abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109612284
oh mensen wat een leventje zo! nadat ik gisteren een beetje klaar was met deze vakantie heb ik besloten mijn eigen plan te trekken, de mensen waar we mee zijn liggen het liefst de hele dag op de bank en de tv staat de hele dag te draaien met allerlei kindermeuk, als de peuter haar zin niet krijgt gaat ze jengelen en dan mag ze een koek en gaat de tv aan!

maar goed wij zijn begonnen met ons eigen plan! we zijn vandaag lekker wezen zwemmen samen, ook samen berispt door de badjuffrouw! en daarna een stuk gaan wandelen! en vanavond gaan we samen bowlen heerlijk! nog 3 dagen en dan komen onze jongens thuis!
S. 2014
J. 2016
pi_109617057
@gewoonmezelf
klinkt toch als leuk, en wat goed dat jullie lekker jullie eigen gang gaan, zo word het toch nog een leuke vakantie!

Hier ben ik hyper en blij, want ik heb gewoon alle herkansingen op school gehaald! En heb nu al 40 punten van de 60 voor mijn P binnen(en ik mag er 2 jaar over doen)..dus al mijn doemdenken begin van het jaar was voor niks.

Verder wat mini-dipjes omdat het nu weer 4 maanden is sinds mijn oma is gestorven en ook al doet het niet zo'n pijn meer als in het begin, het zorgt toch voor een raar en lichtelijk onprettig gevoel.

Verder gisteren gesprek met de psycholoog gehad, was wel een fijn gepsrek...en veel dingen werden weer iets helderder, alleen aan het eind van dit gepsrek was ik kapot..en compleet even ingestort.
Maar nu voel ik me weer redelijk...en ben op dit moment zelfs een beetje hyper :X
pi_109626434
Ik meld me maar, dus wat is dit? Soort van dagboek topic ofzo? Ervaringen delen enz?
pi_109626519
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef Cher- het volgende:
Ik meld me maar, dus wat is dit? Soort van dagboek topic ofzo? Ervaringen delen enz?
ervaringen delen, hart luchten, tipos vragen. een soort lotgenoten...ofzo.
pi_109627309
Er zijn hier veel ervaringsdeskundigen mbt depressie :)
Rustig aan.
pi_109627800
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh mensen wat een leventje zo! nadat ik gisteren een beetje klaar was met deze vakantie heb ik besloten mijn eigen plan te trekken, de mensen waar we mee zijn liggen het liefst de hele dag op de bank en de tv staat de hele dag te draaien met allerlei kindermeuk, als de peuter haar zin niet krijgt gaat ze jengelen en dan mag ze een koek en gaat de tv aan!

maar goed wij zijn begonnen met ons eigen plan! we zijn vandaag lekker wezen zwemmen samen, ook samen berispt door de badjuffrouw! en daarna een stuk gaan wandelen! en vanavond gaan we samen bowlen heerlijk! nog 3 dagen en dan komen onze jongens thuis!
super hoor :)
Is toch hartstikke zonde om je vakantie voor de tv door te brengen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:26:44 #232
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_109635092
Heb al een week lang dat ik me best wel goed voel. Fietsen doet me goed (m'n hoofd waait er een beetje leeg door) en alhoewel ik nog steeds 10-12 uur per nacht slaap, voel ik me iets minder stram bij het opstaan en ben ik vlotter op gang. Hoop dat dit doorzet (knock on wood) :) Ik denk dat het weer ook wel een flinke invloed heeft, maar mijn hemel wat is dat zonnetje lekker.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:25:11 #233
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_109684679
Is alles nog heel in huize gewoonmezelf87? :D

Ik heb afgelopen week de televisie laten vallen... :') De televisie is nog heel, maar de kast waar die op staat is wel kapot nu. :')

Maar goed, hij houdt nog steeds van me. *;

O+ je hondjes O+
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_109685033
hahaha joipoidoipoipoi! bij ons is alles nog heel maar ik ben deze week dan ook niet thuis geweest!ik ben vannacht wel tussen de vakantiebedden gevallen hahaha maar we gaan zo lekker naar huis *O* vanmiddag onze kat ophalen en morgen komen onze jongens thuis O+
we hebben op zich n lekkere week gehad maar we gaan nooooit meer met dit stel op vakantie,. t zijn schatten maar ook zo enorm lui! laten elkaar alles opknappen en de hele dag liggen en klagen dat ze zo moe zijn pfft en daarbij wordt de hele vakantie bepaald door het gedrag van een 2 jarige!! ik ben blij dat we naar huis gaan
S. 2014
J. 2016
pi_109685409
@ Msmessy
Fietsen helpt mij ook soms. Dit weekend als het redelijk weer is ga ik michien ook kijken of hetzelfde gebeurd met de skates!

@Gewoonmezelf
fijn dat je toch hebt kunnen genieten. En spannend hoor..dat de hondjes komen!

Hier wel een redelijk start van de dag, heb me verslapen. En gelukkig mailde ik een klasgenoot nog, die me 15 minuten later mailde dat ik niet hoefde te komen omdat de les al afgelopen was! Anders was ik mooi voor niks gegaan.
Nu ga ik ff proberen wat op te ruimen in mijn kamer...
pi_109694214
Al 2 (halve) dagen heerlijk gewerkt! Echt superleuk!
Die kkp zit natuurlijk nog erg in m'n hoofd. En als ik dan zo fijn heb gewerkt, denk ik weer:" als ik nu gewoon fijn werk vind, is het dan wel nodig allemaal?"

Maar goed, er is natuurlijk nog meer in het leven dan werken en buiten je werk in relaties je gezond opstellen is natuurlijk ook heel erg belangrijk.

Waarom duurt het ook 4 maanden. Ik hoop eigenlijk dat ik als ik het ga doen na die maanden weer totdat ik een baan heb hier weer terecht zou kunnen :)

En nu is het weekend :)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:42:40 #237
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_109694725
Ik zit sinds twee dagen aan de Mirtazapine 15mg waarvan ik een halve tablet neem. Ik heb al jaren last van depressies en angstige gevoelens die zich soms in 1 keer uiten waardoor ik alles laat vallen om mij heen. Ga niet meer naar mijn werk, buiten of vrienden toe.

Dit is voor het eerst dat ik echt hulp ben gaan zoeken en ik verwacht er misschien teveel van als ik dit topic zo lees.

Zijn er hier mensen die dezelfde medicijnen hebben gebruikt en mij hun ervaring ermee willen laten weten?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_109699659
Pfoe..laatste paar dagen zit helemaal alles tegen :{ -O-
Wil alleen dit kwijt en hopelijk kijk ik hier over een paar dagen met een "gelukkig dat dat er op zit" -gevoel op terug :)
pi_109699711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:42 schreef MPC60 het volgende:
Ik zit sinds twee dagen aan de Mirtazapine 15mg waarvan ik een halve tablet neem. Ik heb al jaren last van depressies en angstige gevoelens die zich soms in 1 keer uiten waardoor ik alles laat vallen om mij heen. Ga niet meer naar mijn werk, buiten of vrienden toe.

Dit is voor het eerst dat ik echt hulp ben gaan zoeken en ik verwacht er misschien teveel van als ik dit topic zo lees.

Zijn er hier mensen die dezelfde medicijnen hebben gebruikt en mij hun ervaring ermee willen laten weten?
Dat klinkt niet fijn nee. Ben je daarnaast nog in behandeling, of slik je alleen medicijnen?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:39:37 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_109702895
Ik heb vorige week een intake gesprek gehad, daarnaast heb ik volgende week en de week daarop nog een aantal afspraken. Ben wel blij dat ik het gedaan heb, ben alleen ontzettend moe door die medicijnen. Lig de halve dag te pitten.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_109706999
Jeeej, we zijn weer lekker thuis! Home sweet home!! ons poezebeest ligt alweer lekker op haar eigen plekje,en de was draait! Nog 1 nachtje en dan komen morgen de pups thuis!

Ik heb op zich een redelijke week gehad, Heb wel geleerd dat ik niet meer met onze vrienden op vakantie ga, We genieten allebei op zo'n totaal andere manier van vakantie, Wij willen het liefst een combinatie van rust en actie, en zij zitten alleen maar binnen op liggen op bed, En ik kan ook even geen kind meer horen, Ik ben gek op kinderen hoor, maar na een week met alleen maar gedrein en gekrijs, ben ik blij dat ik weer thuis ben!

Zo hoe was jullie week?
S. 2014
J. 2016
pi_109718740
Even tot rust komen met een rustgevend muziekje :) heb een leuke radio zender gevonden, doet wonderen.(+kopje thee evt heeft me ook wel eens gekalmeerd)
pi_109718847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb vorige week een intake gesprek gehad, daarnaast heb ik volgende week en de week daarop nog een aantal afspraken. Ben wel blij dat ik het gedaan heb, ben alleen ontzettend moe door die medicijnen. Lig de halve dag te pitten.
Mooi om te horen dat je het achteraf als goede stap beschouwt de(ze) medicatie.
Moeheid is niet ongewoon bij mirtazepine, maar na een week of 2 zal het hoogst waarschijnlijk een stuk minder zijn;)!
pi_109725104
Ben ik depressief omdat ik niks wil? Of wil ik niks omdat ik depressief ben?

Ik neig met mijn gedachtes naar het eerste... En ik weet niet hoe ik het moet doorbreken, ik heb eigenlijk geen dromen.. Ja soms zie ik een leuk meisje en dan kan ik best dromen over hoe het zou zijn met haar oid... Maar contact leggen doe ik niet...

Ik ontwijk liever alles in het leven, dat kost minder moeite.. Ik heb eigenlijk nooit een echt ''doel'' gehad wat ik na wou streven... Ik heb ook geen idee of ik dat zou kunnen hebben...

Maar dat heeft er denk ik ook wel voor gezorgd dat ik ook niks meer probeer.. Het heeft me nooit iets gegeven namelijk, nooit iets opgeleverd... Dus waarom moeite doen als je er niks voor terugkrijgt?

Ik ben zo passief als ik weet niet wat en om dit soort gedachtes heb ik dus het gevoel alsof ik eigenlijk niet ''wil leven'' Dat het leven niet voor mij gemaakt is.

Maar tegelijkertijd moet je om fijn te leven ook ''willen leven'' Dus voor mijn gevoel heb ik hier wel een soort van probleem...

Heeft iemand van jullie hier gedachtes over?
Rustig aan.
pi_109725202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:57 schreef kingtoppie het volgende:

Ik neig met mijn gedachtes naar het eerste... En ik weet niet hoe ik het moet doorbreken, ik heb eigenlijk geen dromen.. Ja soms zie ik een leuk meisje en dan kan ik best dromen over hoe het zou zijn met haar oid... Maar contact leggen doe ik niet...

Ik ontwijk liever alles in het leven, dat kost minder moeite.. Ik heb eigenlijk nooit een echt ''doel'' gehad wat ik na wou streven... Ik heb ook geen idee of ik dat zou kunnen hebben...

Maar dat heeft er denk ik ook wel voor gezorgd dat ik ook niks meer probeer.. Het heeft me nooit iets gegeven namelijk, nooit iets opgeleverd... Dus waarom moeite doen als je er niks voor terugkrijgt?

Ik ben zo passief als ik weet niet wat en om dit soort gedachtes heb ik dus het gevoel alsof ik eigenlijk niet ''wil leven'' Dat het leven niet voor mij gemaakt is.

Maar tegelijkertijd moet je om fijn te leven ook ''willen leven'' Dus voor mijn gevoel heb ik hier wel een soort van probleem...

Gebruik je medicatie?
Iedereen op deze wereld,
Mag er zijn,
En genieten van deze mooie wereld :)
Ik heb ook hele dagen in bed gelegen hoowr maar dmv medicatie en je er door heen slaan en een "hier ben ik" additude hou ik het vol. Ook mij blijven ze suggestief vragen of ik toch niet dagbesteding wil etc maja ben al lang blij zo nu ik ben zo als ik ben :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:06:18 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109725290
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:57 schreef kingtoppie het volgende:

ben je naar de huisarts geweest, of doorverwezen, hebben ze bij jou de diagnose gesteld dat je een depressie hebt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109725343
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef Re het volgende:

[..]

ben je naar de huisarts geweest, of doorverwezen, hebben ze bij jou de diagnose gesteld dat je een depressie hebt?
Geen idee wat ze precies doen.. Volgens mij zijn ze nog bezig met een diagnose maar ik krijg wel antidepressiva van de psychiater.
Rustig aan.
pi_109725392
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:01 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Gebruik je medicatie?
Iedereen op deze wereld,
Mag er zijn,
En genieten van deze mooie wereld :)
Ik heb ook hele dagen in bed gelegen hoowr maar dmv medicatie en je er door heen slaan en een "hier ben ik" additude hou ik het vol. Ook mij blijven ze suggestief vragen of ik toch niet dagbesteding wil etc maja ben al lang blij zo nu ik ben zo als ik ben :)
Mjah.. Ik wil weer eens iets meemaken eigenlijk.. Op deze manier doorgaan is eigenlijk niet echt mijn ding. Dat ''willoze'' gevoel vind ik echt niks
Rustig aan.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:12:46 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109725423
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen idee wat ze precies doen.. Volgens mij zijn ze nog bezig met een diagnose maar ik krijg wel antidepressiva van de psychiater.
ah welke krijg je dan (probeer me een beetje van de situatie op de hoogte te brengen)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109725525
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:12 schreef Re het volgende:

[..]

ah welke krijg je dan (probeer me een beetje van de situatie op de hoogte te brengen)
:P Sorry :)

Ehm, 2 jaar geleden kreeg geslaagd voor de havo, daarna heb ik 6 maanden op de hogeschool gezeten in utrecht... In die tijd is er een vriend van me voor de trein gesprongen.
Toen ben ik ermee gekapt omdat ik de studie niet leuk vond. Nu ben ik bezig met vwo zodat ik ingeloot kan worden voor geneeskunde (hoewel ik me daar eigenlijk ook niet echt voor kan motiveren maargoed)

Na de eerste paar maanden school heb ik mezelf over de drempel gezet om naar de dokter te gaan die stuurde me door naar de psychiater en die schrijft dus ''venlafaxine'' voor.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')