Maar van wie ben jij nou eigelijk een kloon?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Alweer 559 jaar Istanboel, ook voorspeld door de profeet (vrede zij met hem).
Het grootste moslimland ter wereld is Indonesië, daar is geen zwaard aan te pas gekomen. Nu jij weer.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:27 schreef GewoneMan het volgende:
wie wil er anders moslim worden met al die debiele regels
welke vrede? moslims hebben nooit vrede gekendquote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Alweer 559 jaar Istanboel, ook voorspeld door de profeet (vrede zij met hem).
Omdat de dienaars van satan de moslims niet met rust laten en altijd zullen aanvallen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef GewoneMan het volgende:
welke vrede? moslims hebben nooit vrede gekend![]()
Een moslim mag een mede-moslim niet vermoorden, dat zijn nu eenmaal de islamitische regels.quote:altijd in oorlog en als die er ff niet is (bij gebrek aan tegenstanders) dan moorden ze elkaar uit
Hoe wil je het anders noemen dan als je meedoet met het bezetten van andermans land en onrechtvaardigheid aan het verspreiden bent, dan doe je satan's werk op aarde.quote:
geen idee die billy is eem beetje van het padjequote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef YazooW het volgende:
De dienaars van satan?
Waar gaat het heen met dit topic?
Het Islamitische leiderschap in de Amerikas, Australie en Noord-Euopa vroeger is bekend ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je een clown bent die de geschiedenis moet bestuderen ipv zichzelf belachelijk te maken.
Moslims hebben in het verleden de wereld geregeerd en daar zal het uiteindelijk weer naar toegaan.
Heb je gedronken?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan als je meedoet met het bezetten van andermans land en onrechtvaardigheid aan het verspreiden bent, dan doe je satan's werk op aarde.
Ik vind het gewoon een beetje raar dat opeens Satan erbij gehaald moet worden, waar moet je wel niet met je hoofd zitten om daarbij te komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Nog nooit van mijn leven gedronken zoals het een goede moslim betaamt.
Oh zoals gedaan in Byzantium bedoel je.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan als je meedoet met het bezetten van andermans land en onrechtvaardigheid aan het verspreiden bent, dan doe je satan's werk op aarde.
vrouwen onderdrukken in naam van het geloof is natuurlijk niet veel beter, maar je hebt een punt. moreel dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat gebeurt er wanneer je de wereld met je islamitische bril analyseert.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef YazooW het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje raar dat opeens Satan erbij gehaald moet worden, waar moet je wel niet met je hoofd zitten om daarbij te komen.
Is dat wat ik doe dan? Donder eens op met mij te beschuldigen van dingen die totaal nergens op slaan...quote:Op zondag 11 maart 2012 20:36 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat gebeurt er wanneer je de wereld met je islamitische bril analyseert.
Jullie hebben met geweld geprobeerd Europa binnen te vallen maar verder dan Byzantium en Spanje zijn jullie niet gekomen en uit Spanje zijn jullie weer eruit getrapt gelukkig. Was dat ook om de legers van de satan te verslaan? Die woonden in Noord-Europa?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Zegt genoeg hé dat je Noord-Europa moet zeggen i.p.v. Europa.
Islamitische vrouwen worden niet onderdrukt. De meerderheid van de bekeerlingen naar de Islam zijn vrouwen en niet omdat ze met een moslim willen trouwen. Het zijn de mannen die zich naar de Islam moeten bekeren willen ze met een moslima trouwen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vrouwen onderdrukken in naam van het geloof is natuurlijk niet veel beter, maar je hebt een punt. moreel dan.
Yazoo, ik kan dezelfde vraag aan jou stellen: heb jij soms gedronken?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:37 schreef YazooW het volgende:
Is dat wat ik doe dan? Donder eens op met mij te beschuldigen van dingen die totaal nergens op slaan...
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Yazoo, ik kan dezelfde vraag aan jou stellen: heb jij soms gedronken?
Jij vroeg mij toch echt wat, ik heb je een antwoord gegeven. Nergens heb ik gezegd dat jij de wereld met een islamitische bril analyseert. Begrijpend lezen is ook een vak.
Heb het toch echt goed gelezen hoor...quote:Dat gebeurt er wanneer je de wereld met je islamitische bril analyseert.
En heb je je eigen vraag ook goed gelezen?quote:
En ik heb je een antwoord gegeven.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef YazooW het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje raar dat opeens Satan erbij gehaald moet worden, waar moet je wel niet met je hoofd zitten om daarbij te komen.
Ik heb je niet beschuldigd, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef YazooW het volgende:
Jij begint opeens over Satan, dus vraag ik aan jou waar je wel niet met je hoofd moet zitten om bij zoiets te komen. Vervolgens "beschuldig" je mij ervan dat ik de wereld met een Islamitische bril analyseer.
Misschien wat duidelijk verwoorden de volgende keer dan, zeg dan ook niet: met JE islamitische bril maar bijvoorbeeld met EEN islamitische bril.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik heb je niet beschuldigd, dat maak jij ervan.
Jij begint opeens over Satan: Klopt.
dus vraag ik aan jou waar je wel niet met je hoofd moet zitten om bij zoiets te komen: Vervolgens geef ik antwoord dat je bij satan aanbeland als je de wereld met een islamitische bril analyseert.
Met je doel ik toch echt op mezelf.
Nee, ik blijf 'je' gebruiken omdat het niet fout is.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef YazooW het volgende:
Misschien wat duidelijk verwoorden de volgende keer dan, zeg dan ook niet: met JE islamitische bril maar bijvoorbeeld met EEN islamitische bril.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |