Gekke Geerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij trekt in volle zalen.
Doe dan nou niet, krijgen we weer die discussie van beste publiek in NL, ook al zingen ze allemala pas als ze voor staan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Ties02 het volgende:
NEC publiek hele eerste helft stilnu dit gaan zingen
Jij bent ook nog steeds een van de mentaal zwakkeren van deze samenleving hè?quote:
Ik had het over de ironie van: wat zijn die moffen stilquote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe dan nou niet, krijgen we weer die discussie van beste publiek in NL, ook al zingen ze allemala pas als ze voor staan.
Omdat die kramp had ja, dus die moest er uit..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha Frank kut trollIpv siem de jong Ozbiliz er uit halen
Niks kramp, spuitje in z'n been en goanquote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat die kramp had ja, dus die moest er uit..
Zal dit punt verlies ook als een bom inslaan in Rotterdam?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had het over de ironie van: wat zijn die moffen stil
Waar basseer je dat op? En wat heb ik hiermee te maken?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Steeds een goede aanval staat er niemand voor de goal
[..]
Jij bent ook nog steeds een van de mentaal zwakkeren van deze samenleving hè?
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal dit punt verlies ook als een bom inslaan in Rotterdam?
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal dit punt verlies ook als een bom inslaan in Rotterdam?
Dat heb je zelf niet door?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op? En wat heb ik hiermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |