zetten. Sorry GJEquote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stond niet bij de beschrijving van het team dat het Engels moest zijn hoor
Geen probleemquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o fuck vergeten erbij te zetten. Sorry GJE
Maar Bulykin is wel een koning, man wat is die gast sterk
ja ik ook toen ik zijn team zagquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik had wel even een wtf-moment
Feyenoorder? Wat lul jequote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Zei Santi Kolk nou: Schijt aan psv?
Santi Kolk is dan ook een baasEens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder.
Als je er echt niet tegen wilt spelen gewoon afmelden van xbl, doe ik ook, geen DNF verlies en ook geen lossquote:
Tijdens laden?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je er echt niet tegen wilt spelen gewoon afmelden van xbl, doe ik ook, geen DNF verlies en ook geen loss
Jeugd Feyenoord doorlopen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoorder? Wat lul je
Dan kan je iedere journeyman die er ooit heeft gespeeld wel noemen..gewoon een ras-Hagenees
ja lekker makkelijk, gewoon afmaken die handel, dat ging dus alleen niet zo lekker.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je er echt niet tegen wilt spelen gewoon afmelden van xbl, doe ik ook, geen DNF verlies en ook geen loss
Bij het opponentscherm, gewoon afmeldenquote:
Uiteraard, voor elke andere club gaat zoiets niet opquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan is het direct een Feyenoorder?
dit ga ik onthouden.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uiteraard, voor elke andere club gaat zoiets niet op
Als je zijn team ziet??quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij het opponentscherm, gewoon afmelden
Je doet maarquote:
Jawoelquote:
Je word alleen uit FUT getrapt omdat je je verbinding met PSN verbreektquote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Moet je dan ook FIFA heropstarten?
Neen!quote:
Ik bedoel Tijl beckand hoorquote:
Die moet het ajax gehalte compenserenquote:
Hoeveel is dat? 400+2x 200? Ik had 1x 2x 200 coins en 1x 100 coins in een pack van 400, en een paar keer 500/1000. Iemand hier had zelfs +2500 coins in een 400c packquote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Zooi bronze jumbo's aan het openen op mijn PS3 account en toen kreeg ik dit
'In Eindhoven zetten ze tenminste hun capuchon af'quote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moet het ajax gehalte compenseren
FYPquote:
Dit dachtboek is echt sneuquote:Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk eens een goede tafelgast bij Studio Voetbal.
Wat is een dachtboek?quote:
Ik gok de verledentijd van een denkboek maar daar moet je mij niet op vastbinden.quote:
ik heb sowieso geen touw liggen hierquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok de verledentijd van een denkboek maar daar moet je mij niet op vastbinden.
Klopt ik bind je nu vastquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok de verledentijd van een denkboek maar daar moet je mij niet op vastbinden.
Ja uuh, het is ook 4 tegen 1 daar héquote:Op zondag 11 maart 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Waterkneus moet constant in de verdediging
Sowieso Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Waterkneus moet constant in de verdediging
Ga lekker piemel zuigen ofzo!quote:
quote:
Heumeuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |