Sneller drinken? Hoe lang laat je je bier staan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Al gedaan, het probleem blijft zich voordoen.
Het betreft Hertog Jan, welke doorgaans gewoon erg goed te drinken is.
Pfoe, niet zo heel erg lang, hij is in ieder geval nog koud als ie op is.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sneller drinken? Hoe lang laat je je bier staan?
Oke, thanks voor de tip, ik zal het is proberen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
Heet water met zout, daarna mey koud water naspoelen.
Nee niet eensquote:
Nee ook nietquote:
Maar, is het nou opgelost?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee niet eens
[..]
Nee ook niet
In ieder geval alleen die gereageerd hebben, bedankt voor jullie bijdrage
Sorry hoor, maar dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oke, thanks voor de tip, ik zal het is proberen.
Jepquote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar, is het nou opgelost?
[..]
Sorry hoor, maar dit kan echt niet.
wat had je nu fout gedaan dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep
&
Komt door de drankNee sorry, slordigheid, ik zie het nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat had je nu fout gedaan dan?Ik has is i.p.v. eens toegepast in mijn zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Dood slaan' is dat het bier zijn 'prik' snel verliest en het schuimkraagje er als een slappe piemel bij staat. ( dus volledig prikloos bier waar geen smaak meer aan zit )Ook in moeilijke tijden.
Je hebt moeite met lezen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
Dood slaat of dood gaat?
Wtf lees ik.
Ooit frisdrank in datzelfde glas gehad?quote:Vraag: Hoe kan het dat mijn bier zo gauw 'dood slaat' ?
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ooit frisdrank in datzelfde glas gehad?
Indien ja dan kun je het net zo goed wegsmijten
Dit inderdaad.. bierglazen nooit in de vaatwasser doen..quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef miesjelle112 het volgende:
Niet schoonmaken met afwasmiddel, liefst ook niet in de vaatwasser.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee, ik heb nu een ander glas gepakt.
Probleem opgelost.![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |