Nee nu ben ik als vermaak LA aan het google mapsenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
En die mensen willen Catrice lakjes of wat?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
In het ergste geval krijgt hij een wortelkanaalbehandeling en moeten we meteen 200 euro neerleggen
Wat dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
De bron staat er toch bij? Wat moet je dan nog doenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met Pinterest hoor chickies. Wat auteursrechten betreft is het echt zwaar niet oké![]()
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..quote:
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohh.... Nou daar zou ik idd ook niet geheel blij om worden![]()
Wat een naaistreek
Bwaohhh trouwschoenen weer uit gedaan.. Toch zo'n 3u vol gehoudenDikke teen voelt numb
Hé, daar heeft een vriendin van me een jaar of 3 gewoondquote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA ik ben op die website aan het checken wat de kosten worden. Dus ik ga registreren. Natuurlijk Google translate aan want Braziliaans. Ik wil een land kiezen..
[ afbeelding ]
Nee ze zijn eik precies goed. Maar dit zijn typische trouwschoenen en er zit een kussentje bij mijn tenen en dat is errrrrg wennenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn ze iets te klein,of? ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien!!
Fuck youquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Catrice 2 voor 4 euro vanaf dinsdag, ook die LEIk koop dan denk ik 1 setje extra om te swappen
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swapquote:
Nee jij niet nee; maar ik vind catrice wel nog leuke lakjes hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, ik koop niks voor mezelf. 1 set voor een swap die dan verzonden kan worden, en 1 set voor een andere eventuele swap
Klinkt als de Fok!relquote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allemaal blogs doorgelezen over Pinterest en het komt er eigenlijk neer dat iedere afbeelding die jij upload, door hen gebruikt/verkocht whatever mag worden. Komt de eigenaar van de afbeelding hierachter, dan is pinterest niet aansprakelijk en zullen ze met hun vingertje naar jou wijzen. Wat auteursrecht betreft ben jij dan degene die het heeft geschonden, want jij hebt Pinterest toestemming gegeven het te gebruiken. Niet bewust natuurlijk, maar onbewust, door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden..
Zal zo'n vaart niet lopen omdat het internet huuuuge is, maar wel goed om je ervan bewust te zijn als je een afbeelding gebruikt waar echt auteursrecht op zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |