Nou aan de smerige taal te zien moet het wel erg gezellig zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
In Tonja's Tekenshow wordt aardig ingespeeld op de actuele gebeurtenissen op de chats
[ afbeelding ]
awww liefffffffquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het spel bij tonja wordt voortijdig stilgelegd, want op de stream bij DJ Provox is zojuist een bevalling gaande
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het spel bij tonja wordt voortijdig stilgelegd, want op de stream bij DJ Provox is zojuist een bevalling gaande
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwent haar teveelquote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, eentje voor Pearlbitch dan, die blijkbaar houdt van lekkere wijfe én bevallingen..![]()
Lekker kontjuh ......quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, eentje voor Pearlbitch dan, die blijkbaar houdt van lekkere wijfe én bevallingen..![]()
http://www.provox-entertainment.nl/ditisopaatje%20merchandise.htmquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Dieandere het volgende:
The godfather of ustream heeft het maar druk he...
De strengst bewaakte chat wegens de enorme toestroming van zijn fans.![]()
Toch zou ik het leuk vinden als de oop he, met nadruk op de oop en zijn personeel iets van zich zouden willen laten horen, ik wil gewoon zo`n t-shirt bemachtigen, voor ze zijn uit verkocht voor de zomer.
Ik bespeur hier een lichte jalouzie omtrent de tomeloze toeloop op Oop's chat doch geblokkeerd door de aldaar geïnstaleerde zeer strenge persoonsgerichte ballotagecommissie..ik snap die frustratie best wel, ik loop zelf ook wel tegen chats aan waar wel kijkekijke maar verder je kop hâwe devies is, ken je dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Dieandere het volgende:
The godfather of ustream heeft het maar druk he...
De strengst bewaakte chat wegens de enorme toestroming van zijn fans.![]()
Toch zou ik het leuk vinden als de oop he, met nadruk op de oop en zijn personeel iets van zich zouden willen laten horen, ik wil gewoon zo`n t-shirt bemachtigen, voor ze zijn uit verkocht voor de zomer.
Nou ik herken wel een spelfout in een zeer lange, maar volstrekt zinloze reactie...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een lichte jalouzie omtrent de tomeloze toeloop op Oop's chat doch geblokkeerd door de aldaar geïnstaleerde zeer strenge persoonsgerichte ballotagecommissie..ik snap die frustratie best wel, ik loop zelf ook wel tegen chats aan waar wel kijkekijke maar verder je kop hâwe devies is, ken je dat?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Dieandere het volgende:
[..]
Nou ik herken wel een spelfout in een zeer lange, maar volstrekt zinloze reactie...
geïnstaleerde![]()
Voor de rest reageer ik niet eens meer in dit bagger topic, de tijd zal het leren he....
geweldige mooie kittensquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in een dolle bui, check dit gelijk ook even op taalfouten, je hebt vast nix beters te doen denk ik...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef Dieandere het volgende:
Uit sociale overwegingen zwaai ik nog even terug, wel zo beleefd toch...
********************************************************************************
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |