Nee nu ben ik als vermaak LA aan het google mapsenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
En die mensen willen Catrice lakjes of wat?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
In het ergste geval krijgt hij een wortelkanaalbehandeling en moeten we meteen 200 euro neerleggen
Wat dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
De bron staat er toch bij? Wat moet je dan nog doenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..quote:
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om worden![]()
Wat een naaistreek
Bwaohhh trouwschoenen weer uit gedaan.. Toch zo'n 3u vol gehoudenDikke teen voelt numb
Hé, daar heeft een vriendin van me een jaar of 3 gewoondquote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA ik ben op die website aan het checken wat de kosten worden. Dus ik ga registreren. Natuurlijk Google translate aan want Braziliaans. Ik wil een land kiezen..
[ afbeelding ]
Nee ze zijn eik precies goed. Maar dit zijn typische trouwschoenen en er zit een kussentje bij mijn tenen en dat is errrrrg wennenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!
Fuck youquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice 2 voor 4 euro vanaf dinsdag, ook die LEIk koop dan denk ik 1 setje extra om te swappen
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swapquote:
Nee jij niet nee; maar ik vind catrice wel nog leuke lakjes hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swap
Klinkt als de Fok!relquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Is dat dat je buitenlandse series enzo weer kunt kijken? Niet dat ik advies kan geven hoor, maar dan lees ik even mee want dat wil ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, peoples, ik wil graag gaan downloaden via nieuwsgroep-dingesssen. Tips waar ik dan het best een abbo kan nemen? Want ik snap er de ballen van
eweka oid?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, peoples, ik wil graag gaan downloaden via nieuwsgroep-dingesssen. Tips waar ik dan het best een abbo kan nemen? Want ik snap er de ballen van
Oe, geen idee en mijn man die dat altijd doet hier via betaalde nieuwsgroepen is net de deur uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
ewekaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
ik gebruik ook grabit en wwerkt perfectquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
Zaten wij bij (hebben we opgezegd; want we downloaden eigenlijk te weinig.
Met ftd kun je heel overzicht krijgen van de downloads die beschikbaar zijn. Dan kun je via site zoals binsearch.org ofzo zoeken naar het nzb-bestand.
Daarna via grabit (hmm vlg mij wist Sjaan hier wel een beter download-programma voor) kun je dan de film/serie/muziek/whatever binnen halen
Bob Rossquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, geen idee en mijn man die dat altijd doet hier via betaalde nieuwsgroepen is net de deur uit.
Hij heeft wel vanochtend 16 gieg aan Bob Ross afleveringen voor mij binnen gehaald
FTD bestaat niet meer...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
Met ftd kun je heel overzicht krijgen van de downloads die beschikbaar zijn. Dan kun je via site zoals binsearch.org ofzo zoeken naar het nzb-bestand.
Daarna via grabit (hmm vlg mij wist Sjaan hier wel een beter download-programma voor) kun je dan de film/serie/muziek/whatever binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
FTD bestaat niet meer...
Wij gebruiken nu:Oh zie.. Zo lang is het al geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThxWij hadden een abo van 7,5 per maand.quote:No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hier kan je goed nzb's vinden:quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan nu uitzoeken wat FTD en NZB en grabit inhoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe, cool hequote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bob Ross![]()
![]()
Ik zag je mooien schilderij ook op FB
Ja, zeker cool!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, cool he![]()
We hebben de eerste vervolgdate al besproken, moeten alleen nog even een datum pikken.
Ik ga even cheap ass kwasten scoren op Ebay denk ik, van de week eens zoeken
Is lachen joh!![]()
Bob tha man!
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier kan je goed nzb's vinden:Oke, even de sukkelmodus aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel, ik zoek daar iets en ik heb iets gevonden.
Dan wil ik dat downloaden. Wat moet ik dan doen/hebben?Don't come closer, I might hurt you
Le fu, dan vliegen die million stylez dus helemáál als mongolen die winkel uitquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice 2 voor 4 euro vanaf dinsdag, ook die LEIk koop dan denk ik 1 setje extra om te swappen
Gelukkig hoef ik er maar 2 in principe, en zijn dat degene die er in het potje het minst interessant uitzien volgens mij. Alleen wil ik nog een vaste collectie lakje van Catrice, dus daar moet er dan wel weer 1 bij voor de korting.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Le fu, dan vliegen die million stylez dus helemáál als mongolen die winkel uitzul je zien dat ze er toch maandag al staan en dat ik te laat ga zijn..
Waar had jij gevonden dat ze pas de 15e komen? Dat zou mij wel belachelijk goed uitkomen nl.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er maar 2 in principe, en zijn dat degene die er in het potje het minst interessant uitzien volgens mij. Alleen wil ik nog een vaste collectie lakje van Catrice, dus daar moet er dan wel weer 1 bij voor de korting.
op zondag?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Lindytje het volgende:
Meh, naar de uni om een boek te halen....
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar had jij gevonden dat ze pas de 15e komen? Dat zou mij wel belachelijk goed uitkomen nl.en als ze met zo'n korting zijn wil ik denk ik de hele collectie
![]()
en nog een paar voor mijn swapmaatje, als het lukt..
Ik kwam trouwens ook op een blog dat Catrice met 2 collecties tegelijk komt en dat niet elke winkel beiden zal voeren
Wat grappig dat de uni op zondag open is. Wel relaxed als je iets nodig hebtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet morgen een opdracht inleveren en daar heb ik een boek voor nodig
En anders bel ik je gewoon op om te vragen wat ik voor je mee moet nemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef Incantrix het volgende:
Dat ja, echt zwaar annoyingen ik hoop het echt, Bambi
dan ben ik al een beetje hersteld enzo..
Als ik dat zie lees ik steeds Mephisto en denk dan aan Mephisto van South Parkquote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik ga waarschijnlijk swappen voor Hefesto's.
Ja.quote:
en dan neemt de anesthesioloog opquote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders bel ik je gewoon op om te vragen wat ik voor je mee moet nemen.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders bel ik je gewoon op om te vragen wat ik voor je mee moet nemen.![]()
Ze hebben trouwens de verzendkosten flink verlaagdquote:
Ja, en handig vooralquote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat grappig dat de uni op zondag open is. Wel relaxed als je iets nodig hebt
Ik zat van de week weer eens te kijken naar Masters, maar buiten dat het niet te betalen is, moet ik dat ook echt niet willen nu qua tijdsinvestering, maar ja... stiekem kriebelt het wel...
Arggg.
Nou ja, misschien over een jaartje of wat
Heeft jouw douglas ze dan nog?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Voor Beyu 209. Want ik heb Fantasy Fire, dus die backup hoef ik niet meer.
Alleen toen wouden er 2 Amerikanen wel hun Hefesto daarvoor swappen, dus toen heb ik er nog maar 1 gehaald bij de Douglas.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens de verzendkosten flink verlaagd![]()
![]()
@LinThanx bubs!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens de verzendkosten flink verlaagd![]()
![]()
@LinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze dat niet eerder kunnen doen?
3!
Nu is het tot 33 lakjes voor +/- ¤ 22quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ze dat niet eerder kunnen doen?
Ik denk dat ze daar wel vaker boeken uitlenen, dus misschien weten zij wel hoe dat moet.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en handig vooral![]()
Ik heb alleen nog nooit een boek geleend daar, dus geen idee hoe dat werkt
Ze krijgen af en toe nog een nieuwe binnen denk ik, want hij staat er soms niet en dan opeens wel weer.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heeft jouw douglas ze dan nog?hiero heb ik de laatste weggeplukt en sindsdien nooit meer gezien
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu is het tot 33 lakjes voor +/- ¤ 22
Oh, hier issie nooit meer teruggekomen.. Nouja, ik heb 'm al.. Maar het is zulk goed ruilmateriaalquote:Op zondag 11 maart 2012 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze krijgen af en toe nog een nieuwe binnen denk ik, want hij staat er soms niet en dan opeens wel weer.
Maarrem, ik ga even skaten. Is goed voor me, ofzo.
Tot later!
Is ook zo als ze verzonden zijn gaat het best snel, maar die tijd er voor hequote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil er nog een stuk of 10, alleen heb ik eigenlijk geen zin om nog eens drie miljoen jaar te wachten eer ze eens verzenden
en LEVENSGEVAARLIJK om te verzenden toch? Of waren dat andere lakjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil er nog een stuk of 10, alleen heb ik eigenlijk geen zin om nog eens drie miljoen jaar te wachten eer ze eens verzenden
Ja, snap ik wel, bah zeg. Wat een naar verhaal, zo'n klootzak die even je avond, je lip en misschien je tand verneuktquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aahw,is zenuwachtig voor de tandarts straks.
De info mag je altijd doorsturen kan ik kijken of het rendabel isquote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 11 maart 2012 15:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ook zo als ze verzonden zijn gaat het best snel, maar die tijd er voor he
[/. O
Datte inderdaad ja
BBQ, dat waren m'n aussies
Oh, Bubs, ze vroegen trouwens nog of ik iemand wist die network-member wilde worden, dan krijg je picturepolish en ozotic met korting en dan verkoop je het door. Ofzo. Dacht eigelijk dat je het niks zou vinden, maar hey, ik vraag het toch maar even.
Oh, en sorry voor de fucked up quote, maar Loki ging over de ipad lopen
Ja preciesquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, bah zeg. Wat een naar verhaal, zo'n klootzak die even je avond, je lip en misschien je tand verneukt![]()
Wel goed dat hij naar de tandarts gaat ermee
Ik bedoelde dequote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De info mag je altijd doorsturen kan ik kijken of het rendabel is
Nvm, weet het al van Speesquote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Diconnected het volgende:
What happend Unff? Geen zin om terug te lezen
Zit mobiel, dus niet heel uitgebreidquote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Diconnected het volgende:
What happend Unff? Geen zin om terug te lezen
Oh bwhehehe. Ja inddquote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nvm, weet het al van Speesmaar lekker dan
hopelijk hoef je niet de hoofdprijs te betalen straks...
Vraag ijs, die heeft meer rechten dan wij door de uvaquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil het boek dowmloaden, want ik heb geen zin om naar de uni te gaan, maar kan het nergens vinden, of vertrouw de websites niet![]()
Lindyyyy!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil het boek dowmloaden, want ik heb geen zin om naar de uni te gaan, maar kan het nergens vinden, of vertrouw de websites niet![]()
Diccooooooquote:
Gewoon een mooie paperblank kopenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Gastenboek uitzoeken
Wtf zijn er veel soorten
Kan zij zo boeken downloaden dan??quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vraag ijs, die heeft meer rechten dan wij door de uva
quote:
Ik zit op de vu.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vraag ijs, die heeft meer rechten dan wij door de uva
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik aan cif vroeg; zei ie: Bestel maar iets...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh, zo, nee, ik wil een download hebben, anders moet ik zo nog even naar de uni.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno?Maar dingen die bij ons op 'vraag uit depot' staan, kan zij zo krijgen
Ik was nieuwsgierig, maaruh, je hebt gewoon ook Paperblanks gastenboekenquote:
Heh, grapjas.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ijs, maak jij mijn linguistics-opdracht voor mij?
Oh, ik heb nog naar je gezwaaid gister toen we je durp uit redenquote:
Kak.... het was te proberenquote:
Ik woon in het noorden, dat heb ik toch heul niet gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog naar je gezwaaid gister toen we je durp uit reden
Maak jij mijn opdracht?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog naar je gezwaaid gister toen we je durp uit reden
Aww. Helpen vind ik geen probleem trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak.... het was te proberen
Ik weet heul niet wat ze willen en nu moet ik naar de uni en ben ik zielig
Och, zo groot is het durp toch niet, kon je best zienquote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden, dat heb ik toch heul niet gezien.
Awesomesauce!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Diccoooooo
Vacance was leuk!
Met veel eten en bier en zon en skiën
Ja hoor, zeg maar wat de vraag/opdracht is.quote:
Waarom gaat de communicatie dan zo kut tussen die twee?quote:
Dat is liefquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww. Helpen vind ik geen probleem trouwens.
Er staan toch tractors voor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Och, zo groot is het durp toch niet, kon je best zien
ja ikke welquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awesomesauce!
Je hebt het zonnetje meegenomen
Dat kan ik je vast vertellen als ik ben afgestudeerdquote:Op zondag 11 maart 2012 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom gaat de communicatie dan zo kut tussen die twee?
En mannen die naast carbid-bussen staan met baarden en rieken in hun handen om buitenlanders en mensen van buiten het dorp te werenquote:
Regel je dan meteen mijn verloren punt?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ik je vast vertellen als ik ben afgestudeerd
* SpaceInvaders stikt in nibbit
En fakkels.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En mannen die naast carbid-bussen staan met baarden en rieken in hun handen om buitenlanders en mensen van buiten het dorp te weren
joooaaaaahhhh!quote:
je moet niks, want zondagquote:
Oh, en maagden in dirndls die op de hooiberg in de schuur wulps liggen te wezenquote:
Wel met mobiel met internet, anders kan ik niet fokken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, en maagden in dirndls die op de hooiberg in de schuur wulps liggen te wezen
Uiteraard!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met mobiel met internet, anders kan ik niet fokken.
Naakte Lin achter de pcquote:
Bwhehehehe, kewl.quote:
Je nieuwe telefoon waarop je zit te fokken steunt op je bos schaamhaar?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je nieuwe telefoon waarop je zit te fokken steunt op je bos schaamhaar?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je nieuwe telefoon waarop je zit te fokken steunt op je bos schaamhaar?
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kijk eens aan, deze opdracht lukt ook wel met alleen de slides van de colleges
Niks meer aan doen, ik kan mijjn joggingpak aanhouden
de nadaquote:
kiek eens an! Helemaal relaxed!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kijk eens aan, deze opdracht lukt ook wel met alleen de slides van de colleges
Niks meer aan doen, ik kan mijjn joggingpak aanhouden
Volgens mij is het heul niet zo moeilijk...quote:
Dat is het bij mij alquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kiek eens an! Helemaal relaxed!
Ik ga weer eens wat doen hier, anders wordt het wéér zo'n kansloze "ik heb niks gedaan"dag
Is dat diezelfde van een tijdje terug?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij is het heul niet zo moeilijk...
Luiheid to tha max
Ja, diequote:Op zondag 11 maart 2012 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat diezelfde van een tijdje terug?
Die was idd niet echt lastig nee.quote:
Ik moet alleen straks even de termen enzo opzoeken en dan komt dat vast wel goedquote:
Lazy is goed!!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet alleen straks even de termen enzo opzoeken en dan komt dat vast wel goed
Awesomequote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Termen zijn doorgaans goed te vinden online.
Goeden activiteitenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga..... de vuilnisbak maar eens leegmaken; want die stinkt me toch een uur in de wind
En wat lezen.
Ja dat was het wel![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden activiteiten
Ik zou niet meer doen als ik jou was
Post gelopen. Maar er zit een metalen rand om die tassen.quote:
Ah. Good busyquote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Post gelopen. Maar er zit een metalen rand om die tassen.
Pijnlijk vooral.quote:
Trolling sun.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk: Ah nu de zon er nog is; kan ik nog even lekker buiten in de tuin lezen.
*loopt tuin in*
Fuck. Alle zon al weg uit de tuin
Oh wel erg tofquote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Trolling sun.
Oh en Priem, qua gastboek, wij gaan m'n moeder verrassen door een kalender met foto's van haar en d'r vriend neer te leggen, en dat mensen daar hun naam in kunnen vullen bij hun verjaardag. En dat functioneert dan dus ook gelijk als gastboek. Misschien een idee?
Nachtwerk y/n?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik werken bij een tankstation langs de snelweg? Ik zie namelijk al helemaal voor me dat een paar overvallers me overhoop schieten
Mijn schoonmoeder heeft daar niet al te beste ervaringen meequote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik werken bij een tankstation langs de snelweg? Ik zie namelijk al helemaal voor me dat een paar overvallers me overhoop schieten
Dunno, ook overdag. Maar ik moet soberso over een vet verlaten weg fietsen dus liever ga ik naar niet 's avonds werkenquote:
Fuuuuu!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En goffer, ik ben beaus. We zitten nu nog op die klote tandarts te wachten. Tis nog een stom wijf dat raar praat en slist ook nog.
Dan niet aan beginnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno, ook overdag. Maar ik moet soberso over een vet verlaten weg fietsen dus liever ga ik naar niet 's avonds werken
Ik kan daar zo slecht tegen hequote:
Ligt er geen Privéquote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen heze wist een half uur voordat wij aan de beurt waren ook wel dat ze uitliep. Bel dan ff ofzo. Heb de Donald duck ook al uit
Ohh daar kan ik zo niet tegen he.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ligt er geen Privé?
Maar ik kan daar ook nooit tegen. Heb ook een keer 2,5u moeten wachten in het ziekenhuis voor iets wat maar 5 min duurde
moet je sesamstraatliedjes gaan zingen, mss word je dan sneller geholpenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh daar kan ik zo niet tegen he.nee geen prive, wel een sesamstraat
Omdat tussenstop ze meer oplevert?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging vluchten naar NY zoeken. Hoezo vliegen ze niet rechtstreeks?
Spannond.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Whiej, ik ga mijn haar verven, knalrood
Echt rood-rood, ipv oranjerood, weer eens wat anders![]()
Gaaf!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Lindytje het volgende:
Zoiets zou het moeten worden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Thanks for your purchase! Your order from DollishPolish is complete.
roodquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Lindytje het volgende:
Zoiets zou het moeten worden
[ afbeelding ]
Mijn kleinen falert!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Thanks for your purchase! Your order from DollishPolish is complete.
Ik zat ook te twijfelen over hennaquote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik ga denk ik een keer die henna van lush proberen
ik durf het sowieso al nietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen over henna
Ik durfde alleen niet, op mijn geverfde haar
Dat is zo bij mijn dokter in België is dat ook zoquote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend is ook zo.. Maar ja ik ben dan opgegroeid waar wachttijden van een uur a anderhalf uur normaal is bij de dokter
Maar dan neemt de dokter ook alle tijd voor je ipv het gehaast wat ik hier zie![]()
Geef mij die wachttijden maar
Ik vind het niet erg als hij zijn tijd neemt, maar laat me dan later komen en niet laten wachten.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Heheh in NL is dat zo typisch dat; wanneer men (dokter/tandarts/ziekenhuis) 15 min uitloopt; er hele hoop commentaar komt
Vriend is ook zo.. Maar ja ik ben dan opgegroeid waar wachttijden van een uur a anderhalf uur normaal is bij de dokter
Maar dan neemt de dokter ook alle tijd voor je ipv het gehaast wat ik hier zie![]()
Geef mij die wachttijden maar
Gewoon een keer doenquote:
Jup ! klopt helemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo bij mijn dokter in België is dat ook zo. En die kwam gerust s'avonds laat na 9 uur op controleronde
Ja, wie eckten fokkersquote:Op zondag 11 maart 2012 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie lullen gewoon bijna een topic vol met dit mooie weer???
Kwam jij nou naar de meet (die echt niet in Zeeland isquote:Op zondag 11 maart 2012 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie lullen gewoon bijna een topic vol met dit mooie weer???
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even koffers brengen bij vrienden en koffie drinken undsotot straks!
Spannondquote:
Straks pic !!!!quote:
Oeh heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannond.
Heerlijk gedouched daarstraks, maskertje, haren goed wassen, voeten lekker scrubben, fijn tutten.
Heb je dat helemaal niet meer liggen dan? Ik heb echt een voorraad gezichtsmaskers omdat ik die dingen nooit gebruik.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh heerlijkMoet ik echt ook eens doen.. Te lang geleden al ! Hmmm als ik haarmasker en gewoon masker koop; verbreek ik dan mijn no-buy?
Maar... ontspanning endezo
Neen, want voorbereiding bruiloftquote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh heerlijkMoet ik echt ook eens doen.. Te lang geleden al ! Hmmm als ik haarmasker en gewoon masker koop; verbreek ik dan mijn no-buy?
Maar... ontspanning endezo
Nope normaal had ik die van lush; maar die zijn allemaal opquote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal niet meer liggen dan? Ik heb echt een voorraad gezichtsmaskers omdat ik die dingen nooit gebruik.
OWJAH !!quote:
quote:Bonobo's hebben seks in alle vormen en in alle houdingen en in alle combinaties.
Iedereen doet het met iedereen, zelfs volwassenen met baby's en baby's met elkaar.
Niet dat ze er constant mee bezig zijn, maar seks heeft bij de bonobo meer dan één functie.
Ze gebruiken het bijvoorbeeld na conflicten als verzoeningsmiddel, of om conflicten te voorkomen.
Of om de sociale banden te onderhouden. Of gewoon omdat het leuk is.
Dat ook vrouwelijke bonobo's een orgasme kunnen hebben is niet bewezen, maar je ziet en hoort dat het zo is.
Bij seks met baby's gaat het er heel kindvriendelijk aan toe, van penetratie is geen sprake: mannetjes houden bijvoorbeeld een kind op hun schoot en
beginnen het te masturberen. Wat het kind heel fijn vindt.
Als volwassen dieren paren, hebben de jongen ook altijd de neiging mee te komen doen. Voor hen is het een spel.
En ook een leerproces.
Kinderen hebben ook vaak seks met elkaar, ze experimenteren veel.
quote:
Oeh echt?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Loqi het volgende:
Ik zweer trouwens bij die 1 minuut maskers voor onder de douche van nivea(niet t soort masker wat jij bedoelt, maar ik moest er aan denken
)
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dit vind ik terwijl ik op zoek ben naar onderzoek over de kindvriendelijkheid van musea.
Klinkt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Loqi het volgende:
Jasuper spul, ze hebben verschillende (gekleurd haar, beschadigd haar etc), maar het is natuurlijk meer een conditioner ipv een echt masker
wat lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhh whihihi cif heeft al zitten kijken voor huwelijksreisAls het sowieso goed weer wordt: Toscane; als het weer mwah is; vliegen we naar Andalucia
(ah wat heerlijk dat vriend zo van de vakanties uitzoeken is... Heb ik dus totaal nietIk vind het super om op reis te gaan; maar het uitzoeken
![]()
![]()
)
Aww liefquote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
wat lekkerwij houden allebei niet van dat uitzoeken, handig
![]()
ik zit aan een bak ijs dienet voor me gehaald heeft
want jarig zei hij
quote:
oh dat is wel een goede verdeling ja, wel fijn dat hij daar zo veel tijd in kan stoppen, dan weet je zeker dat je goed zit zo ergens ver wegquote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aww lief![]()
Ja ik heb écht een hekel aan uitzoekenIk heb iets van: ja daar wil ik naartoe en ik boek de eerste site die het aanbiedt
Maar cif die gaat kijken wat er allemaal in de buurt te doen is; waar we naartoe kunnen.. hoe we daar komen.. auto huren.. goedkoopste vlucht etc etc etc. Hij kan daar echt dagen werk in stoppen
Mooi; want dat zoek ik nietMaar ik doe wel alles verder uitzoeken voor trouw en toon hem dan wat keuzes
Is eik best goed verdeelt bij ons
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:19 schreef Loqi het volgende:
[..]thnx!
[..]
oh dat is wel een goede verdeling ja, wel fijn dat hij daar zo veel tijd in kan stoppen, dan weet je zeker dat je goed zit zo ergens ver weg
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Onze reis naar italië (gardameer; waar ie mij ten huwelijk heeft gevraagd) was écht perfect
Had een klein boekje besteld die alles bevatte qua geschiedenis/bezichtigingen zonder dat het saai werd. En zo'n fantastisch mooi hotel. Was heerlijk
Het is alleen een pokke-eind rijden![]()
Maar we gaan er zeker weer naartoe nog
Maar daarom dat ie graag naar toscane wilHéul veel te zien (en wij zijn niet van die strandgangers...) Het is alleen meestal niet al te warm in mei
Dus we wachten nog even af qua weer en maken dan de keuze (lees: maakt hij de keuze
). Ik vind het allemaal best; als ik maar mee mag
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik denk: naja als ik dan toch haarmasker en gewoon masker wil bestellen; kan ik wel even bij lush meteen even wat shampoo en moisturizer bij kopen...
BAM 85 euro in mijn winkelmandje... Das nie de bedoeling nie
Heb em maar weg geklikt
HALLO DAN !!!quote:
Ik heb het weg geklikt !!!! Is toch...best goed van mijquote:
64 voor een fotoquote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en vergeten te melden:zijn tand bleek wel lossig te zitten, maar dat kwam doordat er een aantal zenuwdraadjes gescheurd zijn door de klap, die groeien vanzelf weer aan gelukkig. Maar ze wilde nog wel even een foto maken. Dus ik dacht al: ka-ching
maar we moesten 64 euro betalen waarvan bijna de helft weekendtoeslag
Nou dat was het mooie dus. De foto was 14 euriesquote:
Als je er 1x mee begint; is het moeilijk om andere shampoo nog te aanvaardenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind lush shampoo heel fijn, maar ik ga er echt niet aan beginnen. Ik gebruik super veel shampoo dus dat kost me echt klauwen vol geld
Ik heb lang haar + ik moet het 2x wassen met shampoo achter elkaar zegmaar. Dus zo'n fles gaat er bij mij zo doorheenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je er 1x mee begint; is het moeilijk om andere shampoo nog te aanvaarden![]()
Mijn big is al heel lang op en ik báál echt als een stekker... Gebruik nu goedkope en ik vind mijn haar zo vreselijk
![]()
O nee... gewoon.. nee...quote:
Ja ik normaal ook; maar met lush hoef ik het écht maar 1x te wassenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb lang haar + ik moet het 2x wassen met shampoo achter elkaar zegmaar. Dus zo'n fles gaat er bij mij zo doorheen
Ik vind drogisterijmerken niet zo, maar ik gebruik nu Yes to cucumbers en head&shoulders itchy scalp
Oeh, eftelingpuntenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Reclame van AH op tv over eftelingpunten.
Cif en ik kijken beiden zo:
Kijken naar elkaar.... "WINKELEN IN AH MORGEN !!! "![]()
Oh mennnnquote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet om kwart over friggin' zeven in het ziekenhuis zijn
Thnx dearquote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh mennnn![]()
Lekker...........
Ik zal aan je denken
(gaat net mijn wekker namelijk
Om kwart voor 7 )
Waaaay too earlyquote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx dearik hoop dat ik dan ook redelijk vlot door kan naar de OK, ik moet nuchter blijven..
Ik beloof niet dat ik op dat moment aan je zal denken (want slaapquote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx dearik hoop dat ik dan ook redelijk vlot door kan naar de OK, ik moet nuchter blijven..
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beginnen jullie altijd al om 7 uur met drinken dan?
Dan eindigt het net zo'n beetje jonguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja echt wtf, hoe kun je dan nuchter blijven?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
Jah, eerst hadden ze me om kwart over 1 staan, ik zat me echt af te vragen hoe ik dat door moest komen zonder flauw te vallen.. Maar nu mag ik vanuit bed eigenlijk al niks meer drinken, ook niet wat water ofzoof dan moet ik om kwart over 5 mijn wekker zetten om te drinken
Arme Sien.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sien is kapot...
Ze is heul niet zo vrolijk, ligt alleen maar te liggen en staat een beetje 'moeilijk' op met de achterkant van haar lijf... Lopen wil ze wel, eten niet echt veel... Vorige week was ze de tweede helft van de week juist wel weer vrolijk enzo en actief, maar nu ligt ze weer alleen maar...
Van de week even naar de DA met dogsie
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sien is kapot...
Ze is heul niet zo vrolijk, ligt alleen maar te liggen en staat een beetje 'moeilijk' op met de achterkant van haar lijf... Lopen wil ze wel, eten niet echt veel... Vorige week was ze de tweede helft van de week juist wel weer vrolijk enzo en actief, maar nu ligt ze weer alleen maar...
Wat sneu zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sien is kapot...
Sienepienquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sien is kapot...
Hoe gaat het met jou eigenlijk Taart?quote:
Ah nee toch.....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
Sien is kapot...
Nope.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet oud of wel?
Wanneer begon het? Is het al langer dat ze aan het sukkelen is??quote:
Eat all the foodquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
Zo dus nog maar even een boterham eten en heeel veel drinken ofzoen dan mijn bed in..
nee, dat is nog heul niet oud nee!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet oud of wel?
Nee, begon een paar dagen voor ik op wintersport ging.. en toen dus een weekje heel rustig geweest enzo en toen halverwege deze week deed ze het opeens weer, en nu sinds gisteren is ze weer kapotquote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Wanneer begon het? Is het al langer dat ze aan het sukkelen is??
Dat deed die van mij ook, brokken laten staanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, begon een paar dagen voor ik op wintersport ging.. en toen dus een weekje heel rustig geweest enzo en toen halverwege deze week deed ze het opeens weer, en nu sinds gisteren is ze weer kapot
En qua eten: ze wil d'r brokken niet eten, maar gisteren vond ze buiten een halve Big Mac en die vrat ze binnen 2 seconden opEn brood en gekookte kale pasta lust madame ook wel
maar d'r brokken laar ze staan
Nja kut. Maar dat geeft niet, het wentquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou eigenlijk Taart?
Ik heb geloof ik gemist wat jouw hont hadquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat deed die van mij ook, brokken laten staanen wel bedelen bij het avondeten en alles behalve brokken wel willen eten. En nu eet ze gewoon weer normaal. Hopelijk is het niets ernstig en zit ze gewoon niet lekker in dr velletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
En in mijn ziekelijke drang tot overcompensatieheb ik net bijna een liter melk weggedronken en zit ik nu an mijn tweede pakje capri-sonneno sleep tonight, gotta pee!
Ohh haha. Naja ze is geopereerd aan een vetbult. Maar de weken ervoor had ze buikgriep, daarom was de operatie verschoven. Ze had diaree en niet eten, klein beetje drinken. Helemaal niet meer blij/vrolijk doen en ze bleef alleen maar in haar mand liggenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gemist wat jouw hont had
Waar is de hont aan geopereerd?
Hmm wazig... Ben benieuwd wat da gaat zeggenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, begon een paar dagen voor ik op wintersport ging.. en toen dus een weekje heel rustig geweest enzo en toen halverwege deze week deed ze het opeens weer, en nu sinds gisteren is ze weer kapot
En qua eten: ze wil d'r brokken niet eten, maar gisteren vond ze buiten een halve Big Mac en die vrat ze binnen 2 seconden opEn brood en gekookte kale pasta lust madame ook wel
maar d'r brokken laar ze staan
Lol trixquote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
En in mijn ziekelijke drang tot overcompensatieheb ik net bijna een liter melk weggedronken en zit ik nu an mijn tweede pakje capri-sonneno sleep tonight, gotta pee!
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja kut. Maar dat geeft niet, het went
Ah, arme hontquote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh haha. Naja ze is geopereerd aan een vetbult. Maar de weken ervoor had ze buikgriep, daarom was de operatie verschoven. Ze had diaree en niet eten, klein beetje drinken. Helemaal niet meer blij/vrolijk doen en ze bleef alleen maar in haar mand liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |