idd, die om 11:00 al dronken zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Kanker wat een domme mensen heb je toch
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Zou dat aan Rutten liggen?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chronisch gebrek aan zelfvertrouwen op het moment dat het even tegen zit en het er echt op aan komt
Zelfkennis ftwquote:Op zondag 11 maart 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Heeft iemand een verklaring waarom psv de afgelopen 10 jaar de meeste landstitels heeft?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom PSV de tweede seizoenshelft altijd faalt?
Fantastisch ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die PSV-clowns in de OP.
Nou, roep dat niet te hard... Hetzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook bij FC Zwolle... En laten we eerlijk zijn. Zwolle > PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou dat aan Rutten liggen?
Denk het wel.
Heft iemand een verklaring waarom psvérs altijd van die latente homo's zijn die er niet uit zienquote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Heeft iemand een verklaring waarom psv de afgelopen 10 jaar de meeste landstitels heeft?
Gefeliciteerd met de titels. Helaas is de laatste alweer een paar jaar terug.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Heeft iemand een verklaring waarom psv de afgelopen 10 jaar de meeste landstitels heeft?
Vooral Pannenkoekenstroopman.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heft iemand een verklaring waarom psvérs altijd van die latente homo's zijn die er niet uit zien
Elke wedstrijd zal de verdediging slecht zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:07 schreef FredVleespet het volgende:
Schakel net in, speelt PSV zo slecht?
NAC staat verdiend voor, trek je eigen conclusiesquote:Op zondag 11 maart 2012 13:07 schreef FredVleespet het volgende:
Je hebt gelijk ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, roep dat niet te hard... Hetzelfde gebeurt bijvoorbeeld ook bij FC Zwolle... En laten we eerlijk zijn. Zwolle > PSV
Vooral Mertens, die loopt er altijd als een nicht bij.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heft iemand een verklaring waarom psvérs altijd van die latente homo's zijn die er niet uit zien
Als je de afgelopen 3 wedstrijden van ze heb gezien, nietquote:Op zondag 11 maart 2012 13:07 schreef FredVleespet het volgende:
Gomez, Alex, Cocu, Park etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Hij heeft wel z'n kampioenswedstrijd gewonnen he..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vooral Mertens, die loopt er altijd als een nicht bij.
Dan is Rutten weg, dus pas maar op!quote:
Krijgen we nog verkiezingen ook, kunnen we beter een apart topic voor maken, niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Na die wedstrijd is Rutte weg
Nou, als het zo blijft een PSV verliest van NAC, denk ik dat het vanavond al wel eens gebeurt kan zijn. Hoewel dat een behoorlijk stomme zet van PSV zou zijn, ivm afkoopsom etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Na die wedstrijd is Rutte weg
Daar deed hij het wel goed...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef exile79 het volgende:
Balen hoor, dat Wijnaldum niet meer bij Feijenoord speelt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef starla het volgende:
Ze moeten voor mertens een roze kaart invoeren.
Vrouwenhumor?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef starla het volgende:
Een gouden en een roze kaart.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef starla het volgende:
Feijenoord, daar vallen de zwakke spelers minder op. Maar goed, Twente met spelers als Bajrami, Buysse, Wisgerhof, Brama en Rosales dat kampioens wordt zou je ook niet verwachten...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef exile79 het volgende:
Balen hoor, dat Wijnaldum niet meer bij Feijenoord speelt.
Roze mini kaart.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef starla het volgende:
Oh ja, moet nog omkledenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het kutte is dat Ajax zometeen nog moet
Gouden kaart is afgeschaft toen Bogarde stopte.quote:
Nee, dat was de gouden ketting voor langste bankzitterquote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gouden kaart is afgeschaft toen Bogarde stopte.
Toen had je enkel de zwarte kaart.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gouden kaart is afgeschaft toen Bogarde stopte.
Voor als je je in het veld gediscrimineerd voelt?quote:
Vooral ooijer, leider in de verdedigingquote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Daley Blind en Ooijer wel van waarde kunnen zijn voor PSV.
Nee, ook de gouden, die werd getoond als hij mocht invallen. Volgens geruchten is die als nieuw op te pikken.quote:
Psssttttt! Het staat nog 2-1 met 45 minuten te spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Ik laat dit verlies trouwens niet mijn mooie zondag verpesten. Straks van het mooie weer genieten
SNEL QUOTEN!!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als dat gebeurt post ik een naaktfoto van mezelf op fok
Gracias, but no graciasquote:Op zondag 11 maart 2012 13:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als dat gebeurt post ik een naaktfoto van mezelf op fok
Als je dat wel deed, ben je ook wel een beste faalhaas..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Ik laat dit verlies trouwens niet mijn mooie zondag verpesten. Straks van het mooie weer genieten
Gezien het huidige spel weinig vertrouwen in een overwinning.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Psssttttt! Het staat nog 2-1 met 45 minuten te spelen
Al 45 minuten lang hoorquote:
Hij had al geel, vandaar roodquote:Op zondag 11 maart 2012 13:14 schreef Dekatria het volgende:
Het was er ook op wachten toen'ie geel kreeg.
Dat dus... Rutten had gewoon moeten ingrijpenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:14 schreef Dekatria het volgende:
Het was er ook op wachten toen'ie geel kreeg.
idd, goed geprovoceerd... Moet je ook tegen kunnen als voetballerquote:Op zondag 11 maart 2012 13:15 schreef GGMM het volgende:
Lurling liep hem de hele tijd al te irriteren
Daarom. Lurling is wel enorm slim wat dat betreft.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, goed geprovoceerd... Moet je ook tegen kunnen als voetballer
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:16 schreef Zorro het volgende:
Oh wacht, dan is Manolev de volgende wedstrijd geschorst
Positief effect toch
Meerdere seizoenen een kutvoetballer zijn? Scheidsrechter was het zat.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef starla het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen een kutvoetballer zijn? Scheidsrechter was het zat.
Ik lolldequote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef starla het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen een kutvoetballer zijn? Scheidsrechter was het zat.
jij vond dat geslis geweldig?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel jammer, vandaag gaan we de laatste persconferentie van Rutten meemaken (voor PSV). Vond het altijd wel interessant om naar hem te luisteren.
Alsof ie dronken was natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel jammer, vandaag gaan we de laatste persconferentie van Rutten meemaken (voor PSV). Vond het altijd wel interessant om naar hem te luisteren.
Wist je trouwens dat die Mertens ook slecdht is.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel eens dat wisten wij niet.
Ik mag hopen dat Rutten's opvolger verstandiger is...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef GGMM het volgende:
Dit is wel mooi, Manolev stond al op een schorsing met één gele kaart, maar nu is hij er tegen Ajax tenminste weer bij.
Dat zag je inderdaad van tevoren aankomen ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
Jonge jonge jonge.. wat hebben wij een domme coach zeg, bij die eerste gele kaart had ik Hutchinson al warm laten lopen.. het is gewoon afwachten tot dat die dwaas de 2e krijgt..
Ze liepen hem al op te zoeken, uit te dagen.. en ja hoor ..
En welk alternatief kiest?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Rutten's opvolger verstandiger is...
Vind ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lurling had ook al rood mogen hem maargoed.
Waarvoor?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lurling had ook al rood mogen hem maargoed.
Alsof dat wat uitmaaktquote:
Dan had Mertens ook rood mogen hebben, hij deed het ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Troll? Vlak voor rust, gestrekt been van achter bij pieters op zijn benen?
Was meer zijkant maar die had je ook kunnen geven ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan had Mertens ook rood mogen hebben, hij deed het ook.
Ah, bedoel je dat moment. Dan kan je dat ook over Mertens vinden. Ik vind het wel overdreven tbh.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef bjanaan het volgende:
Iem. sopcast nrtje voor PSV? 13th Stream is offline ..
124893quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef bjanaan het volgende:
Iem. sopcast nrtje voor PSV? 13th Stream is offline ..
Was nooit gebeurt als Pieters gewoon zijn rode kaart had gekregen (op de ballen van een NAC speler gaan staan)quote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tytonquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Manolevx1000
Boumax300
Matavs.. where are you?
Wijnaldum mist weer 3 100% kansen
Toivonen![]()
Mertens domme gele kaart, weinig gezien.
Labyad, zit je met je kop in portugal ofso?
Rutten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dude wat lig je nou te zeiken..is niks gebeurd manquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was nooit gebeurt als Pieters gewoon zijn rode kaart had gekregen (op de ballen van een NAC speler gaan staan)
Typisch dat Wijnaldum de moeilijke goal dan wel maaktquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Manolevx1000
Boumax300
Matavs.. where are you?
Wijnaldum mist weer 3 100% kansen
Toivonen![]()
Mertens domme gele kaart, weinig gezien.
Labyad, zit je met je kop in portugal ofso?
Rutten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, wat die Ahmadi of hoe die heet deed was wel slim, een typische Toivonen/Bakkal actie (Die jullie nu wel tof vinden die actie maar andersom niet). Hij hield te voet vastquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was nooit gebeurt als Pieters gewoon zijn rode kaart had gekregen (op de ballen van een NAC speler gaan staan)
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.Ja, bijna net zo'n mooie assist als Vermeer/Pasveer
Zo zag ik het niet, maar nu je het zegt... Best slim ja, maar wel smerig imo.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, wat die Ahmadi of hoe die heet deed was wel slim, een typische Toivonen/Bakkal actie (Die jullie nu wel tof vinden die actie maar andersom niet). Hij hield te voet vastweet niet of hij daardoor uit balans was en naar die kant viel of bewust ging staan.
Onmogelijk, NAC spelers hebben geen ballenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Redelijk, bijna dien rooie uit breda onthoofd
Die banaanquote:Op zondag 11 maart 2012 13:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Thanks voor het nrtje en wat is er zo 'cool' aan me account?
Smerig ja, maar dat is gewoon slim.. dat hoort er ook bij.. daardoor kan Pieters niet meer mee verdedigen (al kon hij er weinig meer aan doen).quote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo zag ik het niet, maar nu je het zegt... Best slim ja, maar wel smerig imo.
Het is maar waar je blij mee bent na 3 jaar Rutten.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mooi.
Ach, als we verliezen dan gaat Rutten i.i.g. weg. Volgende week tegen H'veen wordt ook weer leuk.
Ik weet het niet..quote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mooi.
Ach, als we verliezen dan gaat Rutten i.i.g. weg. Volgende week tegen H'veen wordt ook weer leuk.
gaapquote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind het beetje vervelend dat dat 2ndLove moet inspringen op de mannenwereld van het voetbal, Bij meerdere eredivisieclubs hebben ze bussinessseats en zijn ze aanwezig na wedstrijd in de sponsorlounge's en ruimtes.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand anders dat ook trouwens, dat je zo'n zomergevoel krijgt als het zonnetje zo schijnt op het voetbalveld. Dat het zonnetje gewoon schijnt kan gebeuren, maar als je zon hebt op het voetbalveld is het verdomme gewoon zomer
Nou, ik blijf er bij dat hij bewust zijn voet in de ballen van die gozer plaatst.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smerig ja, maar dat is gewoon slim.. dat hoort er ook bij.. daardoor kan Pieters niet meer mee verdedigen (al kon hij er weinig meer aan doen).
Heb pas het zomergevoel als er weer vrouwen rond lopen met korte rokjesquote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand anders dat ook trouwens, dat je zo'n zomergevoel krijgt als het zonnetje zo schijnt op het voetbalveld. Dat het zonnetje gewoon schijnt kan gebeuren, maar als je zon hebt op het voetbalveld is het verdomme gewoon zomer
Ik vind het zelf niet eens een slecht ideequote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar inzetten? Wat een dwaas die Perez.
Dan kan'ie ook rood krijgenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar inzetten? Wat een dwaas die Perez.
Het is nog niet verspeeltquote:Op zondag 11 maart 2012 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV laat weer eens zien hoe je in twee weken het kampioenschap kan verspelen.![]()
Die zullen er inmiddels wel zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heb pas het zomergevoel als er weer vrouwen rond lopen met korte rokjes
Moet je nagaan hoe diep PSV is afgezakt, als het inzetten van Engelaar een goed idee is gewordenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet eens een slecht idee
Als je zo van Twente verliest, dan verdien je het ook gewoon echt niet meer. Juist in de toppers moet je je niet weg laten spelen.quote:
Morgen doet Fred Rutten zijn uittredequote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef bjanaan het volgende:
Hoeveel wedstrijden geven we Fred slis nog?
Jonge je speelt niet bij de lokale basketbalclub, die kerel heeft 3 blessures achter de rug en kan er geen flikker van...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet eens een slecht idee
Waarom moet hij nu opeens weg na 1 week had hij eral niet meer moeten zijn, kunnen die paar maanden er ook nog wel bij.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:27 schreef bjanaan het volgende:
Hoeveel wedstrijden geven we Fred slis nog?
Figoquote:Op zondag 11 maart 2012 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die shampoo reclame's zijn ook belachelijk debiel
ook niet na het verliezen van deze wedstrijd...het zijn nog 9 wedstrijden geloof ikquote:Op zondag 11 maart 2012 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ze dit verliezen wel, nog even 45 minuten wachten dus.
twitter:DemydeZeeuw twitterde op zondag 11-03-2012 om 13:28:57Ik vind Kenneth Perez de beste analist! Spreekt uit voetbal ervaring en is prettig om naar te luisteren #mijnmening #eredivisielive reageer retweet
9 wedstrijden met 3 clubs boven je, en te weinig zelfvertrouwen. + een lastige programma.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
ook niet na het verliezen van deze wedstrijd...het zijn nog 9 wedstrijden geloof ik
de grootste blunder is zijn tactiek. Telkens maar inzakken met zulke kwaliteitenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spelers kunnen het niet aan, Rutten maakt blunders het hele jaar door.
Rutten is zo'n goede trainer hoor ik, maar als coach had PSV iemand anders moeten nemen, vind het wel een prestatie dat hij er al zolang zit.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spelers kunnen het niet aan, Rutten maakt blunders het hele jaar door.
Niet te vergeten dat hij de spelers blijkbaar niet raakt/kan motiveren.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de grootste blunder is zijn tactiek. Telkens maar inzakken met zulke kwaliteiten
Inclusief storende spelfout.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op zondag 11-03-2012 om 13:28:57Ik vind Kenneth Perez de beste analist! Spreekt uit voetbal ervaring en is prettig om naar te luisteren #mijnmening #eredivisielive reageer retweet
Demy was laatst ook helemaal kapot van de dood van Whitney Houston... ik dacht echt: "kom uit die kast"quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FredVleespet het volgende:
Hij had zijn vertrek nooit moeten aankondigen. Dommer kan haast niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat hij de spelers blijkbaar niet raakt/kan motiveren.
Demy is ook een handicapquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FredVleespet het volgende:
Ja.. misschien als veld trainer, en een andere hoofd coach.. wie weet, maar hij gaat toch weg.. PSV heeft gewoon een dikke fout gemaakt hem nog een seizoen aan te laten rommelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Rutten is zo'n goede trainer hoor ik, maar als coach had PSV iemand anders moeten nemen, vind het wel een prestatie dat hij er al zolang zit.
De 50s zijn weer in...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:32 schreef starla het volgende:
Even 40 jr terug in de tijd met dat jasje.
Spiritus tast je hersenen aan...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Demy was laatst ook helemaal kapot van de dood van Whitney Houston... ik dacht echt: "kom uit die kast"
Perez is echt de slechtste analist die ik ooit gehoord heb. "Ajazz iz keweldik vandaak" elke week.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FredVleespet het volgende:
Goede grap man.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Wel handig dat PSV zijn kampioenswedstrijd 2 weken geleden begon.
Die Mertensquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Wel handig dat PSV zijn kampioenswedstrijd 2 weken geleden begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |