Nee nu ben ik als vermaak LA aan het google mapsenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
En die mensen willen Catrice lakjes of wat?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
In het ergste geval krijgt hij een wortelkanaalbehandeling en moeten we meteen 200 euro neerleggen
Wat dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
De bron staat er toch bij? Wat moet je dan nog doenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..quote:
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om worden![]()
Wat een naaistreek
Bwaohhh trouwschoenen weer uit gedaan.. Toch zo'n 3u vol gehoudenDikke teen voelt numb
Hé, daar heeft een vriendin van me een jaar of 3 gewoondquote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA ik ben op die website aan het checken wat de kosten worden. Dus ik ga registreren. Natuurlijk Google translate aan want Braziliaans. Ik wil een land kiezen..
[ afbeelding ]
Nee ze zijn eik precies goed. Maar dit zijn typische trouwschoenen en er zit een kussentje bij mijn tenen en dat is errrrrg wennenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!
Fuck youquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice 2 voor 4 euro vanaf dinsdag, ook die LEIk koop dan denk ik 1 setje extra om te swappen
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swapquote:
Nee jij niet nee; maar ik vind catrice wel nog leuke lakjes hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swap
Klinkt als de Fok!relquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Is dat dat je buitenlandse series enzo weer kunt kijken? Niet dat ik advies kan geven hoor, maar dan lees ik even mee want dat wil ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, peoples, ik wil graag gaan downloaden via nieuwsgroep-dingesssen. Tips waar ik dan het best een abbo kan nemen? Want ik snap er de ballen van
eweka oid?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, peoples, ik wil graag gaan downloaden via nieuwsgroep-dingesssen. Tips waar ik dan het best een abbo kan nemen? Want ik snap er de ballen van
Oe, geen idee en mijn man die dat altijd doet hier via betaalde nieuwsgroepen is net de deur uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
ewekaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
ik gebruik ook grabit en wwerkt perfectquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
Zaten wij bij (hebben we opgezegd; want we downloaden eigenlijk te weinig.
Met ftd kun je heel overzicht krijgen van de downloads die beschikbaar zijn. Dan kun je via site zoals binsearch.org ofzo zoeken naar het nzb-bestand.
Daarna via grabit (hmm vlg mij wist Sjaan hier wel een beter download-programma voor) kun je dan de film/serie/muziek/whatever binnen halen
Bob Rossquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, geen idee en mijn man die dat altijd doet hier via betaalde nieuwsgroepen is net de deur uit.
Hij heeft wel vanochtend 16 gieg aan Bob Ross afleveringen voor mij binnen gehaald
FTD bestaat niet meer...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
Met ftd kun je heel overzicht krijgen van de downloads die beschikbaar zijn. Dan kun je via site zoals binsearch.org ofzo zoeken naar het nzb-bestand.
Daarna via grabit (hmm vlg mij wist Sjaan hier wel een beter download-programma voor) kun je dan de film/serie/muziek/whatever binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eweka
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
FTD bestaat niet meer...
Wij gebruiken nu:Oh zie.. Zo lang is het al geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThxWij hadden een abo van 7,5 per maand.quote:No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hier kan je goed nzb's vinden:quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan nu uitzoeken wat FTD en NZB en grabit inhoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe, cool hequote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bob Ross![]()
![]()
Ik zag je mooien schilderij ook op FB
Ja, zeker cool!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, cool he![]()
We hebben de eerste vervolgdate al besproken, moeten alleen nog even een datum pikken.
Ik ga even cheap ass kwasten scoren op Ebay denk ik, van de week eens zoeken
Is lachen joh!![]()
Bob tha man!
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier kan je goed nzb's vinden:Oke, even de sukkelmodus aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel, ik zoek daar iets en ik heb iets gevonden.
Dan wil ik dat downloaden. Wat moet ik dan doen/hebben?Don't come closer, I might hurt you
Le fu, dan vliegen die million stylez dus helemáál als mongolen die winkel uitquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice 2 voor 4 euro vanaf dinsdag, ook die LEIk koop dan denk ik 1 setje extra om te swappen
Gelukkig hoef ik er maar 2 in principe, en zijn dat degene die er in het potje het minst interessant uitzien volgens mij. Alleen wil ik nog een vaste collectie lakje van Catrice, dus daar moet er dan wel weer 1 bij voor de korting.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Le fu, dan vliegen die million stylez dus helemáál als mongolen die winkel uitzul je zien dat ze er toch maandag al staan en dat ik te laat ga zijn..
Waar had jij gevonden dat ze pas de 15e komen? Dat zou mij wel belachelijk goed uitkomen nl.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er maar 2 in principe, en zijn dat degene die er in het potje het minst interessant uitzien volgens mij. Alleen wil ik nog een vaste collectie lakje van Catrice, dus daar moet er dan wel weer 1 bij voor de korting.
op zondag?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:52 schreef Lindytje het volgende:
Meh, naar de uni om een boek te halen....
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar had jij gevonden dat ze pas de 15e komen? Dat zou mij wel belachelijk goed uitkomen nl.en als ze met zo'n korting zijn wil ik denk ik de hele collectie
![]()
en nog een paar voor mijn swapmaatje, als het lukt..
Ik kwam trouwens ook op een blog dat Catrice met 2 collecties tegelijk komt en dat niet elke winkel beiden zal voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |