Yup, als het Opaatje het behaagt zijn kop te laten zien op de stream dan hé? Tot dan moeten we maar wat creatief freewheelen zonder preventief geruimt te worden....quote:
Hij heeft er een stuk of drie denk ik (hoop ik)quote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie nou al sinds 26 maart hetzelfde shirt aan?
Bedankt voor het langskomen met de bezemwagen Gertquote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef Gert het volgende:
Er mag hier best veel, maar helaas is het uit de hand gelopen.
Het is een beetje opgeschoond. Graag onmiddelijk stoppen met onderlinge persoonlijke aanvallen.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie nou al sinds 26 maart hetzelfde shirt aan?
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het langskomen met de bezemwagen Gert
Die bezemwagen kwam hier nooit eerder... maarrehh was dit je laatste post hier weer by the way?quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef Dieandere het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.![]()
Kon dat nou ook maar op die stream he, de bezemwagen wat ik toch hoor af en toe wtf...![]()
Fijne pasen allemaal.
Weet je dieandere, ik bots ook wel eens tegen iets aan wat me niet zint, dan tel ik tot 186, kan wel eens maanden duren, zo langzaam tel ik, en dan ga ik weer eens kijken. Bevalt me goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef Dieandere het volgende:
Ik had gevraagd om account verwijdering wegens censuur in topics...![]()
Dus dan maar de harde aanpak, ik ga voor de ban wil niks met pest mensjes cq fora te maken hebben...![]()
Fok sucks dus dat.
Vooral bepaalde mods, die denken mee te liften op andermans stream en genieten van de rellen...![]()
Zo zie je maar weer, Fok! doesn't suck, we helpen elkaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Dieandere het volgende:
Ja en dat is nou net mijn problem kan ik niet, maar wel goeie tip ga ik iets mee doen daar heb ik nou wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |